اینماد

مشخصات شرکت نبض هوشمند سلامت

افزودن به علاقه مندی ها
تعداد رای: ۰

شماره تماس

021-88771761

شماره نمابر

88771761

معرفی شرکت

شرکت دانشبنیان تولیدی نوع 1 نبض هوشمند سلامت اولین و تنها تولیدکننده گوشی‌های پزشکی و معاینه دیجیتال و کلاسیک، نوار قلب همراه در کشور است. شرکت پیشرو در زمینه تجهیزات پزشکی یکپارچه متصل به شبکه های پلتفرمی است که تماما با سیستم‌های هوش مصنوعی مجهز شده اند.
نبض آوا با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا علاوه بر کاهش هزینه تمام شده دستگاه‌ها باعث دسترسی همگانی دستگاه‌های پزشکی می‌شود که علاوه بر کاهش زمان تشخیص بیماری به پیشگیری بیماری‌های پزشکی نیز کمک می‌کند.
از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از تجهیزات نبض می‌توان به متصل بودن این تجهیزات به پلتفرم برای ثبت داده در پرونده سلامت الکترونیک نام برد.
شرکت نبض هوشمند سلامت با گوشی پزشکی دیجیتال با ویژگی های منحصر به فرد در زمینه ارتقای کیفیت صدا، تشخیص بیماری‌های قلبی و فیلتر‌های چندگانه، گامی بزرگ در زمینه تلمدیسن و دوراپزشکی نیز برداشته است. این محصول برای اولین بار در کشور تولید شده است. این گوشی‌ها می‌توانند به پرونده سلامت الکترونیک فرد متصل شده و داده‌های صدا قلبی ریوی افراد را در پرونده شخصی ذخیره سازی کند. با قابلیت‌های مختلف امکان معاینه از راه دور را نیز فراهم کرده اند. این گوشی‌های می‌توانند به کمک پزشک متخصص از هزاران کیلومتر دورتر تشخیص بیماری‌های قلبی ریوی را انجام دهند.
پلتفرم نبض اوا که به این محصول امکان انتقال اطلاعات در لحظه را می‌دهد می‌تواند در بستر‌های مختلف توسط پزشک و بیمار استفاده شود. این بستر می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی افراد در خطر بیماری را شناسایی و آگاه کند.
این گوشی ها به پزشکان و بیمارانی که در مناطق محروم، دور از دسترس یا شرایط سخت مشغول هستند کمک شایانی در زمینه تشخیص، معاینه و پیشگیری بیماری‌های قلبی انجام می‌دهد.
این محصول به عنوان یک ابزار کاربردی برای پزشکان استفاده می‌شود. شرکت نبض برای اولین بار این محصول را در کشور تولید کرده است و در حال حاضر تنها تولید کننده این محصول است.
دستگاه نوار قلب همراه یک دستگاه ثبت الکتروکاردیوگراف کلینیکال است که بدون نیاز به چسب، ژل و کابل می‌تواند در کمتر از 1 دقیقه نوار قلب را دریافت و در پرونده سلامت الکترونیک شخص ذخیره کند. این دستگاه با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند انواع اریتمی را بدون نیاز به پزشک تشخیص دهد.
این محصول برای مناطق محروم، دور افتاده، مناطق با شرایط سخت، مراکز سالمندان و افراد در منزل بسیار کاربردی بوده و این افراد می‌توانند بدون نیاز به پزشک و اپراتور نوار قلب خود را ثبت کنند و برای پزشکی در هزاران کیلومتر دورتر در لحظه ارسال کنند و نظر پزشک را دریافت کنند. این محصول به عنوان یک محصول انقلابی در زمینه پزشکی شناخته می‌شود و شرکت نبض در حال حاضر اولین و تنها تولید کننده این محصول است.

نشانی

تهران-تهران--قائم مقام-سنایی میدان هفت تیر-خیابان شهید سرتیپ نعمت اله لطفی--19-1

وب سایت

ایمیل رسمی

حوزه فعالیت نمایشگاهی

مهندسی پزشکی، زیست مواد، محیط زیست و کشاورزی

کاتالوگ

دانلود

شبکه اجتماعی

دوره های شرکت در نمایشگاه

  • نهمین نمایشگاه تجهیزات
  • دهمین نمایشگاه تجهیزات
  • یازدهمین نمایشگاه تجهیزات

جستجوی در محصولات

در جستجوی نوع می توانید از عنوان فارسی ، عنوان انگلیسی و یا عنوان اختصاری استفاده نمایید

نوع
آخرین حضور
سطح حمایتی
نام
مدل
کد محصول

لیست محصولات

کد آخرین حضور دسته بندی نوع محصول نام مدل سطح حمایتی سقف قیمت مجاز (ریال)
101077 یازدهمین نمایشگاه تجهیزات تجهیزات مانیتورینگ پزشکی دستگاه نوار قلب همراه آموزشی NH1 سطح دوم
97806 یازدهمین نمایشگاه تجهیزات تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی گوشی پزشکی هوشمند آموزشی با قابلیت تولید صداهای قلبی و ریوی NS1-Se سطح دوم
کاربر گرامی! جهت ثبت نظر حتما باید از بخش "ورود به کارتابل" واقع در سمت راست سایت وارد شوید