آرشیو پیام های صفحه اول دوره سوم

آرشیو پیام های صفحه اصلی دوره سوم نمایشگاه - تا آخر آذرماه 94

----------------------------------------------------------------------------
94/06/18- اطلاعات سازمان های خریدار دوره سوم یا همان خریداران طرف حساب:  با توجه به اینکه نمایش این اطلاعات در صفحه گزارش مالی قراردادها، با مشکلاتی رو برو شده بود، مجبور شدیم که محل نمایش آنرا به یک صفحه مستقل منتقل کنیم. لینک آن در منوهای سمت راست یا در همان صفحه گزارش مالی قراردادها وجود دارد. ضمنا برای راحتی بیشتر امکان دریافت کل اطلاعات در قالب یک فایل اکسل نیز ایجاد شد.
----------------------------------------------------------------------------
94/06/15- امضا و ارسال قراردادها یا رفع مشکل قراردادها:  برخی از فروشندگان، هنوز قراردادشان را امضا نکرده اند یا هنوز نفر دوم برای ضامن قرارداد را معرفی نکرده اند، همه این تاخیر ها در موقع تسویه حساب مرحله ای با شرکت ها، مد نظر قرار گرفته و موجب به تاخیر افتادن پرداخت ها خواهد شد، لذا خواهشمندیم که هر چه سریعتر، قراردادهای امضا شده را ارسال کرده و مشکلات قراردادی را برطرف نمایید.
----------------------------------------------------------------------------
94/06/15-پیشنهاد برای امکانات کارتابل فروشندگان: دبیرخانه نمایشگاه همواره سعی کرده است که مشکلات کاربری سایت و نیاز فروشندگان را شناسایی کرده و گزارش ها یا امکانات جدید را ایجاد نماید و مثلا سال گذشته متوجه شدیم که شما برای صدور فاکتور رسمی نیاز به داشتن اطلاعات اقتصادی خریدارانتان دارید که برای امسال، اطلاعات لازم از خریداران دریافت شد و  بخش خریداران طرف حساب ماه گذشته ایجاد شد، البته این بخش دارای مشکلاتی هست که بزودی برطرف می شود.
 بدینوسیله از شما درخواست می کنیم که مشکلات کاربری سایت و یا نیازهایتان به امکانات بیشتر را از طریق ایمیل info به دبیرخانه منعکس کنید تا ما نیز حتی المقدور آنها را برطرف کرده و یا امکان جدیدی به کارتابل اضافه کنیم.
----------------------------------------------------------------------------
94/06/15-تخصیص یارانه مرحله دوم: با توجه به اینکه برخی از خریداران، قدرالسهم خود را علی رغم گذشت فرصت مقرر، واریز نکرده اند،  مطابق اعلام قبلی، دبیرخانه نمایشگاه تصمیم گرفته است که یارانه این دسته از خریداران را به سایر متقاضیان تخصیص دهد. لذا از کلیه خریدارانی که درخواست دریافت یارانه بیشتر دارند، تقاضا می شود که طی نامه ای رسمی خطاب به مقام ذیل الاشاره، همراه با ذکر میزان یارانه پیشنهادی، درخواست خود را ارسال نمایند. تاکید می شود که مرحله دوم یارانه ها، صرفا به خریدارانی که توانایی پرداخت قدرالسهم خود به صورت یکجا دارند، تخصیص پیدا خواهد کرد.
بدیهی است که سیاست های معاونت علمی و نمایشگاه در خصوص موافقت یا مخالفت با درخواست های ارسال شده پابرجا خواهند بود و ارسال درخواست به منزله موافقت قطعی از جانب معاونت علمی نیست.
جناب آقای دکتر محمود شیخ زین الدین، معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
شماره فکس معاونت: 83533333 و شماره پیگیری دبیرخانه معاونت (صرفا برای دریافت شماره ثبت شده نامه): 88623424
تذکر مهم: یادآوری می شود که  18 شهریور ماه آخرین مهلت واریز قدرالسهم برای قراردادهای فعلی می باشد. لذا موضوع این پیام، به معنی پایان یافتن مهلت واریز نیست و کماکان خریداران فعلی میتوانند تا تاریخ فوق واریز نمایند.
فروشندگان می توانند این موضوع را از نمایندگان خریداران، پیگیری کنند.
----------------------------------------------------------------------------
94/05/27- اطلاعیه مهم شماره چهار دبیرخانه نمایشگاه منتشر شد می توانید از این لینک آن را دانلود کنید.
----------------------------------------------------------------------------
94/05/08- برداشتن قراردادها از کارتابل: فروشندگان می توانند از روز شنبه دهم مردادماه قرارداد خود را دانلود کنند. البته برخی از فروشندگان چون هنوز هیچ کدام از خریداران محصولاتشان، پیش پرداخت قرارداد را واریز نکرده اند، در مرحله فعلی، قراردادی را برای دانلود مشاهده نکرده و باید منتظر بمانند.
فروشندگان برای امضای قرارداد به مستندات لازم که در پیام پنجم مرداد ماه توجه کنند.
----------------------------------------------------------------------------
94/05/06-
عقد قرارداد با فروشندگان-تذکر مهم:
با توجه به اینکه در روزهای اخیر تعداد زیادی از خریداران، بابت قراردادهای خود پیش پرداخت واریز کرده اند، کلیه قراردادهای با فروشندگان تجدید می شود. لذا در صورتی که در طی این 24 ساعت، قرارداد خود را دانلود کرده اید، دست نگه داشته و مهر و امضا نکنید. زمان جدید تنظیم قراردادها مجددا اطلاع رسانی خواهد شد.
----------------------------------------------------------------------------
94/05/05- عقد قرارداد با فروشندگان: با توجه به اینکه عقد قراردادهای اولیه با شرکت ها به خصوص با شرکت های جدید که با فرایندهای دوره های قبل نمایشگاه آشنا نیستند، طولانی است. برای جلوگیری از اتلاف زمان، عقد قرارداد با شرکت هایی که حداقل یکی از خریدارانش پیش پرداخت قراردادش را داده باشد آغاز شده است. لذا خواهشمندیم کلیه فروشندگانی که حداقل وضعیت یک قلم از اقلام فروخته شده آنها، به وضعیت قرارداد فروش نهایی تبدیل شده است به صفحه گزارش مالی قراردادها رفته و قرارداد خود و پیوست را دانلود و در دو نسخه مهر و امضا کرده و به همراه چک گارانتی به مبلغ ده درصد مبلغ قرارداد برای صندوق نانو ارسال کنند. یادآوری می شود که باید در انتهای جدول پیوست قرارداد در دو ستون، زمان دقیق تحویل و نصب و راه اندازی هر قلم را مشخص کنید.
بدیهی است همانند سال گذشته هر کدام از خریدهای دیگر فروشندگان که خریدار، پیش پرداخت خود را انجام داده باشد در قراردادهای متمم و اصلاحی به این قراردادهای اصلی اضافه خواهد شد.
در صورت هر گونه سوال با صندوق نانو تماس بگیرید.
----------------------------------------------------------------------------
94/05/03- اصلاح اطلاعات مدیران: به اطلاع می رساند تنظیم و انعقاد قراردادهای سومین دوره نمایشگاه به زودی آغاز می شود.
با توجه به اینکه امسال قراردادها با توجه به اطلاعات وارد شده در سامانه توسط جنابعالی تنظیم می شود لذا خواهشمند است به موارد زیر دقت نمایید:
1- از منوی سمت راست کارتابل، مشاهده کلیه اطلاعات ثبت نامی، افراد کلیدی شرکت را کنترل کنید تا حتما یک نفر را به عنوان نقش مدیرعامل و یک نفر را نیز به عنوان صاحب امضای مجاز دوم، ثبت کرده باشید.
2- در صورتی که در طی  پنج ماه گذشته تغییرات مدیریتی داشته اید حتما اطلاعات مدیرعامل و اعضای هیات مدیره را نیز به روز کنید. همچنین در صورت وجود روزنامه رسمی، آنرا نیز مجددا آپلود کنید.
3- توجه کنید که صرفا برای افرادی که میخواهید قرارداد را امضا کنند و ضامن قرارداد شوند، تیک صاحب امضای مجاز زده شده باشد.
توضیح آنکه در اکثر شرکت ها، به صورت قانونی مدیرعامل و یکی از اعضای هیات مدیره مجاز به امضای قراردادها هستند ممکن است شما همه اعضای هیات مدیره را معرفی کرده و برای همه این تیک را زده باشید. اما در عمل، قراردادها همیشه توسط مدیرعامل و یک نفر مشخص از بین سایرین امضا می شود شما تیک آن یک نفر و مدیرعامل را بزنید و تیک سایرین را بردارید.
4- همچنین تیک مشمولیت مالیات بر ارزش افزوده را نیز کنترل کنید، به طور پیش فرض کلیه شرکت ها مشمول مالیات بر ارزش افزوده هستند و شرکت هایی که ادعای معافیت از مالیات را دارند،باید نامه رسمی معافیت را ارایه کنند.
5- از کلیه شرکت ها تقاضا می شود که در سامانه دانش بنیان daneshbonyan.ir ثبت نام کنند تا از مزایای قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان بتوانند استفاده کنند. لذا هر زمان در طول سال که تاییدیه دانش بنیان بودن خود را دریافت کردید حتما در سامانه نیز تیک مربوطه را بزنید.
6-به زودی در اطلاعیه جدیدی نحوه تحویل دهی محصولات نیز اعلام می شود.
یادآوری می شود که اطلاعات شرکت ها در منوی مشاهده کلیه اطلاعات ثبت نامی در طول سال قابل به روزرسانی توسط شرکت ها بوده و امکان ویرایش اطلاعات تماس و مدیران و مستندات وجود دارد و پس از تغییر باید منتظر تایید آن توسط صندوق نانو باشید.خواهشمندیم حتما اطلاعات مدیران را مطابق ایمیل، کنترل کنید تا از تغییرات مکرر قراردادها برای تغییر نام مدیران و امضا کنندگان، جلوگیری شود.

---------------------------------------------------------------------------
94/04/07-هشدار مهم امنیتی!!-  از جنابعالی درخواست می شود که به هیچ عنوان یوزرنیم و پسورد خود را حتی به درخواست دبیرخانه، صندوق و یا سایر بخش های نمایشگاه، برای هیچ آدرس ایمیلی ارسال نکنید و به صورت دوره ای پسورد خود را تغییر دهید. همچنین در صورتی که با موارد مشکوک که درخواست وجه یا رمز از شما کردند به فوریت به دبیرخانه نمایشگاه یا صندوق نانو اطلاع دهید.
----------------------------------------------------------------------------

94/04/02-تذکر مهم - هشدار به فروشندگان:  گزارش هایی در خصوص درخواست های غیر قانونی و خارج از عرف برخی از خریداران به دبیرخانه نمایشگاه رسیده است. به فروشندگان هشدار داده می شود که در صورت همکاری با خریداران، کلیه قراردادهای آنها فسخ شده و مشمول جریمه مالی نیز می گردند و همچنین از حضور در دروه های بعدی نمایشگاه نیز محروم خواهند شد. می توانید به اطلاع خریداران نیز برسانید که در صورت قبول این همکاری، آنها نیز جریمه شده و از حمایت های این دوره و دوره های بعد محروم خواهند شد. یعنی هر دو طرف خریدار و فروشنده مشمول جریمه می شوند.
----------------------------------------------------------------------------
94/04/02-واریز بستانکاری های برگزاری نمایشگاه به حساب فروشندگان: به اطلاع می رساند که طلب شرکت ها بابت کاهش قیمت غرفه ها و همچنین کاهش متراژ های درخواستی دو هفته پیش به حساب شرکت ها واریز شده است. به خاطر تاخیر در واریز و تاخیر در اطلاع رسانی واریز آن عذرخواهی می کنیم.
----------------------------------------------------------------------------
94/04/02-تمدید مهلت نهایی کردن خرید: به اطلاع فروشندگان می رساند که برای دانشگاه ها و مراکز زیر نظر وزارت علوم، بنا به همکاری که معاونت علمی و فناوری داشته است ناچارا مهلت نهایی کردن را تا هشتم تیرماه تمدید کردیم و به همین دلیل عملا سیستم نهایی کردن تا هشتم تیرماه باز است و سایر خریداران نیز می توانند تا هشتم تیرماه نهایی کنند. البته این موضوع دیگر برای سایر خریداران اطلاع رسانی نمی شود.
----------------------------------------------------------------------------
94/03/24-تمدید مهلت نهایی کردن خرید: به اطلاع نمایندگان خریداران مشمول یارانه می رساند که مهلت نهایی کردن خریدها، تا تاریخ سه شنبه دوم تیرماه تمدید شد.
----------------------------------------------------------------------------
94/03/16- اطلاعیه مهم شماره سه دبیرخانه نمایشگاه منتشر شد می توانید از این لینک آن را دانلود کنید.
مهلت معرفی نمایندگان خریداران به اتمام رسیده است. اما صرفا برای آخرین بار و به منظور همکاری با فروشندگان، تا یکی دو هفته دیگر نیز همچنان اگر خریداری، نماینده معرفی کند، قبول می کنیم.
----------------------------------------------------------------------------
94/03/05-پیگیری معرفی نماینده خریدار؛ همانطور که فروشندگان در لیست اقلام فروخته شده خود مشاهده می کنند هنوز بسیاری از خریداران نماینده معرفی نکرده اند. عدم معرفی نماینده به منزله انصراف از خرید است. لذا در صورتی که مایلید می توانید از خریدارانی که هنوز در ستون نماینده آنها اسمی نیست، پیگیری کنید که به سازمانشان اطلاع دهند تا نماینده معرفی کند.
----------------------------------------------------------------------------
94/03/05-تمدید مهلت تشکیل سبد خرید موقت برای مشمولین یارانه؛ به منظور ایجاد فرصت لازم برای تصمیم گیری بهتر در خصوص خریدها، مهلت تشکیل سبد خرید موقت تا 19 خردادماه 94 تمدید شد.
یادآور می شود که مشمولین لیزینگ، چون مراحل تشکیل پرونده اشان کمی طولانی است فعلا محدودیت زمانی برایشان برداشته شده است و هر وقت که مستندات را اماده کردند می توانند سبد خرید خود را نهایی کنند. این دسته هر وقت که مستندات را اپلود کنند و سبد خرید خود را نهایی کنند می توانند وارد مرحله عقد قرارداد شوند.

----------------------------------------------------------------------------
94/02/31- اطلاعیه مهم شماره دو دبیرخانه نمایشگاه منتشر شد می توانید از این لینک آن را دانلود کنید.
----------------------------------------------------------------------------
94/02/30-کنترل نماینده خریدار؛ برای کلیه نمایندگان خریدار معرفی شده، دسترسی داده شده است. شما می توانید نام و مشخصات ایشان را از طریق گزینه از طریق ستون نماینده خریدار در قسمت لیست اقلام فروخته شده، نام نماینده را مشاهده کنید. (برای دیدن تصویر راهنما اینجا را کلیک کنید)
----------------------------------------------------------------------------
94/02/28- مهلت معرفی نماینده از سوی خریداران، تا تاریخ سوم خرداد ماه تمدید شد.
----------------------------------------------------------------------------
94/02/23-فریب یکی از سایت های نمایشگاهی؛ دبیرخانه نمایشگاه به اطلاع می رساند که بابت نمایش اطلاعات شرکت ها و محصولات در سایت نمایشگاه، هیچ هزینه ای دریافت نمی کند. مطلع شدیم که سایتی به آدرس  www.adverfair.com فکسی برای کلیه شرکت ها فرستاده و درخواست مبلغی پول کرده است، لذا به اطلاع می رسانیم که این سایت یک سایت خصوصی بوده وهیچ ارتباطی به نمایشگاه تجهیزات ندارد. خواهشمندیم اگر موارد دیگری پیش آمد که از شما تقاضای پول بابت ارایه خدماتی از طرف نمایشگاه داشتند، حتما به دبیرخانه با ادرس info@iranlabexpo.ir اطلاع دهید تا موضوع به سایر شرکت ها اطلاع رسانی شود.
 ----------------------------------------------------------------------------
94/02/19- عدم پاسخگویی به درخواست های خلاف ضوابط؛ معمولا پس از برگزاری نمایشگاه، برخی از خریداران چه از بخش دولتی (مشمول یارانه) و چه از بخش خصوصی(مشمول لیزینگ)، درخواست تغییر در اقلام پیش فاکتور دارند به نحوی که محصولی از شرکت غیر از محصولات تایید شده شرکت را می خواهند و حتی بدتر از آن درخواست محصول خارجی مشابه را می کنند، ضمن تاکید بر اینکه روی تحویل محصولات نیز نظارت لازم وجود دارد به اطلاع شرکت های فروشنده می رساند که قبول این درخواست ها خلاف تعهدنامه امضا شده و ضوابط نمایشگاه بوده و ضمن جریمه شرکت، کلیه قراردادها نیز ابطال شده و از حضور در نمایشگاه های دوره بعد محروم خواهد شد. همچنین درخواست می شود که اسامی شرکت ها و یا افراد را به صورت غیر رسمی به آدرس srfarzaneh@iranlabexpo.ir اطلاع دهید.
----------------------------------------------------------------------------
94/02/19- اطلاعیه شماره یک دبیرخانه نمایشگاه منتشر شد می توانید از این لینک آن را دانلود کنید.
----------------------------------------------------------------------------
94/02/08- با توجه به درخواست شرکت ها، مهلت ثبت پیش فاکتورها تا فردا شب (نهم اردیبهشت) ساعت 23:30 مجددا تمدید شد. پیشنهاد می شود تا فرصت هست، یک بار کل پیش فاکتورهای خود را کنترل کنید تا از نظر تعداد و قیمت و به خصوص مرکز فاکتورهای افراد اشتباهی رخ نداده باشد. همچنین فاکتورهای تکراری خود را برای بهتر شدن آمارهای نمایشگاه و لیست خودتان ابطال کنید.
----------------------------------------------------------------------------
94/02/07- ضمن عرض خسته نباشید؛ مهلت ثبت پیش فاکتورها تا فردا شب (هشتم اردیبهشت) ساعت 23:30 تمدید شد.
----------------------------------------------------------------------------
94/02/06- تاکید مجدد بر ثبت پیش فاکتورهای دستی در سامانه؛ با توجه به اینکه فقط و فقط پیش فاکتورهای دارای کدرهگیری در سامانه معتبر هستند، خواهشمند است هرچه سریعتر پیش فاکتورهای دستی که در نمایشگاه صادر شده است را وارد سامانه نمایید.
با پیاده سازی طرحی که در پیام قبلی توضیح داده شده بود، مشکل اتصال به شبکه حل شده است لذا برای اتصال بهتر به شبکه، لطفا کانکشن لپ تاپی که مک آدرس آن را داده اید را کنترل کنید تا به اکسس پوینت مربوط به زون خود متصل شده باشید. (یکی از اکسس پوینت های iranlab) همکاران ما در غرفه های سایت شما را راهنمایی خواهند کرد.
----------------------------------------------------------------------------
94/02/05- ثبت پیش فاکتورهای دستی در سامانه نمایشگاه؛ با توجه به اینکه کلیه مراحل بعدی از طریق سامانه نمایشگاه انجام می شود، به اطلاع می رساند که صرفا پی فاکتورهایی که در سامانه ثبت شوند معتبر بوده و مورد حمایت قرار می گیرند، لذا اگر در دو روز گذشته، پیش فاکتوری را به صورت دستی ثبت کرده اید حتما تا روز چهارم نمایشگاه، آنها را در سامانه ثبت کنید. با توجه به مشکل اتصال به شبکه، سامانه نمایشگاه بعد از ساعت کاری نمایشگاه نیز باز می باشد تا پیش فاکتورهای دستی به سامانه منتقل شود اما در عصر روز چهارم سامانه بسته خواهد شد.
 
----------------------------------------------------------------------------
94/02/05- توضیح در خصوص اتصال به شبکه؛ علی رغم پیش بینی های قبلی و تست های انجام شده در روزهای قبل از نمایشگاه، متاسفانه شبکه صدور پیش فاکتور،در روز اول  با قطعی ناخواسته از سرویس دهنده خارج از نمایشگاه روبرو شد که به دلیل تقارن با روز تعطیل، نتوانستیم مشکل را حل کنیم. همکاران فنی و پشتیبان به صورت راهکار موقت اینترنت رایگان از طریق شبکه اوراکل در اختیار شرکت ها قراردادند که با ترافیک شدید یوزرها، این شبکه نیز پاسخگو نبود. به طور متوسط حدود 800  دستگاه به شبکه متصل می شدند، برای رفع این مشکل سه مورد زیر به اجرا گذاشته شد تا سرعت اتصال به شبکه افزایش یابد:
1- سرویس اتصال به شبکه فقط به یک لپ تاپ از هر غرفه ارایه می شود. (از طریق مک آدرس دستگاه) لذا سایر دستگاه ها به خصوص تلفن های همراه امکان اتصال به شبکه نخواهند داشت از تست چندباره آن خودداری کنید.
2- این سرویس فقط سایت iranlabexpo.ir را باز می کند.
لذا از تست و امتحان کردن سایر سایت های اینترنتی خودداری کنید تا حجم ترافیک افزایش پیدا نکند.
3- نمایشگاه زون بندی شده و هر دستگاه صرفا می تواند به اکسس پوینت مربوط به خود متصل شود. زون بندی ها و نحوه اتصال به شبکه در روز اول به صورت مکتوب در اختیار شرکت ها داده شده است.
در پایان از همه شرکت ها به خاطر صبوری که به خرج دادند تشکر و قدردانی می کنیم و تقاضای همکاری در رعایت موارد بالا را داریم.
----------------------------------------------------------------------------
94/02/04- تذکرات لازم برای شروع نمایشگاه
1- سیستم صدور پیش فاکتور ساعت 9 صبح باز شده و ساعت 17 بسته می شود.
- فایل راهنمای سیستم صدور پیش فاکتور را از اینجا دانلود کنید
- فروشندگان موظف هستند که از خریدارانی که تاکنون در سیستم ثبت نام نکرده اند، ثبت نام کنند.
- برای اتصال به شبکه صدور پیش فاکتور باید به اکسس پوینتی که به شما داده شده متصل شوید، از اتصال به سایر اکسس پوینت ها خودداری کنید تا ترافیک توزیع شود.
----------------------------------------------------------------------------
94/02/01- اطلاع رسانی با پیامک، در سه هفته گذشته، برخی از اطلاع رسانی ها از طریق پیامک انجام می شده است. با توجه به اینکه از امروز روند این کار تشدید می شود و در زمان برگزاری نیز بیشتر خواهد شد، در صورتی که رابط شرکت شما، تاکنون پیامکی برایش ارسال نشده است حتما باذکر نام شرکت و اخرین وضعیت در سیستم به ایمیل info نمایشگاه اطلاع دهد تا شماره ایشان کنترل شود. شماره پیامک 02183533555 را به عنوان دبیرخانه نمایشگاه ذخیره کنید.(امروز صبح برای همه رابطان و مدیران عامل نمایشگاه پیامک ارسال شده است.)
----------------------------------------------------------------------------
94/02/01- زمان تحویل غرفه ها، شرایط تحویل غرفه، برای شرکت هایی که غرفه سازی ندارند، روز 5 شنبه غرفه ها تحویل داده میشود. ساعت تحویل از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود. غرفه ها صرفا به شرکتهایی داده می شود که هزینه های مربوطه را پرداخت کرده باشند. شرکت هایی که هنوز هزینه غرفه را پرداخت نکرده اند، متراژی که در نقشه برایشان مشخص شده را انتخاب کرده و هزینه های آنرا واریز نمایند.
----------------------------------------------------------------------------
94/01/31- انتشار سطح بندی محصولات، سطح بندی محصولات برای محصولات تایید شده، در صفحه لیست محصولات ثبت شده در کارتابل و همچنین در قسمت فهرست محصولات عرضه شده در نمایشگاه در خروجی سایت منتشر شده است. درصدهای هر سطح برای در صفحه اول سایت اعلام قابل مشاهده است.
----------------------------------------------------------------------------
94/01/31- کاهش هزینه غرفه ها، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران اقدام به کاهش حدودا 12 درصدی قیمت فروش غرفه ها کرده است. لذا قیمت غرفه ها برای شرکت هایی که هنوز هزینه ها را واریز نکرده اند، با قیمت جدید محاسبه می شود. بدیهی است هزینه اضافه سایر شرکت ها نیز حداکثر تا یک هفته پس از اتمام نمایشگاه تصفیه حساب خواهد شد.
----------------------------------------------------------------------------
94/01/31- نقشه جانمایی منتشر شد، (کلیک کنید) - همانطور که قبلا گفته شد از نظر فضای نمایشگاهی به شدت محدود هستیم و امکان اضافه کردن سالن جدید به خاطر برپایی همزمان 4 نمایشگاه وجود نداشت. در ابتدای شروع ثبت غرفه ها، تعداد 60-70 شرکت متراژهای بالای 25 متر ثبت و هزینه را نیز واریز کردند. اما همانطور که در جدول متراژها (برای مشاهده مجدد کلیک کنید)  نیز مشاهده کردید تعداد محدودی غرفه با این متراژ وجود داشت،  برای متراژهای پایین تر نیز تقاضاهای بیش از ظرفیت وجود داشت لذا دبیرخانه نمایشگاه به ناچار تقریبا کلیه متراژ ها را تغییر داده و جانمایی کرده است.  کل نمایشگاه براساس 6 حوزه فعالیت تقسیم بندی شده و سعی شد که براساس حوزه فعالیتی که انتخاب کرده بودید، جانمایی صورت گیرد. اما حسب ضرورت جایابی، احتمال تغییر حوزه فعالیت نسبت به حوزه انتخابی نیز وجود دارد. در پایان از کلیه شرکت ها تقاضامندیم که شرایط دبیرخانه نمایشگاه را نیز در نظر گرفته و از درخواست تغییر مکان یا تغییر متراژ خودداری کنند.
بدیهی است که هزینه های واریز شده بیش از متراژ تحویلی، حداکثر تا یک هفته پس از پایان نمایشگاه به شرکت ها بازگردانده خواهد شد.
----------------------------------------------------------------------------
94/01/30- انتشار نرم افزار اندروید نمایشگاه تجهیزات،  برای تسهیل در جستجوی محصولات، نرم افزار طراحی شده است که می توانید از این صفحه دانلود کنید.
----------------------------------------------------------------------------
94/01/20- توزیع بروشور و کاتالوگ و کارت ویزیت در نمایشگاه، با توجه به اینکه برخی از شرکت ها در حال تهیه بنر، بروشور، کاتالوگ، کارت ویزیت و غیره برای توزیع در نمایشگاه هستند به آن دسته از شرکت هایی که علاوه بر تولید محصول دارای نمایندگی محصول خارجی بوده و یا آنرا به فروش می رساند اعلام می دارد که از نظر مقررات نمایشگاه بین المللی تهران وجود هر نوع آرم، لوگوی شرکت های خارجی یا ذکر عناوینی مانند دارای نمایندگی شرکت خارجی و غیره، موجب می شود که غرفه ارزی محسوب شده و هزینه آن ارزی دریافت شود.(متری 143 یورو) بازرسان نمایشگاه بین المللی تهران به صورت نامحسوس در نمایشگاه حضور داشته و متاسفانه به جای معرفی صحیح خود، خود را خریدار جا زده و به نحوی از غرفه هایی که مشکوک باشند تقاضای بروشور خارجی یا کارت ویزیت می کنند تا مستندات تخلف را تهیه کنند. متاسفانه سال گذشته 4 مورد تخلف مشاهده کرده و یا به روش گفته شده کشف کرده بودند که با مذاکره رفع شد اما توصیه می شود شرکت ها از هم اکنون دقت کرده و موجبات افزایش هزینه های خود را فراهم نکنند.
همچنین اعلام می شود به طور کلی از نظر مقررات نمایشگاه تجهیزات،  عرضه، نمایش و توزیع کاتالوگ و بروشور محصولات خارجی و یا داخلی که در نهایت مورد تایید تیم فنی قرار نگیرند تخلف بوده و موجب تعطیلی غرفه در زمان نمایشگاه خواهد شد و کلیه خسارات و هزینه های مترتب بر آن برعهده شرکت متخلف خواهد بود.
----------------------------------------------------------------------------
94/01/18- ثبت اطلاعات نمایشگاهی آغاز شد. در این خصوص اطلاعیه مهمی ارسال شده است که می توانید از این لینک آن را مشاهده کنید.
----------------------------------------------------------------------------
94/01/11- ثبت اطلاعات نمایشگاهی حداکثر تا تاریخ 18 فروردین ماه آغاز خواهد شد، برای جلوگیری از تاخیر در ثبت نام، هر چه زودتر اطلاعات تکمیلی خود را از منوی سمت راست کارتابل ثبت نمایید. همچنین به اطلاع می رساند با توجه به استقبال بیش از اندازه شرکت ها و رشد 70 درصدی نسبت به دوره دوم و 300 درصدی نسبت به دوره اول، متراژ غرفه ها با محدودیت بسیار زیادی روبرو بوده و تخصیص متراژ غرفه ها براساس ثبت نام زودتر و سابقه قبلی شرکت ها می باشد. لذا خواهشمندیم در ثبت اطلاعات تکمیلی تسریع کنید.
----------------------------------------------------------------------------
94/01/05- تعیین مهلت ثبت نهایی محصولات ثبت موقت شده، با توجه به لزوم بررسی محصولات برای عرضه در نمایشگاه، مهلت ثبت نهایی کردن محصولات ثبت موقت شده صرفا تا پایان روز 15 فروردین ماه 94 می باشد. خواهشمند است در ثبت نهایی اینگونه محصولات و همچنین ثبت اطلاعات تکمیلی تسریع نمایید.
----------------------------------------------------------------------------
93/12/25- ثبت اطلاعات تکمیلی، از کلیه شرکت های متقاضی حضور در نمایشگاه درخواست می شود که از منوی سمت راست، اطلاعات تکمیلی خود را ثبت کنند. مشکل بوجود آمده مرتفع شده است. ثبت این اطلاعات پیش نیاز ورود به فرایند ثبت اطلاعات نمایشگاهی و گرفتن غرفه است.
----------------------------------------------------------------------------
93/12/25- امکان رفع نقص محصولات و ثبت نهایی محصولات ثبت موقت شده، با توجه به درخواست شرکت ها، امکان رفع نقص محصولات و ثبت نهایی محصولات ثبت موقت شده ایجاد شده است.
----------------------------------------------------------------------------
93/12/16- رزرو صفحات ویژه کتاب نمایشگاه آغاز شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر به خبر مربوطه در سایت مراجعه نمایید (کلیک کنید).
 ----------------------------------------------------------------------------
93/12/11- تمدید مهلت ثبت محصولات، با توجه به درخواست شرکت ها برای ثبت اطلاعات محصولات، اعلام می شود که مهلت ثبت اطلاعات محصولات تا تاریخ 22 اسفندماه تمدید می گردد.تاکید می شود که هرچه سریعتر کلیه محصولات خود را با دقت ثبت نمایند. ----------------------------------------------------------------------------
93/11/20- قابل توجه شرکت های دوره دوم، برای عرضه محصولات در سومین نمایشگاه می بایست محصولات تاییدشده دوره دوم را مجددا برای دوره سوم ارسال کنید.  بنا بر این است که در هر دوره نمایشگاه،  به صورت مجزا، محصولات مجددا بررسی بشوند.
----------------------------------------------------------------------------
93/11/16- خواهشمند است در هر ورود به کارتابل به وضعیت شرکت در بالای همین قسمت (نوار آبی رنگ) توجه کنید. بسیاری از شرکت های دوره دوم در مرحله ایجاد حساب کاربری باقی مانده اند و هنوز برای ثبت نام در دوره سوم اقدامی نکرده اند، همچنین بسیاری از شرکت هایی که تایید شده اند نیزدر وضعیت منتظر تایید واریز وجه باقی مانده اند که می بایست هر چه سریعتر یا اینترنتی یا فیش بانکی وجه مور نظر را واریز کنند. همچنین تا دهم اسفندماه مهلت ثبت محصولات در دوره سوم وجود دارد.
----------------------------------------------------------------------------
93/11/12- عدم واریز وجه (50 هزارتومان برای فروشندگان دوره قبل و 100 هزارتومان برای فروشندگان جدید) مانع از ثبت محصول نیست، اما تا زمانی که وجه واریز نشود، محصولات ثبت شده وارد فرایند ارزیابی نمی شوند. پس از واریز وجه از طریق بخش مشاهده و ثبت رسیدهای پرداختی اقدام به آپلود تصویر فیش نمایید. همکاران دبیرخانه پس از بررسی فیش، تایید خواهند نمود.
----------------------------------------------------------------------------
93/11/12- قبل از اقدام به ثبت محصولات، می بایست یک بار تعهدنامه حضور در نمایشگاه به صورت الکترونیکی نیز پذیرفته شود. لذا در اولین ورود به ثبت محصولات یا ارسال محصول از دوره قبل به دوره سوم، این تعهدنامه نمایش داده می شود. پس از پذیرش مجدد باید اقدام به ثبت محصول کنید.
----------------------------------------------------------------------------
93/11/12- ثبت محصولات در سومین دوره نمایشگاه آغاز شد. با توجه به تغییرات صورت گرفته در سامانه نمایشگاه، قبل از اقدام به ثبت محصولات، حتما صفحه دستورالعمل ارزیابی فنی محصولات  را مطالعه نمایید. (کلیک کنید) شرکت هایی که در وضعیت تایید مرحله اول هستند می توانند محصول ثبت کنند.
----------------------------------------------------------------------------
93/11/11- قابل توجه کلیه شرکت ها، تعهدنامه شرکت در نمایشگاه، می بایست در سربرگ شرکت پرینت گرفته شده و در هنگام ثبت نام غرفه همراه با تعهدنامه حراست نمایشگاه بین المللیف برای دبیرخانه ارسال شود. لذا از ارسال تعهدنامه ها در مقطع زمانی فعلی خودداری نمایید.
----------------------------------------------------------------------------
93/11/06- قابل توجه کلیه شرکت ها، لطفا در هنگام ثبت افراد کلیدی شرکت، فقط افرادی که طبق روزنامه رسمی مجاز به امضای اسناد هستند را به عنوان دارنده حق امضا تیک بزنند.
----------------------------------------------------------------------------
93/11/05- قابل توجه شرکت های دوره دوم، لطفا قبل از ثبت نام نهایی برای دوره سوم، موارد روبرو را اصلاح کرده و سپس ثبت نهایی را بزنید:  اطلاعات تماس شرکت (با توجه پیاده سازی هم کد شدن در کشور در طول امسال)، حذف افراد تکراری دربخش افراد کلیدی شرکت و اصلاح نقش افراد در شرکت، حذف مستندات قدیمی و بارگذاری مستندات جدید
-----------------------------------------------------------------------------
93/11/05-
برای مشاهده لیست محصولات ثبت شده دوره دوم و یا ثبت محصولات جدید ابتدا باید تاییدیه ثبت نام اولیه برای دوره سوم را داشته باشید. لذا تا زمان تاییداولیه شدن باید صبر کنید. شروع ثبت محصول از طریق همین کارتابل اطلاع رسانی خواهد شد.
-----------------------------------------------------------------------------
93/11/05 - مجددا تاکید می شود فروشندگان دوره دوم فقط از طریق کارتابل قبلی خود (دوره دوم) ثبت نام مجدد نمایند و از ثبت نام مجدد در سایت خودداری کنند.
-----------------------------------------------------------------------------
93/11/05 - ثبت نام در دوره جدید، نباید در فعالیت ها و دسترسی های قبلی شرکت های حاضر در دوره دوم مانند سیستم تحویل، نصب و راه اندازی، تغییری ایجاد نماید. لذا در صورت مشاهده هر گونه عدم دسترسی، مشکل را به آدرس info@iranlabexpo.ir ایمیل کنید.
-----------------------------------------------------------------------------
93/11/05- آغاز ثبت نام برای دوره سوم نمایشگاه
فرایند ثبت نام در نمایشگاه

1- ثبت نام اولیه در دوره جدید از طریق منوی سمت راست کارتابل
فروشنده هایی که از سال گذشته حساب کاربری داشته اند می بایست از طریق همان کارتابل قبلی خود (دوره دوم) برای دوره سوم ثبت نام کنند،
2- ثبت اطلاعات اولیه شرکت برای بررسی شرایط اولیه حضور در نمایشگاه
فروشنده های سال قبل برای تسهیل کلیه اطلاعات قبلی را در فیلدها مشاهده خواهند کرد اما موظف هستند که قبل از ثبت نهایی از به روز بودن مستندات و اطلاعات خود مطمئن شوند.
3- تایید و امضای تعهدنامه حضور در نمایشگاه
در هنگام ورود به صفحه ثبت اطلاعات فنی یا ثبت محصول از روی محصولات دوره دوم این تعهدنامه را مشاهده کرده و می بایست تایید کنید. ارایه اصل تعهدنامه مهر و امضا شده برای حضور در نمایشگاه الزامی است. (متن تعهدنامه حضور در نمایشگاه از قسمت منوی سمت راست کارتابل، قابل مطالعه است.)(نیازی به ارسال تعهدنامه امضا شده در این مرحله نیست. زمان ارسال تعهدنامه ها متعاقبا اعلام خواهد شد)
4- پرداخت هزینه ارزیابی فنی شرکت و محصولات
توجه داشته باشید تا زمانی که واریز وجه تایید نگردد هیچ محصولی وارد فرایند ارزیابی نمی شود. فروشنده های تاییدنهایی شده دوره دوم 50 هزارتومان و متقاضیان جدیدو سایرمتقاضیان تایید نهای نشده دوره دوم 100 هزارتومان باید واریز نمایند. پس از واریز وجه فیش آنرا در آپلود کرده و سپس با تلفن به دبیرخانه نمایشگاه (88965783 داخلی 121) اطلاع دهید. از فکس فیش به دبیرخانه خودداری نمایید.
5- ثبت اطلاعات محصولات
 نحوه ثبت اطلاعات محصولات مشابه سال گذشته است و به زودی بخش تکمیلی راهنمای ثبت محصولات ویژه دوره سوم منتشر می شود.  دریافت فایل راهنمای ثبت محصولات
برای تسهیل در ثبت اطلاعات محصولات، فروشنده هایی که سال گذشته محصول ثبت کرده اند، باید ابتدا به صفحه لیست محصولات ثبت شده رفته و از ستون آخر گزینه مشاهده را کلیک کرده و از انتهای صفحه هر محصول از گزینه «ثبت محصول جدید از روی این محصول»، محصول خود را برای دوره سوم بفرستند در صفحه جدید نیز پس از به روزکردن اطلاعات محصولات برای دوره سوم، آنها را ثبت نهایی کنند.
6- ثبت اطلاعات تکمیلی شرکت
پس از تایید نهایی اولین محصول می بایست اطلاعات تکمیلی خود را از طریق منوی سمت راست تکمیل کرده و ارسال نمایید.
7- تکمیل اطلاعات نمایشگاهی و پرداخت هزینه های حضور در نمایشگاه
8- حضور در نمایشگاه
هر کدام از مراحل بالا توسط تیم های مربوطه تایید و یا رد می شوند. در صورتی که نقص مستندات یا اطلاعات وجود داشته باشد از طریق توضیحات بالای کارتابل و یا بخش های خاص مشاهده توضیحات، به اطلاع شما رسانده شده تا اقدام به رفع نقص نمایید. حتما به وضعیت ها و توضیحات بالای بخش کارتابل توجه نمایید.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
با توجه به تشکیل دبیرخانه اجرایی دوره چهارم، اطلاعات بخش تماس با ما در سایت به روز شده است.
-----------------------------------------------------------------------------
تذکر مهم : از پرداخت وجه به افراد حقیقی یا حقوقی به جز صندوق توسعه فناوری نانو بابت نمایشگاه تجهیزات خودداری کنید
و در صورتی که فردی تقاضای واریز پول به حساب خاصی را داشت یا اطلاعاتی خارج از سیستم نمایشگاه از شما درخواست کرد سریعا به دبیرخانه نمایشگاه اطلاع دهید. مسئولیت هر گونه واریز وجه به حساب سایر افراد، بر عهده متقاضی است.
برای دوره گذشته چند سایت و یا نهاد دیگر درخواست پرداخت وجه و یا تکمیل اطلاعات بابت تبلیغات و غیره کرده بودند. تاکید می شود که مسئولیت هرگونه تعامل با این نوع سایت ها و نهادها بر عهده متقاضی است و متقاضی خود باید تحقیق کافی در خصوص اعتبار و تعهد طرف تعامل خود انجام دهد.
------------------------------------------------------------------------------------
شماره حساب جهت واریز وجوه: شماره حساب فراگیر 0131622368 به نام صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی توسعه فناوری نانو نزد بانک تجارت شعبه امام خمینی (ره) کد 56
(شماره شبا: IR 340180000000000131622368)
پس از واریز وجه فیش آنرا در قسمت مشاهده و ثبت رسید های پرداختی آپلود کرده و سپس با تلفن به دبیرخانه نمایشگاه (88965783 داخلی 121) اطلاع دهید.
مجموعه کامل اطلاعیه های یک تا هفت دوره دوم نمایشگاه، صورتجلسه های نمونه و پیام های صفحه اصلی کارتابل (همین صفحه) را از اینجا دانلود کنید. (کلیک کنید)