به کارتابل فروشندگان خوش آمدید. مشارکت کنندگان در نمایشگاه موظف هستند که کلیه اطلاعیه ها که به ترتیب تاریج منتشر میشود را بخوانند.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
برای ابهامات در خصوص فرآیند ثبت نام نمایشگاه به منوی راهنمای ثبت نام مراجعه و یا با کلیک بر روی اینجا، فایل پی دی اف فرآیندهای نمایشگاه را دانلود نمایید. برای سوالات نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین استفاده نمایید.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
تاکید برعضویت در کانال و گروه تلگرامی
برای تمرکز در اطلاع رسانی ها، کلیه اطلاع رسانی های نمایشگاه صرفا در کانال خبری ویژه شرکت ها انجام می شود و در این قسمت (توضیحات صفحه اصلی کارتابل فروشندگان) جز در موارد ضروری دیگر اطلاع رسانی نخواهد شد. برای همه موارد و اطلاع رسانی ها هم پیامک ارسال نمی شود فقط برخی از مهم ترین ها پیامک ارسال می شود.
لذا عضویت شرکت ها در کانال و گروه تلگرامی نمایشگاه به آدرس های زیر الزامی است مسئولیت عدم اطلاع از اخبار با شماست.
1- کانال خبری عمومی نمایشگاه: https://telegram.me/iranlabexpo
ویژه مخاطبان عام و خریداران نمایشگاه و اطلاع رسانی های عمومی
2- کانال خبری ویژه شرکت ها: https://telegram.me/iranlabexpoPR
ویژه اطلاع رسانی های اجرایی، فنی، مالی و غیره که نیاز نیست مخاطبان عام و خریداران بدانند- توصیه اکید می شود در این کانال عضو شوید.
3- گروه پرسش و پاسخ: https://telegram.me/joinchat/AeA2wjxSSosOp06HsMNweQ
یک یا دو نفر از شرکت ها میتوانند در این گروه عضو شوند و سوال بپرسند.
4- ایمیل نمایشگاه: info@iranlabexpo.ir
5- کانال خبری نمایشگاه در پیامرسان بله https://bale.ai/invite/#/join/NWRkYmRiZm
6- سرویس ارتباط با مخاطبین نمایشگاه (CRM) (کلیک کنید)
به منظور رعایت وقت افراد، مجبور به ایجاد دو کانال بوده ایم تا مخاطبان عمومی، درگیر مسائل اجرایی و فنی نشوند.
خواهشمندیم که برای تبلیغ و اطلاع رسانی عمومی صرفا کانال خبری عمومی را تبلیغ کنید و از تبلیغ کانال ویژه شرکت ها برای دیگران خودداری کنید.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
"خلاصه فرآیند ثبت نام دوره جدید نمایشگاه " (حتما مطالعه نمایید)+تاریخ های مهم
1- ثبت نام اولیه در دوره جدید از طریق منوی سمت راست کارتابل: مهلت تا 15 مهرماه
الف : فروشنده هایی که از سال گذشته حساب کاربری داشته اند می بایست از طریق همان کارتابل قبلی و از منوی "ثبت نام دوره جدید" در منوی های سمت راست کارتابل خود برای دوره جدید ثبت نام کنند، فروشنده های سال قبل برای تسهیل کلیه اطلاعات قبلی را در فیلدها مشاهده خواهند کرد اما موظف هستند که قبل از ثبت نهایی از به روز بودن مستندات و اطلاعات خود مطمئن شوند.
ب : شرکت های جدید نیز که از گزینه ثبت اطلاعات اولیه شرکت برای شروع فرآیند ثبت نام استفاده نمایند.
نکته1 : بعد از ثبت اطلاعات در این مرحله وضعیت کاتابل شما "ثبت درخواست" خواهد بود، بعد از بررسی ممکن است نقص اعلام شود که مجددا بایستی به کارتابل مراجعه و از منوی رفع نقص اطلاعات اولیه نسبت به رفع موارد اعلام شده که توضیحات آن در صفحه اصلی آن قابل مشاهده است اقدام به رفع نقص نمایید. بعد از رفع نقص اعلام شده و ثبت نهایی وضعیت کارتابل شما از "نقص مدارک اولیه" به "رفع نقص مدارک اولیه" تغییر میکند . منتظر بررسی توسط بخش اجرایی و تغییر وضعیت ثبت نام باشید.
نکته2 : در صورتی که وضعیت ثبت نام شما "تایید مرحله اول" شد پیگیری مراحل بعدی برای شما قابل انجام خواهد بود
2- تایید و امضای تعهدنامه حضور در نمایشگاه :
در هنگام ورود به صفحه ثبت اطلاعات فنی یا ثبت محصول از روی محصولات قبلی این تعهدنامه را مشاهده کرده و می بایست تایید کنید. ممکن است تعهد الکترونیکی در مرحله ثبت اولین محصول و انتقال از دوره گذشته نیز به شما نمایش داده شود. تعهدنامه صرفا یک بار مورد تایید سیستمی قرار میگیرد. نسخه اصل امضا شده نیز بهمراه تعهد حراست تا 15 روز قبل از برگزاری نمایشگاه حضوری یا پستی تحویل دبیرخانه اجرایی نمایشگاه شود.(متن هر دو تعهدنامه از قسمت منوی سمت راست کارتابل با عنوان "تعهدنامه ثبت نام و حضور در نمایشگاه" قابل مطالعه و دانلود فایل است.)
3- ثبت اطلاعات محصولات و پرداخت هزینه ثبت نام اولیه : مهلت تا 20 مهر ماه
پرداخت هزینه ثبت نام اولیه : توجه داشته باشید تا زمانی که واریز وجه تایید نگردد هیچ محصولی وارد فرایند ارزیابی نمی شود. فروشنده های تاییدنهایی شده دوره قبلی مبلغ 15,000,000 ریال و متقاضیان جدید و سایر متقاضیان تایید نهایی نشده دوره های قبلی مبلغ 20,000,000 ریال باید واریز نمایند. بعد از 20 مهر ماه این مبالغ مشمول افزایش خواهد شد.
نکته : تا اولین محصول در دوره جدید ثبت یا انتقال داده نشود، پرداخت آنلاین با بارگذاری فیش امکانپذیر نخواهد بود.
روش های پرداخت :
الف) از طریق پرداخت آنلاین سایت نمایشگاه : مراجعه به منوی "پرداخت انلاین و ثبت رسیدهای پرداختی" و انتخاب درگاه بانک سامان (سیستم تشخیص میدهد که شما مشمول چه مبلغی می شوید. لذا نیازی به ورود عدد نیست) (سامانه پرداخت آنلاین در حال بروزرسانی میباشد لذا در صورت قطع بودن از روش پرداخت به شماره شبای اعلامی ذیل و بارگذاری فیش اقدام نمایید)
ب) از طریق بانک و آپلود فیش پرداختی : مراجعه به منوی "پرداخت انلاین و ثبت رسیدهای پرداختی" و ثبت اطلاعات فیش پرداختی همراه با آپلود اسکن فیش
شماره حساب ۱-۲۲۵۰۸۵۲-۸۱۹-۸۶۹ به نام راهبرد توسعه تجارت آراد نزد بانک سامان شعبه ستارخان کد۸۶۹
(شماره شبا: IR۹۴۰۵۶۰۰۸۶۹۸۱۹۰۲۲۵۰۸۵۲۰۰۱)
هرگز هزینه های ارزیابی فنی را به شماره حساب های صندوق نانو واریز نکنید.
در صورت نیاز به فاکتور رسمی مراتب را بعد از برگزاری نمایشگاه از ستاد اجرائی نمایشگاه پیگیری نمایید.
ثبت اطلاعات محصولات : نحوه ثبت اطلاعات محصولات مشابه سال گذشته است و دستورالعمل ارزیابی و سطح بندی محصولات را از این صفحه دانلود کنید. سه روش برای ثبت محصولات برای دوره جدید وجود دارد :
الف) انتقال محصولات ثبت شده دورهای گذشته به دوره جدید : برای تسهیل در ثبت اطلاعات محصولات، فروشنده هایی که سال گذشته محصول ثبت کرده اند، باید ابتدا به منوی " لیست محصولات ثبت شده " رفته و از ستون آخر گزینه مشاهده را کلیک کرده و از انتهای صفحه هر محصول از گزینه " ارسال محصول به دوره جدید با امکان ویرایش " محصول خود را برای دوره جدید اضافه نمایید. محصول اضافه شده در دوره جدید را در میتوانید در منوی " لیست محصولات ثبت شده " برای دوره جاری مشاهده و با زدن گزینه ویرایش نسبت به بروز رسانی اطلاعات آن اقدام نمایید.
ب) انتقال محصول از طریق کد محصول : با مراجعه به منوی " ثبت اطلاعات محصول " در بالای صفحه با انتخاب نوع محصول ثبت کد محصول میتوانید محصول دوره های گذشته را به دوره جدید منتقل نمایید. برای بدست آوردن کد محصولات دوره های گذشته میتوانید از منوی " لیست محصولات ثبت شده " و جدول مربوطه اقدام نمایید.
ج) ثبت محصولات جدید : با مراجعه به منوی " ثبت اطلاعات محصول " در بالای صفحه بر اساس نوع بر روی یکی از چهار آیکون "دستگاه" ، "ماده" ، "تجهیز جانبی" یا "خدمات" کلیک کرده و براساس صفحه و فرم مربوطه اقدام به تکمیل فیلدهای خواسته شده کنید.
نکته 1 : حتما دقت نمایید محصولات شما " ثبت نهایی " شده باشد در این حالت وضعیت محصول " ثبت شده در حال بررسی " خواهد بود. وضعیت هر محصول در منوی لیست محصولات ثبت شده قابل مشاهده بوده و در صورت اعلام نقص توسط کارشناس فنی توضیحات مربوطه با زدن بر روی گزینه " مشاهده " یا " ویرایش " قابل مشاهده خواهد بود و قابلیت ادیت و تغییر در موارد خواسته شده امکان پذیر خواهد بود. دقت نمایید تغییر را حتما " ثبت نهایی " کنید.
نکته 2 : در صورتی که محصولات را ثبت نهایی نموده باشید اما هنوز مبلغ ثبت نام اولیه را واریز ننموده باشید، فرآیند بررسی محصول شما آغاز نخواهد شد.
4- ثبت اطلاعات تکمیلی شرکت : مهلت تا 25 مهر ماه
پس ثبت نهایی محصولات یا یکی از آنها و نیز واریز وجه ثبت نام اولیه وضعیت ثبت نام شما " ثبت محصول منتظر بررسی " خواهد شد. در این زمان در منوی های سمت راست کاتابل منویی تحت عنوان " ثبت اطلاعات تکمیلی " نمایش داده خواهد شد که میبایست پس از بررسی اطلاعات، فیلدهای خالی را تکمیل و ثبت نهایی نمایید. در این حالت اگر محصولی از شما تایید نشده باشد وضعیت ثبت نام شما " منتظر تایید محصول " خواهد بود و پس از تایید اولین محصول اطلاعات تکمیلی برای بررسی به واحد مربوطه ارسال خواهد شد. در این حالت وضعیت ثبت نام " منتظر تایید اطلاعات تکمیلی " خواهد بود.
نکته : در این مرحله ممکن است به اطلاعات تکمیلی شما نقص زده شود در این حالت وضعیت ثبت نام شما " نقص اطلاعات تکمیلی " خواهد بود و توضیحات مربوط به آن در ذیل وضعیت قابل مشاهده خواهد بود ، دلایل این نقص علاوه بر مشکل احتمالی در مدارک بارگذاری ممکن است مریوط به تعهدات سال گذشته در قراردادهای فروش شما باشد؛ جهت رفع این مشکل بایستی با صندوق توسعه فناوری نانو ارتباط گرفته و موارد اعلامی این صندوق را انجام دهید. برای رفع این مشکل در حداقل زمان ممکن اقدام نمایید.
5- تکمیل اطلاعات نمایشگاهی و پرداخت هزینه های حضور در نمایشگاه : مهلت تا 30 مهر ماه
پس از " تایید یکی از محصولات " و " تایید اطلاعات تکمیلی " اجازه اخذ غرفه برای شرکت در نمایشگاه وجود خواهد داشت، در این حالت وضعیت ثبت نام " تایید مرحله دوم " خواهد بود و منوی جدیدی با عنوان " ثبت اطلاعات نمایشگاهی " به سمت راست کارتابل اضافه خواهد شد. از این منو میتوانید متراژ ، نوع غرفه، غرفه داران و پرداخت هزینه های غرفه را در چند مرحله به صورت پشت هم انجام دهید و در پایان " ثبت نهایی اطلاعات " را بزنید. پس از نهایی نمودن اطلاعات نمایشگاهی وضعیت ثبت نام " ثبت اطلاعات نمایشگاهی " خواهد بود و این اطلاعات برای بررسی توسط دبیرخانه ارسال خواهد شد.
نکته 1 : ممکن است از گزینه ثبت موقت برای ویرایش اطلاعات در این مرحله استفاده نمایید، تا زمانی که ثبت یا تایید نهایی اطلاعات را نزنید این اطلاعات به دبیرخانه جهت اختصاص غرفه ارسال نخواهد شد و غرفه ای به شما اختصاص داده نمیشود.
نکته 2 : پس از ثبت نهایی اطلاعات این مرحله ممکن است دبیرخانه برای تصاویر غرفه داران، مشکل در وجه واریزی و یا ارسال نکردن تعهدنامه ها به شما نقص بزند، در این حالت وضعیت ثبت نام شما " نقص اطلاعات نمایشگاهی " خواهد شد. دقت فرمایید پس از رفع نقص مجددا تغییرات را ثبت نهایی نمایید. در این حالت وضعیت ثبت نام شما " رفع نقص اطلاعات نمایشگاهی " خواهد بود.
نکته 3 : مرحله پایانی ثبت اطلاعات نمایشگاهی مربوط به پرداخت است، در این مرحله نیز میتوانید از دو روش "پرداخت آنلاین " و یا " بازگذاری فیش " استفاده نمایید، لینک اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و اطلاعات حساب جهت واریز به صورت حواله در این مرحله از ثبت نام وجود دارد.
6- حضور در نمایشگاه :
الف : آغاز فرآیند ساخت و ساز برای غرفه ها خود ساز / زمین خام : از 19 لغایت 22 آذرماه
شرکت هایی که نسبت به اخد غرفه خودساز / زمین خام اقدام نموده اند میبایست پس از هماهنگی با غرفه ساز خود از طریق سامانه cert.iranfair.com مجوز غرفه سازی را تا تاریخ 12 آذرماه اخذ نمایند، جهت اطلاعات بیشتر به منوی دستورالعمل غرفه سازی در سایت مراجعه فرمایید.
ب : آغاز چیدمان : 21 آذرماه
کلیه مشارکت کننده و شرکت هایی که نوع غرفه آنها با تجهیزات و پارتیشن است روز قبل از نمایشگاه جهت دریافت کارتهای غرفه داری و چیدمان بر اساس پلن به غرفه خود در نمایشگاه مراجعه نمایند.
ج : آغاز نمایشگاه : 22 آذرماه
مشارکت کنندگان موظف هستن در 4 روز برگزاری نمایشگاه از ساعت 8 الی 16 در غرفه حضور داشته باشند.
مهم : هر کدام از مراحل بالا توسط تیم های مربوطه تایید و یا رد می شوند. در صورتی که نقص مستندات یا اطلاعات وجود داشته باشد از طریق کادر آبی رنگ در کنار وضعیت ثبت نام توضیحات مربوطه قابل مشاهد خواهد بود. همچنین از طریق منوی "سوابق توضیحات اطلاعات ثبت نامی " در منوهای سمت راست کارتابل سوابق و توضیحات کارشناس مربوطه قابل مشاهده است. حتما به وضعیت ها و توضیحات بالای بخش کارتابل توجه نمایید.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------