اینماد

توضیحات کارتابل فروشندگان

به کارتابل فروشندگان خوش آمدید. مشارکت کنندگان در نمایشگاه موظف هستند که کلیه اطلاعیه ها که به ترتیب تاریج منتشر میشود را بخوانند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای ابهامات در خصوص فرآیند ثبت نام نمایشگاه به منوی راهنمای ثبت نام مراجعه و یا با کلیک بر روی اینجا، فایل پی دی اف فرآیندهای نمایشگاه را دانلود نمایید. برای سوالات نیز میتوانید از گزینه چت آنلاین استفاده نمایید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

اطلاعیه ستاد برگزاری نمایشگاه برای روز 11 دیماه (اقدامات روز قبل از افتتاحیه)

روز دوشنبه 11 دیماه آخرین روز فرآیند ساخت و ساز و همچنین روز چیدمان غرفه میباشد.

مشارکت کنندگان تا ساعت 18 بایستی با اطلاع از محل غرفه به سالن مربوطه مراجعه و تجهیزات و وسایل خود را در داخل غرفه ها چیدمان نمایند.
ستاد برگزاری نمایشگاه در این روز در بالکن طبقه اول سالن خلیج فارس مستقر میباشند و پاسخگوی مراجعین خواهند بود.

کارت های غرفه داری در در محل ستاد برگزاری به نماینده شرکت ها تحویل داده خواهد شد لذا در صورت عدم ارسال تعهدنامه های حراست و حضور هر دو به همراه داشته باشید.

در صورت قرار دادن تجهیزات گران قیمت با قابلیت حمل آسان در غرفه تا زمان بسته شدن سالن ها در محل غرفه حضور داشته باشید.

افتتاحیه نمایشگاه از ساعت 9 در محل کنفرانس شماره 1 جنب سالن میلاد برگزار خواهد شد، حضور برای همگان آزاد بود لذا جهت اطلاع حمایت های معاونت علمی از نمایشگاه در این مراسم حضور به هم رسانید.

نقص در تجهیزات غرفه های پیش ساخته را از مدیران سالن که اتاق آنها در نزدیکی درب اصلی ورودی قرار دارد پیگیری نمایید. در اطلاعیه های قبلی شماره تماس و اسامی مدیران سالن منتشر شده است.

رعایت پوشش مناسب بر اساس فرم تعهدنامه ارسالی شرکت ها الزامیست، لذا غرفه داران ملزم به رعایت این موارد میباشد.

 

شماره تماس ستاد برگزاری : 02188731197 ، 09337490984

----------------------------------------------------------------------------------------------------

اطلاعیه ستاد اجرایی نمایشگاه در خصوص آغاز فرآیند عمرانی و ساخت غرف (7 دیماه 1402)

با توجه به زمان باقی مانده تا افتتاح نمایشگاه باستحضار شرکت های حاضر در نمایشگاه میرساند؛ در بازه زمانی باقی مانده تا نمایشگاه اطلاع از فرآیندهای اجرایی و همکاری با ستاد برگزاری باعث ارائه بهتر خدمات و برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه خواهد شد:

 

روز جمعه 8 دیماه سالن های نمایشگاه از شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران جهت عملیات عمرانی و ساخت غرف  تحویل گرفته خواهد شد،لذا شرکت هایی که غرفه آنها از نوع خودساز (زمین خام) میباشند میبایست پس از اخد مجوز توسط پیمانکار خود نسبت به آغاز فرایند ساخت اقدام نمایند، نحوی دریافت مجوز در اطلاعیه قبلی منتشر شده است. توجه نمایید زمان آغاز فرآیند ساخت غرفه در روز بدلیل خط کشی سالن ها از ساعت 11 است ، اما از روز 9 الی 11 دیماه میتوانید از ساعت 8:30 نسبت حضور در سالن اقدام نمایید.

 

شرکت هایی که غرفه آنها از نوع پیش ساخته (پارتیشن و تجهیزات) است میبایست از روز 11 دیماه نسبت به تحویل گرفتن غرفه و چیدمان غرفه اقدام کنند، در صورت انتقال تجهیزات در روزهای قبل از 11 دیماه به دلیل انجام عملیات ساخت ساز ممکن است برای وسایل کوچک مشکلاتی ایجاد شود لذا انتقال تجهیزات کوچک تا این روز به داخل سالن ها توصیه نمیشود. همچنین از خالی گذاشتن غرفه و مراجعه در روز اول نمایشگاه بهمراه تجهیزات پرهیز نمایید. به دلیل افتتاحیه و آغاز فرآیند بازدید، از ورود تجهیزات به داخل نمایشگاه جلوگیری خواهد شد.

 

راه های دسترسی به نمایشگاه از سه درب شمال (اتوبان چمران و خیابان رشید الدین فضل اله جهت دسترسی به پارکینگ شمالی) درب جنوبی و جنوب غربی (خیابان سئول ، خیابان نمایشگاه از طریق پارکینگ جنوبی و جنوب غربی) امکان پذیر است.

 

شرکتهایی که تجهیزات سنگین داشته و برای جابجایی آن نیازمند لیفتراک ، جک، جرثقیل و یا چهارچرخه میباشد میبایست حتما تا روز 10 دیماه نسبت به انتقال تجهیزات خود به داخل سالن ها اقدام نمایند، به دلیل تکمیل موکت در روز 11 دیماه این امکان وجود نخواهد داشت. پیمانکاران مربوطه در محل نمایشگاه برای تخلیه و بارگیری این گونه تجهیزات حضور دارند.

 

تنها ورود وانت های سبک و سنگین از درب جنوب غربی به جلوی درب سالن ها امکان پذیر بوده و خودروهای سواری شخصی امکان ورود به نمایشگاه را نداشته و بایستی به پارکینگ ها مراجعه نمایند و وسایل را با دست از پارکینگ به سالن های نمایشگاه منتقل کنند.

 

ستاد برگزاری از روز 11 دیماه در نمایشگاه در بالکن طبقه اول سالن 44 مستقر خواهد بود و از ساعت 12 امکان ارائه کارت های غرفه داری به مشارکت کنندگانی که جهت تحویل غرفه به نمایشگاه مراجعه مینمایند میسر خواهد بود.

 

کارت های غرفه داری برای افرادی که بر اساس تعداد و نفرات اعلام شده در پرتال ثبت نام ثبت شده است قابل ارائه بود لذا در زمان توزیع کارتها درخواست صدور برای افراد جدید امکانپذیر نخواهد بود.

 

مواردی همچون کسری تجهیزات غرفه پیش ساخته، روشنایی ، سردی و گرمی سالن، سوختن لامپ ها و موارد مرتبط با سالن و غرفه با "مسئول هماهنگی سالن ها" که در اتاق خود در هر سالن مستقر هستند؛ خواهد بود و جهت پیگیری این موارد بایستی به این افراد مراجعه نمایید و به دبیرخانه مراجعه ننمایید.  اطلاعات مسئولین هماهنگی سالن ها در انتهای متن ذکر شده است.

 

شرکت هایی که دارای وضعیت نقص به دلایلی مختلف هستند و هنوز تایید نهایی نشده اند نسبت به رفع این موارد تا قبل از شروع نمایشگاه از طریق کارتابل اقدام نمایند، زیرا در ایام نمایشگاه و درگیری همه بخش های اجرایی ممکن است این موارد با تاخیر همراه باشد.

 

جهت دریافت تجهیزات اضافه مورد نیاز هم میتوانید در خود نمایشگاه با هماهنگی با بازاریاب های اجاره دهندگان این تجهیزات اقدام نمایید و نیازی به مراجعه به ستاد برگزاری نیست و دریافت هرگونه خدمات، تجهیزات و مواد غذایی اختیاری بوده و توصیه میشود به پیشنهادها و آفرهای رایگانی که از سوی برخی ویزیتور ها اعلام میشود توجه ننمایید.

 

در بالکن طبقه اول سالن خلیج فارس علاوه بر ستاد برگزاری ، واحد ارزیابی و نظارت فنی محصولات و ثبت نام خریدارن نیز مستقر هستند. همچنین صندوق توسعه فناوری نانو بعنوان کارگزار مالی نمایشگاه در طبقه دوم سالن خلیج فارس مستقر است. جهت هرگونه ارتباط با واحدهای مختلف نمایشگاه در ایام برگزاری میتوانید به این محل ها مراجعه نمایید.

 

فضایی جهت برگزاری دوره های آموزشی در طبقه اول سالن خلیج فارس تدارک دیده شده است با ظرفیت 40 نفری برنامه های متنوعی را در ایام برگزاری که بعضا مورد از موضوعات مورد نظر شرکت دانش بنیان است را  به عموم عرضه میکند، جهت اطلاع از برنامه کارگاه ها میتوانید به شبکه های اجتماعی نمایشگاه ماجعه نمایید.

 

جهت میزبانی از هیئت های تجاری خارجی نیز برنامه ریزی هایی با مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری صورت گرفته گرفته است و  پاویون آی هیت در سالن میلاد طبقه دوم نیز پذیرای مهمانان و هیئت های تجاری از کشورهای مختلف میباشند، لذا برای استفاده از این امکان برای جلسات به وب سایت TradeConnectionHub.com  مراجعه نمایید، در اطلاعیه های قبلی در شبکه های اجتماعی نحوی ثبت نام توضیح داده شده است.

 

به دلیل ماهیت نمایشگاه در روز قبل از افتتاحیه و ورود و خروج افراد و وسایل و سخت شدن کنترل ورود و خروج در نمایشگاه ، مشارکت کنندگان میبایست به تجهیزات و دستگاه های غرفه خود بی توجه نبود و ترجیحا تا بسته شدن سالن ها برای افتتاحیه و یا خلوت شدن سالن ها در غرفه حضور داشته باشند، علاوه بر مسئول هماهنگی سالن ها حراست نمایشگاه نیز در سالن ها حضور خواهند داشت ولی به دلیل وسعت و تعدد افراد، کنترل بسیار سخت بوده و مسئولیت تجهیزات داخل غرف تا بسته شدن درب ها با مشارکت کنندگان است.

 

ساعات بازدید در ایام نمایشگاه از ساعت 8 الی 15 میباشد که درب اصلی محیطی نمایشگاه در ساعت 15 بسته خواهد شد و درب سالن ها و خروج بازدیدکنندگان و غرفه داران ساعت 16 خواهد بود.

 

جهت انجام امور مربوط به صدور پیش فاکتور مشارکت کنندگان میبایست نسبت به تامین تجهیزات اقدام نمایند، این تجهیزات شامل لپ تاپ و مودم همراه اینترنت میباشد، متاسفانه زیرساخت اینترنت نمایشگاه قادر به پاسخگویی به خدمات اینترنتی نیست، لذا نسبت به تامین اینترنت با تجهیزات سیار اقدام نمایید و مهر شرکت را نیز به همراه داشته باشید.

 

اسامی مسئول هماهنگی سالن های یازدهمین نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران ساخت

آقای اسماعیل فرخ – سالن40 – شماره همراه 09124898206

آقای محمدرضا گودرزی – سالن خلیج فارس طبقه اول – شماره همراه 09395160587

آقای محمدرضا شهبازخان – سالن خلیج فارس طبقه دوم – شماره همراه 09121949688

آقای سیروس خاوری نژاد – سالن میلاد طبقه دوم – شماره همراه 09124092914

آقای محمد علی گلبند – سالن میلاد طبقه اول – شماره همراه 09122760501

بانوان محترم غرفه دار در نمایشگاه ملزم به رعایت قوانین پوشش جاری کشور براساس تعهدنامه های ارسالی از طرف مشارکت کنندگان و پذیرش موارد ذکر شده در آن هستند. لذا خواهشمندست با رعایت موارد اعلام شده ما را در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه یاری نمایید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

ویرایش دوم پلان نمایشگاه و توضیحات ضروری در خصوص نحوه ی حضور در نمایشگاه : (ویرایش 1402/09/29)

در این ویرایش شرکت هایی که تا تاریخ 29 آذرماه با دبیرخانه در خصوص اخذ غرفه هماهنگی نموده اند اضافه شده اند.

سالن های نمایشگاه به 6 حوزه اصلی تقسیم بندی شده اند که کلیه شرکتها موقع  ثبت اطلاعات تکمیلی، یکی از این حوزه ها را انتخاب کرده اند. البته جانمایی نهایی برخی از شرکت ها یا به دلیل نظر کمیته برگزاری نمایشگاه و یا کم بودن جا در سالن اصلی و یا تاخیر در ثبت نام و ثبت اطلاعات نمایشگاهی در سالن دیگری انجام شده است. در این جانمایی شرکت هایی که تا تاریخ 22 آذرماه اقدام به تکمیل اطلاعات نمایشگاهی نموده اند قرار دارند. حوزه بندی برای سالن ها به شرح زیر می‌باشد:

·         سالن A31 (طبقه اول میلاد) : تجهیزات الکترونیک، برق و نرم افزار، آموزش و استارت آپ‌ها ، تجهیزات مکانیک، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی و فیزیک و آموزشی

·         سالن B31 (طبقه دوم میلاد) : تجهیزات عمومی آزمایشگاهی و فیزیک و آموزشی، مواد

·         سالن 40 و A40 : تجهیزات مکانیک، متالوژی، عمران، شیمی، نفت و پتروشیمی، انرژی  تست و آزمون صنعتی و مواد آزمایشگاهی

·         سالن A44 (طبقه اول خلیج فارس) : تجهیزات و ماشین‌آلات در حوزه فناوری های راهبردی

·         سالن B44 (طبقه دوم خلیج فارس) : تجهیزات و ماشین‌آلات در حوزه فناوری های راهبردی، مهندسی پزشکی، زیست مواد، محیط زیست کشاورزی، ارائه خدمات تجاری سازی

غرفه های خودساز (یعنی شرکت هایی که زمین خام انتخاب کرده بودند و در پلن به رنگ زرد مشخص شده است) تا روز چهارشنبه 6 دیماه مهلت دارند تا با تکمیل فرم ها و مدارک مورد نیاز نمایشگاه بین المللی نسبت به دریافت مجوز غرفه سازی اقدام نمایند. تایید کلیه مدارک غرفه سازی و صدور مجوز غرفه سازی توسط مهندس ناظر نمایشگاه جناب آقای مهندس ارفاقی صورت خواهد پذیرفت. غرفه سازان می‌بایست  کلیه مدارک مربوط به غرفه سازی را از طریق سامانه آنلاین اخذ مجوز ساخت غرفه به آدرس  https://cert.iranfair.com ارسال فرمایند.

آقای مهندس ارفاقی :  09121793927

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه زیر از سایت نمایشگاه مراجعه فرمایید : ilexp.ir/s/706 

تحویل غرفه به پیمانکاران غرف خودساز جهت ساخت و ساز از ساعت 12 روز جمعه 8 دی‌ماه خواهد بود، همچنین شرکت هایی که غرفه با تجهیزات و پارتیشن (پیش ساخته) انتخاب کرده اند، جهت تحویل غرف در روز 11 دی از ساعت 12 به دبیرخانه اجرایی واقع در سالن 44 (خلیج فارس) مراجعه نمایند. کارت های غرفه داری نیز در این زمان به نماینده شرکت تحویل داده خواهد شد. انتهای زمان چیدمان و بسته شدن سالن ها ساعت 20 روز دوشنبه 11 دی خواهد بود.

ورود تجهیزات سنگین که با لیفتراک قایل جابجایی تا روز 10 دی‌ماه قابل انتقال خواهد بود، بعد از این زمان به دلیل ساخت غرف امکان جابجایی و ورود لیفتراک وجود نخواهد داشت.

هرگونه هماهنگی در خصوص ورود تجهیزات به نمایشگاه و سالن ها، تحویل غرفه ها و کمبود تجهیزات داخل غرفه ها، برق غرف و خروج تجهیزات با مدیران سالن ها (مسئول هماهنگی سالن) می‌باشد.

 نکته مهم : مابه التفاوت هزینه متراژ انتخابی و متراژی که در نقشه منتشر شده دو حالت دارد :

1-     در صورت بدهکاری بودن هزینه غرفه باید تا قبل از برگزاری نمایشگاه واریز و تسویه حساب کامل انجام شود، وضعیت ثبت نام شرکت‌های بدهکار تا زمان تسویه هزینه غرفه جهت امکان صدور پیش فاکتور "تایید نهایی" نخواهد شد. برای شرکت های بدهکار وضعیت ثبت نام "نقص اطلاعات نمایشگاهی" به همراه توضیحات در خصوص مبلغ و  نحوه واریز زده خواهد شد.

2-     در صورتی که متراژ شما کمتر از متراژ انتخابی است و بستانکار هستید بعد از برگزاری نمایشگاه توسط دبیرخانه اجرایی به حساب شرکت‌ها واریز خواهد شد.

 

 

دانلود جانمایی و اسامی پلان نمایشگاه (1402/09/29)

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

"خلاصه فرآیند ثبت نام دوره جدید نمایشگاه در سال 1402" (حتما مطالعه نمایید)+تاریخ های مهم


1- ثبت نام اولیه در دوره جدید از طریق منوی سمت راست کارتابل: مهلت تا 1 آبان ماه 1402

الف : فروشنده هایی که از سال گذشته حساب کاربری داشته اند می بایست از طریق همان کارتابل قبلی و از منوی "ثبت  نام دوره جدید" در منوی های سمت راست کارتابل خود برای دوره جدید ثبت نام کنند، فروشنده های سال قبل برای تسهیل کلیه اطلاعات قبلی را در فیلدها مشاهده خواهند کرد اما موظف هستند که قبل از ثبت نهایی از به روز بودن مستندات و اطلاعات خود مطمئن شوند.

ب : شرکت های جدید نیز که از گزینه ثبت اطلاعات اولیه شرکت برای شروع فرآیند ثبت نام استفاده نمایند.

 

نکته1 : بعد از ثبت اطلاعات در این مرحله وضعیت کاتابل شما "ثبت درخواست" خواهد بود، بعد از بررسی ممکن است نقص اعلام شود که مجددا بایستی به کارتابل مراجعه و از منوی رفع نقص اطلاعات اولیه نسبت به رفع موارد اعلام شده که توضیحات آن در صفحه اصلی آن قابل مشاهده است اقدام به رفع نقص نمایید. بعد از رفع نقص اعلام شده و ثبت نهایی وضعیت کارتابل شما از "نقص مدارک اولیه" به "رفع نقص مدارک اولیه" تغییر میکند . منتظر بررسی توسط بخش اجرایی و تغییر وضعیت ثبت نام باشید.

نکته2 : در صورتی که وضعیت ثبت نام شما "تایید مرحله اول" شد پیگیری مراحل بعدی برای شما قابل انجام خواهد بود


2- تایید و امضای تعهدنامه حضور در نمایشگاه :

در هنگام ورود به صفحه ثبت اطلاعات فنی یا ثبت محصول از روی محصولات قبلی این تعهدنامه را مشاهده کرده و می بایست تایید کنید. ممکن است تعهد الکترونیکی در مرحله ثبت اولین محصول و انتقال از دوره گذشته نیز به شما نمایش داده شود. تعهدنامه صرفا یک بار مورد تایید سیستمی قرار میگیرد. نسخه اصل امضا شده نیز بهمراه تعهد حراست تا 15 روز قبل از برگزاری نمایشگاه حضوری یا پستی تحویل دبیرخانه اجرایی نمایشگاه شود.(متن هر دو تعهدنامه از قسمت منوی سمت راست کارتابل با عنوان "تعهدنامه ثبت نام و حضور در نمایشگاه" قابل مطالعه و دانلود فایل است.) 


3- ثبت اطلاعات محصولات و پرداخت هزینه ثبت نام اولیه : مهلت تا 10 آبان ماه 1402

پرداخت هزینه ثبت نام اولیه : توجه داشته باشید تا زمانی که واریز وجه تایید نگردد هیچ محصولی وارد فرایند ارزیابی نمی شود. فروشنده های تاییدنهایی شده دوره قبلی 750 هزارتومان و متقاضیان جدیدو سایرمتقاضیان تایید نهایی نشده دوره های قبلی 1 میلیون تومان باید واریز نمایند. بعد از زمانبندی اعلام شده این مبالغ در صورت تمدید مهلت ثبت اطلاعات دو برابر خواهد شد.

 

نکته : تا اولین محصول در دوره جدید ثبت یا انتقال داده نشود، پرداخت آنلاین با بارگذاری فیش امکانپذیر نخواهد بود.

 

روش های پرداخت :
الف) از طریق پرداخت آنلاین سایت نمایشگاه : مراجعه به منوی "پرداخت انلاین و ثبت رسیدهای پرداختی" و انتخاب درگاه بانک سامان (سیستم  تشخیص میدهد که شما مشمول چه مبلغی می شوید. لذا نیازی به ورود عدد نیست)
ب) از طریق بانک و آپلود فیش پرداختی : مراجعه به منوی "پرداخت انلاین و ثبت رسیدهای پرداختی" و ثبت اطلاعات فیش پرداختی همراه با آپلود اسکن فیش
شماره حساب ۱-۲۲۵۰۸۵۲-۸۱۹-۸۶۹ به نام راهبرد توسعه تجارت آراد نزد بانک سامان شعبه ستارخان کد۸۶۹ 
(شماره شبا: IR۹۴۰۵۶۰۰۸۶۹۸۱۹۰۲۲۵۰۸۵۲۰۰۱)

هرگز هزینه های ارزیابی فنی را به شماره حساب های صندوق نانو واریز نکنید.


ثبت اطلاعات محصولات : نحوه ثبت اطلاعات محصولات مشابه سال گذشته است و دستورالعمل ارزیابی و سطح بندی محصولات را از این صفحه دانلود کنید. سه روش برای ثبت محصولات برای دوره جدید وجود دارد :

الف) انتقال محصولات ثبت شده دورهای گذشته به دوره جدید : برای تسهیل در ثبت اطلاعات محصولات، فروشنده هایی که سال گذشته محصول ثبت کرده اند، باید ابتدا به منوی " لیست محصولات ثبت شده " رفته و از ستون آخر گزینه مشاهده را کلیک کرده و از انتهای صفحه هر محصول از گزینه " ارسال محصول به دوره جدید با امکان ویرایش " محصول خود را برای دوره جدید اضافه نمایید. محصول اضافه شده در دوره جدید را در میتوانید در منوی " لیست محصولات ثبت شده " برای دوره جاری مشاهده و با زدن گزینه ویرایش نسبت به بروز رسانی اطلاعات آن اقدام نمایید.

ب) انتقال محصول از طریق کد محصول : با مراجعه به منوی " ثبت اطلاعات محصول " در بالای صفحه با انتخاب نوع محصول ثبت کد محصول میتوانید محصول دوره های گذشته را به دوره جدید منتقل نمایید. برای بدست آوردن کد محصولات دوره های گذشته میتوانید از منوی " لیست محصولات ثبت شده " و جدول مربوطه اقدام نمایید.

ج) ثبت محصولات جدید : با مراجعه به منوی " ثبت اطلاعات محصول " در بالای صفحه بر اساس نوع بر روی یکی از چهار آیکون "دستگاه" ، "ماده" ، "تجهیز جانبی" یا "خدمات" کلیک کرده و براساس صفحه و فرم مربوطه اقدام به تکمیل فیلدهای خواسته شده کنید.

 

نکته 1 : حتما دقت نمایید محصولات شما " ثبت نهایی " شده باشد در این حالت وضعیت محصول " ثبت شده در حال بررسی " خواهد بود. وضعیت هر محصول در منوی لیست محصولات ثبت شده قابل مشاهده بوده و در صورت اعلام نقص توسط کارشناس فنی توضیحات مربوطه با زدن بر روی گزینه " مشاهده " یا " ویرایش " قابل مشاهده خواهد بود و قابلیت ادیت و تغییر در موارد خواسته شده امکان پذیر خواهد بود. دقت نمایید تغییر را حتما " ثبت نهایی " کنید.

نکته 2 : در صورتی که محصولات را ثبت نهایی نموده باشید اما هنوز مبلغ ثبت نام اولیه را واریز ننموده باشید، فرآیند بررسی محصول شما آغاز نخواهد شد.


4- ثبت اطلاعات تکمیلی شرکت : مهلت تا 20 آبان ماه 1402

پس ثبت نهایی محصولات یا یکی از آنها و نیز واریز وجه ثبت نام اولیه وضعیت ثبت نام شما " ثبت محصول منتظر بررسی " خواهد شد. در این زمان در منوی های سمت راست کاتابل منویی تحت عنوان " ثبت اطلاعات تکمیلی " نمایش داده خواهد شد که میبایست پس از بررسی اطلاعات، فیلدهای خالی را تکمیل و ثبت نهایی نمایید. در این حالت اگر محصولی از شما تایید نشده باشد وضعیت ثبت نام شما " منتظر تایید محصول " خواهد بود و پس از تایید اولین محصول اطلاعات تکمیلی برای بررسی به واحد مربوطه ارسال خواهد شد. در این حالت وضعیت  ثبت نام " منتظر تایید اطلاعات تکمیلی " خواهد بود.

 

نکته : در این مرحله ممکن است به اطلاعات تکمیلی شما نقص زده شود در این حالت وضعیت ثبت نام شما " نقص اطلاعات تکمیلی " خواهد بود و توضیحات مربوط به آن در ذیل وضعیت قابل مشاهده خواهد بود ، دلایل این نقص علاوه بر مشکل احتمالی در مدارک بارگذاری ممکن است مریوط به تعهدات سال گذشته در قراردادهای فروش شما باشد؛ جهت رفع این مشکل بایستی با صندوق توسعه فناوری نانو ارتباط گرفته و موارد اعلامی این صندوق را انجام دهید. برای رفع این مشکل در حداقل زمان ممکن اقدام نمایید.


5- تکمیل اطلاعات نمایشگاهی و پرداخت هزینه های حضور در نمایشگاه : مهلت تا 30 آبان ماه 1402

پس از " تایید یکی از محصولات " و " تایید اطلاعات تکمیلی " اجازه اخذ غرفه برای شرکت در نمایشگاه وجود خواهد داشت، در این حالت وضعیت ثبت نام " تایید مرحله دوم " خواهد بود و منوی جدیدی با عنوان " ثبت اطلاعات نمایشگاهی " به سمت راست کارتابل اضافه خواهد شد. از این منو میتوانید متراژ ، نوع غرفه، غرفه داران و پرداخت هزینه های غرفه را در چند مرحله به صورت پشت هم انجام دهید و در پایان " ثبت نهایی اطلاعات " را بزنید. پس از نهایی نمودن اطلاعات نمایشگاهی وضعیت ثبت نام " ثبت اطلاعات نمایشگاهی " خواهد بود و این اطلاعات  برای بررسی توسط دبیرخانه ارسال خواهد شد.

نکته 1 : ممکن است از گزینه ثبت موقت برای ویرایش اطلاعات در این مرحله استفاده نمایید، تا زمانی که ثبت یا تایید نهایی اطلاعات را نزنید این اطلاعات به دبیرخانه جهت اختصاص غرفه ارسال نخواهد شد و غرفه ای به شما اختصاص داده نمیشود.

نکته 2 : پس از ثبت نهایی اطلاعات این مرحله ممکن است دبیرخانه برای تصاویر غرفه داران، مشکل در وجه واریزی و یا ارسال نکردن تعهدنامه ها به شما نقص بزند، در این حالت وضعیت ثبت نام شما " نقص اطلاعات نمایشگاهی " خواهد شد. دقت فرمایید پس از رفع نقص مجددا تغییرات را ثبت نهایی نمایید. در این حالت وضعیت ثبت نام شما " رفع نقص اطلاعات نمایشگاهی " خواهد بود.

نکته 3 : مرحله پایانی ثبت اطلاعات نمایشگاهی مربوط به پرداخت است، در این مرحله نیز میتوانید از دو روش "پرداخت آنلاین " و یا " بازگذاری فیش " استفاده نمایید، لینک اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و اطلاعات حساب جهت واریز به صورت حواله در این مرحله از ثبت نام وجود دارد.


6- حضور در نمایشگاه :

الف : آغاز فرآیند ساخت و ساز برای غرفه ها خود ساز / زمین خام : از 8 دیماه 1402

شرکت هایی که نسبت به اخد غرفه خودساز / زمین خام اقدام نموده اند میبایست پس از هماهنگی با غرفه ساز خود از طریق سامانه cert.iranfair.com مجوز غرفه سازی را تا تاریخ 5 دیماه اخذ نمایند، جهت اطلاعات بیشتر به منوی دستورالعمل غرفه سازی در سایت مراجعه فرمایید.

ب : آغاز چیدمان : 11 دیماه 1402

کلیه مشارکت کننده و شرکت هایی که نوع غرفه آنها با تجهیزات و پارتیشن است روز قبل از نمایشگاه جهت دریافت کارتهای غرفه داری و چیدمان بر اساس پلن به غرفه خود در نمایشگاه مراجعه نمایند.

ج : آغاز نمایشگاه : 12 دیماه 1402

مشارکت کنندگان موظف هستن در 4 روز برگزاری نمایشگاه از ساعت 8 الی 16 در غرفه  حضور داشته باشند

مهم : هر کدام از مراحل بالا توسط تیم های مربوطه تایید و یا رد می شوند. در صورتی که نقص مستندات یا اطلاعات وجود داشته باشد از طریق کادر آبی رنگ در کنار وضعیت ثبت نام توضیحات مربوطه قابل مشاهد خواهد بود. همچنین از طریق منوی "سوابق توضیحات اطلاعات ثبت نامی " در منوهای سمت راست کارتابل سوابق و توضیحات کارشناس مربوطه قابل مشاهده است. حتما به وضعیت ها و توضیحات بالای بخش کارتابل توجه نمایید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

1402/07/01--شروع ثبت نام در یازدهمین نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت

یازدهمین نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست آزمون پیشرفته ایران‌ساخت در چهارده بخش موضوعی به منظور عرضه محصولات و خدمات فناورانه ساخت داخل برگزار می‌شود.

جواد مشایخ، معاون توسعه اقتصاد دانش ­بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام در یازدهمین نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست آزمون پیشرفته ایران‌ساخت گفت: این نمایشگاه 12 تا 15 دی­ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

مشایخ گفت: اضافه شدن تجهیزات تست و آزمون پیشرفته به عنوان نمایشگاه، با توجه به اضافه شدن کلید واژه اقتصاد دانش­ بنیان به عنوان معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش ­بنیان ریاست جمهوری، با هدف گسترش بازار شرکت های تولید کننده تجهیزات تست و آزمون به متقاضیان بخش صنعت صورت گرفته است

وی افزود: دوره دهمین نمایشگاه که آذر سال 1401 برگزار شد، حدود 400 شرکت، 9000 مدل-محصول را عرضه کردند که تاکنون منجر به فروش 190 میلیارد تومانی محصولات در نمایشگاه شده است.

چهارده بخش موضوعی

رئیس یازدهمین نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست آزمون پیشرفته ایران‌ساخت گفت: یازدهمین دوره نمایشگاه در چهارده بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، الکترونیک و نرم‌افزار و شبیه ­سازها، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط‌زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، خدمات سکوبندی، خدمات کالیبراسیون و تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی مدارس برگزار خواهد شد، با این تفاوت که شرکت ­ها علاوه بر تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز دانشگاه ­ها و مراکز پژوهشی امکان عرضه محصولات با قابلیت استفاده در تست و آزمون‌های بخش ­های مختلف صنعتی را نیز خواهند داشت.

مشایخ با اشاره به شرایط حضور محصولات و شرکت‌ها گفت: حضور قطعی ثبت‌نام کنندگان در نمایشگاه پس از تأیید فنی محصولات آن‌ها و محرز شدن نقش آنان در بومی‌سازی و دستیابی به فناوری ساخت و یا تولید محصولات امکان‌پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: محصولات با در نظر گرفتن شرایط دانش‌بنیانی و دو سنجه سطح فناوری ذاتی و میزان بومی‌سازی، ارزیابی و سطح‌بندی می‌شوند و شرکت‌ها می‌توانند دستورالعمل ارزیابی فنی محصولات را در سایت نمایشگاه مشاهده کنند.

حمایت از تولیدکنندگان و فناوران داخلی

معاون توسعه اقتصاد دانش­ بنیان معاونت علمی در خصوص حمایت‌های این نمایشگاه افزود: همانند سال گذشته برای محصولات سطح اول تا سوم شرکت هایی که در نمایشگاه حضور دارند، به ترتیب 40، 25 و 10 درصد از قیمت محصولات خریداری‌شده توسط مراکز علمی و پژوهشی دولتی را بر اساس آیین‌نامه سطح‌بندی، به‌عنوان یارانه پرداخت خواهد شد.

مشایخ ادامه داد: در راستای حمایت از ارتقاء کیفی محصولات عرضه شده در نمایشگاه، 5 درصد حمایت بیشتر به محصولاتی که موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های CE، انطباق با محصول، انطباق با استاندارد و طراحی صنعتی شده­اند، تعلق خواهد گرفت.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 تاکید برعضویت در کانال و گروه تلگرامی

برای تمرکز در اطلاع رسانی ها، کلیه اطلاع رسانی های نمایشگاه صرفا در کانال خبری ویژه شرکت ها انجام می شود و در این قسمت (توضیحات صفحه اصلی کارتابل فروشندگان) جز در موارد ضروری دیگر اطلاع رسانی نخواهد شد. برای همه موارد و اطلاع رسانی ها هم پیامک ارسال نمی شود فقط برخی از مهم ترین ها پیامک ارسال می شود.
لذا عضویت شرکت ها در کانال و گروه تلگرامی نمایشگاه به آدرس های زیر الزامی است مسئولیت عدم اطلاع از اخبار با شماست.

1- کانال خبری عمومی نمایشگاه:   https://telegram.me/iranlabexpo
ویژه مخاطبان عام و خریداران نمایشگاه و اطلاع رسانی های عمومی
2- کانال خبری ویژه شرکت ها:     
https://telegram.me/iranlabexpoPR
ویژه اطلاع رسانی های اجرایی، فنی، مالی و غیره که نیاز نیست مخاطبان عام و خریداران بدانند- توصیه اکید می شود در این کانال عضو شوید.
3- گروه پرسش و پاسخ:   https://telegram.me/joinchat/AeA2wjxSSosOp06HsMNweQ
یک یا دو نفر از شرکت ها میتوانند در این گروه عضو شوند و سوال بپرسند.

4- ایمیل نمایشگاه: info@iranlabexpo.ir

5- کانال خبری نمایشگاه در پیامرسان بله https://bale.ai/invite/#/join/NWRkYmRiZm

6- سرویس ارتباط با مخاطبین نمایشگاه (CRM) (کلیک کنید)

به منظور رعایت وقت افراد، مجبور به ایجاد دو کانال بوده ایم تا مخاطبان عمومی، درگیر مسائل اجرایی و فنی نشوند.
خواهشمندیم که برای تبلیغ و اطلاع رسانی عمومی صرفا کانال خبری عمومی را تبلیغ کنید و از تبلیغ کانال ویژه شرکت ها برای دیگران خودداری کنید.