اینماد

توضیحات کارتابل فروشندگان

 

به کارتابل فروشندگان خوش آمدید. اطلاعیه ها به ترتیب تاریخ در این صفحه درج می شود- مشارکت کنندگان در نمایشگاه موظف هستند که کلیه اطلاعیه ها را بخوانند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

پیشنهاد می شود جهت طرح هر گونه سوال و پیام از چت انلاین گوشه صفحه استفاده کنید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

1400/09/13-- جانمایی نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت منتشر شد.

مطابق سال قبل، سالن های نمایشگاه به 6 حوزه اصلی تقسیم بندی شده اند که کلیه شرکتها موقع ثبت اطلاعات تکمیلی، یکی از این حوزه ها را انتخاب کرده اند. البته جانمایی نهایی برخی از شرکت ها یا به دلیل نظر کمیته برگزاری نمایشگاه و یا کمبودن جا در سالن اصلی و یا تاخیر در ثبت نام و ثبت اطلاعات نمایشگاهی در سالن دیگری انجام شده است.
تجهیزات عمومی آزمایشگاهی و فیزیک و آموزشی سالن 31B (طبقه دوم میلاد) و بخش شمالی سالن 31A (طبقه اول میلاد) و سالن 41A
مواد آزمایشگاهی بهمراه مهندسی پزشکی، زیست مواد، محیط زیست و کشاورزی سالن 40A و 41A
تجهیزات مکانیک، متالوژی، عمران، شیمی، نفت و پتروشیمی، انرژی تست و آزمون صنعتی سالن های 40 و 41
تجهیزات و ماشین‌آلات در حوزه فناوری های راهبردی سالن 44 (خلیج فارس)

غرفه های خودساز (یعنی شرکت هایی که زمین خام انتخاب کرده بودند) تا روز پنجشنبه 18 آذرماه مهلت دارند تا با تکمیل فرم ها و مدارک مورد نیاز نمایشگاه بین المللی نسبت به دریافت مجوز غرفه سازی اقدام نمایند.
تایید کلیه مدارک غرفه سازی و صدور مجور غرفه سازی توسط مهندس ناظر نمایشگاه جناب آقای مهندس ارفاقی صورت خواهد پذیرفت.
غرفه سازان می‌بایست کلیه مدارک مربوط به غرفه سازی را از طریق سامانه آنلاین اخذ مجوز ساخت غرفه به آدرس https://cert.iranfair.com ارسال فرمایند.
آقای مهندس ارفاقی : 09121793927-09213391948 -@ghorfeh_vahdatsana (جانمایی سایر شرکت ها و بقیه کارها به ایشان ارتباطی ندارد و ایشان صرفا کار غرفه سازها را نظارت میکنند)

شرکت هایی که غرفه با تجهیزات انتخاب کرده اند جهت تحویل غرف در روز 22 آذر از ساعات 12به دبیرخانه اجرایی واقع در بالکن طبقه همکف سالن 44(خلیج فارس) مراجعه نمایند. کارت های غرفه داری نیز در این زمان به نماینده شرکت تحویل داده خواهد شد.

ورود تجهیزات سنگین که با لیفتراک قایل جابجایی تا روز 20 آذرماه قایل انتقال خواهد بود، بعد از این زمان به دلیل ساخت غرف امکان جابجایی و ورود لیفتراک وجود نخواهد داشت.

جهت دانلود فایل نقشه ها کلیک نمایید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

1400/08/17-- به اطلاع مشارکت کنندگان میرساند در صورتی که وضعیت ثبت نامی شما درکارتابل "تایید مرحله دوم" شده است میتوانید از منوی "ثبت اطلاعات نمایشگاهی" نسبت به ثبت مشخصات غرفه مورد نیاز و غرفه داران اقدام نمایید، مهلت ثبت اطلاعات نمایشگاهی و واریز هزینه های مربوطه 4 آذر ماه میباشد، پس از واریز و ثبت اطلاعات نیز مجدد کارتابل را چک نموده تا در صورت اعلام نقص نسبت به برطرف نمودن آن اقدام نمایید. همچنین در صورتی که محصول تایید شده دارید اما وضعیت ثبت نامی در کارتابل "تایید مرحله دوم" نیست، جهت این مهم نسبت به ثبت نهایی نمودن "اطلاعات تکمیلی" از داخل منوهای کارتابل با همین عنوان اقدام نمایید یا در صورت "نقص اطلاعات تکمیلی هر چه سریعتر نسبت به رفع نقص اقدام نمایند تا امکان انتهاب غرفه و ثبت اطلاعات نمایشگاهی برای آنها فراهم گردد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

1400/08/11-- به اطلاع میرساند که فعلا تا فرارسیدن زمان ثبت اطلاعات نمایشگاهی و انتخاب غرفه وضعیت کارتابل برای شرکت هایی که فرآیند آنها تا ثبت اطلاعات تکمیلی رسیده است وضعیت "منتظر بررسی اطلاعات تکمیلی" باقی خواهد ماند، به محض آغاز فرآیند انتخاب غرفه وضعیت این شرکت ها تغییر خواهد نمود. لذا لطفا پیگیر بررسی اطلاعات تکمیلی نباشید.

مهلت 15 آبان ماه برای ثبت نام اولیه شرکت ها، ثبت محصولاتشان و واریز هزینه ثبت نام اولیه است که بعد از این تاریخ هزینه ثبت نام اولیه دو برابر می شود و شامل هزینه غرفه نیست.

اگر تیم فنی روی محصولات شما نقص زده است، لطفا زودتر رفع نقص را انجام دهید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

1400/07/20--  آغاز فرآیند ثبت‌نام شرکت‌ها در نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، جهت مطالعه کلیک نمایید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

98/05/28-- تاکید برعضویت در کانال و گروه تلگرامی- عدم اطلاع رسانی در این قسمت:

برای تمرکز در اطلاع رسانی ها، کلیه اطلاع رسانی های نمایشگاه صرفا در کانال خبری ویژه شرکت ها انجام می شود و در این قسمت (توضیحات صفحه اصلی کارتابل فروشندگان) جز در موارد ضروری دیگر اطلاع رسانی نخواهد شد. برای همه موارد و اطلاع رسانی ها هم پیامک ارسال نمی شود فقط برخی از مهم ترین ها پیامک ارسال می شود.
لذا عضویت شرکت ها در کانال و گروه تلگرامی نمایشگاه به آدرس های زیر الزامی است مسئولیت عدم اطلاع از اخبار با شماست.

1- کانال خبری عمومی نمایشگاه:   https://telegram.me/iranlabexpo
ویژه مخاطبان عام و خریداران نمایشگاه و اطلاع رسانی های عمومی
2- کانال خبری ویژه شرکت ها:     
https://telegram.me/iranlabexpoPR
ویژه اطلاع رسانی های اجرایی، فنی، مالی و غیره که نیاز نیست مخاطبان عام و خریداران بدانند- توصیه اکید می شود در این کانال عضو شوید.
3- گروه پرسش و پاسخ:   https://telegram.me/joinchat/AeA2wjxSSosOp06HsMNweQ
یک یا دو نفر از شرکت ها میتوانند در این گروه عضو شوند و سوال بپرسند.

4- ایمیل نمایشگاه: info@iranlabexpo.ir

5- کانال خبری نمایشگاه در پیامرسان بله https://bale.ai/invite/#/join/NWRkYmRiZm

6- سرویس ارتباط با مخاطبین نمایشگاه (CRM) (کلیک کنید)

7- سرویس چت انلاین سایت (گوشه سمت راست همین تصویری که دارید می بینید)

پیشنهاد می شود جهت طرح هر گونه سوال و پیام از سرویس چت آنلاین استفاده کنید.


به منظور رعایت وقت افراد، مجبور به ایجاد دو کانال بوده ایم تا مخاطبان عمومی، درگیر مسائل اجرایی و فنی نشوند.
خواهشمندیم که برای تبلیغ و اطلاع رسانی عمومی صرفا کانال خبری عمومی را تبلیغ کنید و از تبلیغ کانال ویژه شرکت ها برای دیگران خودداری کنید.

-----------------------------------------------------------------------------------------
98/05/28-- تذکر دانش بنیان شدن شرکت ها:  کلیه شرکت های غیر دانش بنیان، همزمان با ثبت نام در سامانه دانش بنیان، برای دوره بعد نیز ثبت نام کنند و محصولات خود را برای ارزیابی ارسال کنند. کنترل دانش بنیان بودن و نبودن شرکت ها در آذرماه انجام می شود. فعلا برای از دست ندادن زمان و فرصت، برای حضور در نمایشگاه جدید، در سایت ثبت نام کنند.

پیشنهاد می شود: با توجه به تغییرات صورت گرفته در شرایط احراز اصلاحیت دانش بنیان،  توسط مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان، شرکت هایی که قبلا در این فرآیند تایید صلاحیت نشده اند مجدد جهت بررسی صلاحیت اقدام فرمایند.  

----------------------------------------------------------------------------


--فرایند ثبت نام برای دوره جدید نمایشگاه


1- ثبت نام اولیه در دوره جدید
از طریق منوی سمت راست کارتابل

فروشنده هایی که از سال گذشته حساب کاربری داشته اند می بایست از طریق همان کارتابل قبلی خود برای دوره جدید ثبت نام کنند،
2- ثبت اطلاعات اولیه شرکت برای بررسی شرایط اولیه حضور در نمایشگاه
فروشنده های سال قبل برای تسهیل کلیه اطلاعات قبلی را در فیلدها مشاهده خواهند کرد اما موظف هستند که قبل از ثبت نهایی از به روز بودن مستندات و اطلاعات خود مطمئن شوند.
3- تایید و امضای تعهدنامه حضور در نمایشگاه

در هنگام ورود به صفحه ثبت اطلاعات فنی یا ثبت محصول از روی محصولات قبلی این تعهدنامه را مشاهده کرده و می بایست تایید کنید.
تعهدنامه صرفا یک بار مورد تایید سیستمی قرار میگیرد. نسخه اصل امضا شده تا 15 روز قبل از برگزاری نمایشگاه حضوری یا پستی تحویل دبیرخانه اجرایی نمایشگاه شود.(متن تعهدنامه حضور در نمایشگاه از قسمت منوی سمت راست کارتابل، قابل مطالعه است.)
4- پرداخت هزینه ارزیابی فنی شرکت و محصولات
توجه داشته باشید تا زمانی که واریز وجه تایید نگردد هیچ محصولی وارد فرایند ارزیابی نمی شود. فروشنده های تاییدنهایی شده دوره قبلی 300 هزارتومان و متقاضیان جدیدو سایرمتقاضیان تایید نهایی نشده دوره های قبلی 400 هزارتومان باید واریز نمایند. بعد از زمانبندی اعلام شده این مبالغ در صورت تمدید مهلت ثبت اطلاعات دو برابر خواهد شد.
الف- از طریق پرداخت آنلاین سایت نمایشگاه: مراجعه به منوی "پرداخت انلاین و ثبت رسیدهای پرداختی" و انتخاب درگاه بانک سامان - سیستم خودش تشخیص میدهد که شما مشمول چه عددی می شوید. لذا نیازی به ورود عدد نیست
ب- از طریق بانک و آپلود فیش پرداختی:
مراجعه به منوی "پرداخت انلاین و ثبت رسیدهای پرداختی" و ثبت اطلاعات فیش پرداختی همراه با آپلود اسکن فیش
شماره حساب ۱-۲۲۵۰۸۵۲-۸۱۹-۸۶۹ به نام راهبرد توسعه تجارت آراد نزد بانک سامان شعبه ستارخان کد۸۶۹ 
(شماره شبا: IR۹۴۰۵۶۰۰۸۶۹۸۱۹۰۲۲۵۰۸۵۲۰۰۱)

خواهشمندیم هزینه های ارزیابی فنی را به شماره حساب های صندوق نانو واریز نکنید.
5- ثبت اطلاعات محصولات
 نحوه ثبت اطلاعات محصولات مشابه سال گذشته است و دستورالعمل ارزیابی و سطح بندی محصولات را از این صفحه دانلود کنید
برای تسهیل در ثبت اطلاعات محصولات، فروشنده هایی که سال گذشته محصول ثبت کرده اند، باید ابتدا به صفحه لیست محصولات ثبت شده رفته و از ستون آخر گزینه مشاهده را کلیک کرده و از انتهای صفحه هر محصول از گزینه «ثبت محصول جدید از روی این محصول»، محصول خود را برای دوره جدید بفرستند در صفحه جدید نیز پس از به روزکردن اطلاعات محصولات برای دوره جدید، آنها را ثبت نهایی کنند.
راه دیگر، استفاده از گزینه انتقال محصول در صفحه ثبت محصول جدید است که لازم است کد محصول از دوره های قبل را داشته باشید.
6- ثبت اطلاعات تکمیلی شرکت
پس از تایید نهایی اولین محصول می بایست اطلاعات تکمیلی خود را از طریق منوی سمت راست تکمیل کرده و ارسال نمایید.
7- تکمیل اطلاعات نمایشگاهی و پرداخت هزینه های حضور در نمایشگاه
8- حضور در نمایشگاه
هر کدام از مراحل بالا توسط تیم های مربوطه تایید و یا رد می شوند. در صورتی که نقص مستندات یا اطلاعات وجود داشته باشد از طریق توضیحات بالای کارتابل و یا بخش های خاص مشاهده توضیحات، به اطلاع شما رسانده شده تا اقدام به رفع نقص نمایید. حتما به وضعیت ها و توضیحات بالای بخش کارتابل توجه نمایید.