اینماد

توضیحات کارتابل فروشندگان- سایت قدیمی



کلیه اطلاعیه های جدید در کارتابل جدید فروشندگان قرار می گیرد. این صفحه دیگر به روز نمی شود.






کلیه اطلاعیه های منتشر شده در این صفحه برای کلیه فروشندگان ایمیل می شود. در صورتی که شما از طریق ایمیل این اطلاعات را دریافت نکرده اید ایمیل خود را هم در قسمت اطلاعات فروشنده و هم در قسمت "تماس با ما" در سایت وارد کرده و یا به آدرس info@iranlabexpo.irارسال نمایید. با تشکر
-----------------------------------------------------------------------------------------------
برای شرکت در دوره دوم نمایشگاه مجددا باید ثبت نام به عمل آورید.

------------------------------------------------------------------------------------------------
اطلاعیه 11-شناسایی شرکت های توانمند برای حضور در نمایشگاه های خارجی و بازارهای هدف صادراتی

مدیرعامل محترم

با سلام و احترام؛

حمایت از حضور فعالانه شرکت های توانمند ایرانی در نمایشگاه های خارجی به جهت بازاریابی و صادارت یکی از برنامه های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است لذا برای انجام برنامه ریزی های بهتر، این معاونت تصمیم به ایجاد بانک اطلاعاتی از شرکت های توانمند به همراه محصولات و فناوری های دارای قابلیت صادراتی آنها گرفته است. لذا خواهشمند است اطلاعات فرم زیر را به صورت مشروح و کامل تکمیل نموده و همراه با فایل الکترونیک مستندات (کاتالوگ هاو غیره) یا به آدرس الکترونیکی gdst.isti@gmail.com و یا به آدرس پستی خیابان کریمخان زند- خیابان استادنجات الهی جنوبی بعد از چهاراره لباف، پلاک 162 معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دفتر فناوری های راهبردی (آقای فرزانه-تلفن 83532135) ارسال نمایید و پس از ارسال حتما به صورت تلفنی (83532135)  از ارسال آن مطمئن شوید.

با تشکر

فایل مربوطه را از اینجا دریافت کنید.
ضمنا متذکر می شود کلیه اطلاعیه های این صفحه برای کلیه فروشندگان ایمیل می شود در صورتی که شما این اطلاعیه ها را از طریق ایمیل دریافت نمی کنید حتما از طریق بخش تماس با ما در سایت و یا ارسال ایمیل به آدرس iranlab2013@gmail.com  اطلاع دهید.
------------------------------------------------------------------------------------------------
اطلاعیه 10-شرایط صدور فاکتور فروش توسط تولیدکنندگان و سازندگان محترم
تولیدکنندگان و سازندگان محترم، به منظور تسهیل  در فرایند صدور فاکتور فروش  موارد ذیل را  اعمال فرمایید.

الف:   فاکتورهای سه برگه‌ای

1.      فاکتور به نام دانشگاه (بهره‌بردار اصلی) صادر گردد.

2.      در فاکتورهای صادره نامی از قرارداد یا صندوق ذکر نشود.

3.      اصل فاکتور(برگه ی سفید) تحویل دانشگاه می گردد.

3.1.   در اصل فاکتور جمله مقابل می‌بایست قید گردد: « نصف مبلغ معادل ................ ریال، توسط خریدار و مابقی آن به عنوان یارانه توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به  فروشنده پرداخت شده است. »

4.      برگه دوم (برگه ی آبی) به صندوق تحویل داده  می‌شود.

4.1.   جمله مقابل در برگه دوم ذکر گردد: « رونوشت: صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی توسعه فناوری نانو »

5.      برگه سوم (برگه ی زرد) متعلق به شرکت می‌باشد.

ب: فاکتورهای کامپیوتری

سه نسخه از فاکتور فروش با قید جملات مذکور در بند الف، پرینت گرفته شود. سپس یک نسخه به دانشگاه و یک نسخه به صندوق پژوهش تحویل داده و یک نسخه در شرکت بایگانی می شود.

------------------------------------------------------------------------------------------------ اطلاعیه 9- در هنگام تحویل فیزیکی و یا نصب و آموزش و راه اندازی حتما شماره تلفن ثابت و همراه نماینده تحویل گیرنده را در صورتجلسه مربوطه ثبت نمایید. صورتجلسه های اصلاح شده را از اینجا دانلود کنید.
------------------------------------------------------------------------------------------------
اطلاعیه 8- معرفی ناظر فنی قراردادها و نکات مربوط به نظارت فنی:
پیرو قراردادهای منعقده فی‌مابین صندوق توسعه فناوری نانو و شرکت‌های سازنده تجهیزات، موارد زیر به اطلاع رسانده می‌شود:
1.
شرکت مهندسی مواد آرای آویسا به عنوان ناظر فنی قرارداد و نماینده فنی این صندوق، جهت دریافت، پیگیری، بررسی و تأیید موارد فنی معرفی می‌گردد. خواهشمند است نهایت همکاری با این شرکت مبذول گردد. نشانی این شرکت تهران، خیابان فاطمی غربی، نرسیده به چهارراه سیندخت، شماره 224، کد پستی 1418653131، شماره تلفن 66436814، همراه 09333219587 و پست الکترونیک avisa.iranlab@gmail.com است.

2.     
پرداخت به شرکت‌های سازنده بر اساس بند 3 و 4 ماده 4 قرارداد فی‌مابین منوط به نصب، راه‌اندازی، آموزش و رفع کلیه نواقص از جمله ملزومات مورد نیاز مانند مشخصات فنی، شرایط گارانتی، راهنمای کاربری، شرایط کالیبراسیون و آزمون‌های تحویل دهی است. موارد مذکور باید به تأیید نماینده فنی این صندوق برسد. همچنین جدول زمان‌بندی ساخت دستگاه نیز منوط به تأیید نماینده فنی است.

3.     
در صورت لزوم، در هر مرحله از ساخت دستگاه و یا پس از تحویل‌دهی دستگاه به خریدار، بازدید حضوری انجام خواهد شد.

4.     
مسئولیت عدم همکاری در ارائه مدارک و مستندات و یا هماهنگی بازدید بر عهده آن شرکت خواهد بود.

5.     
تمام مستندات بارگذاری شده در پرتال اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران و یا ارائه‌شده به شرکت مهندسی مواد آرای آویسا، به منزله ضمیمه فنی قرارداد مذکور بوده و ارائه‌دهنده در زمینه مدارک ارائه‌شده مسئول است.

6.     
هزینه‌های نظارت نماینده فنی مانند ایاب‌وذهاب یا هزینه اقامت بر عهده خود ناظر خواهد بود. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------
اطلاعیه 7- با توجه به مشکلات بوجود آمده در تحویل دهی تجهیزات و محصولات شرایط تحویل دهی تغییر کرد:
1- کلیه مکاتبات شرکت ها فقط با نماینده اصلی خریدار انجام میگیرد. لذا از مکاتبه با بهره بردار نهایی خودداری نمایید.در نامه ارسالی به نماینده خریدار حتما مهلت دو هفته ای را تذکر دهید.
2- نماینده خریدار باید به صورت مکتوب نماینده تحویل گیرنده و زمان و مکان تحویل گیری را اعلام کرده و رونوشت آنرا به صندوق نانو ارسال نماید. (پیش نویس اصلاح شده نامه را از اینجا دریافت نمایید)
3- برای پرداخت مرحله بعد قرارداد علاوه بر صورتجلسه باید نامه مذکور در بند 2 نیز به صندوق ارسال شود در صورتی که نامه مذکور موجود نباشد یا تهیه آن پیش از تحویل گیری ممکن نباشد، صورتجلسه  ای که به صندوق تحویل داده می شود باید ممهور به مهر و امضای رییس دانشگاه یا نماینده خریدار باشد در غیر اینصورت هیچگونه پرداختی صورت نخواهد گرفت.
 4- تیم ناظر فنی همزمان مشغول به نظارت بر روند اجرای قراردادها و بررسی مشخصات فنی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی می باشد. کلیه فروشندگان موظف به همکاری و پاسخگویی کامل به ناظران هستند.
5- تاکنون کلیه اطلاعیه های صادر شده با ایمیل برای رابطین شرکت ها ارسال شده است در صورتی که شما ایمیل را دریافت نکرده اید از طریق بخش تماس با ما در همین سایت اطلاع دهید.
با
تشکر
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
اطلاعیه 6-  چند تذکر مهم:
1- در مورد تجهیزات و محصولات آماده تحویل ابتدا نامه ای با ذکر نام و مشخصات تجهیزات و محصولات برای صندوق نانو ارسال شود و سپس با هماهنگی صندوق برای نمایندگان خریدار، نامه ارسال شود.
2- خطاب نامه ارسالی برای تجهیزات آماده تحویل باید صرفا نماینده اصلی خریدار باشد که از طرف صندوق به شما معرفی می شود. نام نماینده خریدار (منعقد کننده قرارداد با صندوق نانو) و تلفن ثابت ایشان را می توانید از 
صفحه اطلاعات پیش فاکتورهای ثبت شده مشاهده کنید.
3- با توجه به اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کلیه خریداران موظف اند در مدت دو هفته اقدام به تحویل گیری تجهیزات و محصولات نمایند. بدیهی است این نکته باید در نامه ارسالی به نماینده خریدار نیز قید گردد. در صورتی که خریداری در مهلت تعیین شده تجهیز را تحویل نگرفت شرکت مجاز است آنرا با هماهنگی صندوق به خریدار بعدی تحویل دهد.
پیش نویس اصلاح شده نامه را می توانید از اینجا دانلود نمایید
4- با توجه به اعلام معاونت علمی و فناوری  نیازی به ارسال رونوشت نامه ها به این معاونت نمی باشد و صرفا رونوشت نامه ها برای صندوق نانو ارسال گردد.

5- هرگونه سوال در مورد متن قرارداد و یا ضمانتنامه را با آقای صالحی مسئول قراردادهای صندوق با شماره 09381415118 و همچنین هرگونه انتقاد و پیشنهاد در مورد کلیت فعالیت نمایشگاه، صندوق نانو و یا قراردادها با آقای فرزانه کارشناس معاونت فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شماره 83532135 مطرح نمایید. خواهشمند است برای طرح هرگونه سوال، معرفی خریدار، امور مالی و سایر موارد با صندوق نانو به شماره های 66563224-66563270-66563237 - 66563316 تماس حاصل کنید.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

اطلاعیه شماره 5- فرایندهای عقد قرارداد، دریافت چک و تحویل دهی محصولات


(دانلود متن کامل اطلاعیه و فایل های نمونه مورد نیاز)


قابل توجه فروشندگان محترم نمایشگاه تجهیزات و موادآزمایشگاهی ساخت ایران


1-    قرارداد کلیه فروشندگان در بخش اطلاعات قراردادهای خرید قرار داده شده است لطفا آنرا دانلود کرده و پس از مطالعه، کلیه صفحات آنرا مهر و امضا نموده و سپس آنرا برای صندوق نانو ارسال کنید. در صورتی که قرارداد خود را امضا کرده و ارسال کرده اید نیازی به دانلود قرارداد جدید و ارسال آن به صندوق نیست.

2-    در صورت مشاهده هر گونه ایراد و اشتباه در قرارداد حتما قبل از ارسال آن، با صندوق تماس بگیرید.

3-    پیوست زمانبندی تحویل دستگاه ها به تفکیک آنها ظرف مدت یک هفته برای صندوق ارسال گردد.

4-    فرایند پرداخت پول از طرف صندوق به شرح زیر می باشد:


مراحل پرداختدرصد از مبلغ قراردادشرایط پرداخت

پیش پرداخت

حداقل 25 درصد

ارایه ضمانتنامه معتبر

و چک حسن انجام کار به مبلغ ده درصد کل قرارداد

پرداخت پس از تحویل فیزیکی

40 درصد

ارایه صورتجلسه تحویل فیزیکی کالا

پرداخت پس از نصب و آموزش و راه اندازی

25 درصد

ارایه صورتجلسه نصب و آموزش و راه اندازی یا گذشت یک ماه از تحویل فیزیکی (هرکدام زودتر بود)


حسن انجام کار

10 درصد

ارایه تاییدیه خریدار یا 6 ماه پس از تحویل فیزیکی

(هرکدام زودتر بود)


5-    ضمانتنامه معتبر بانکی یا ضمانتنامه صادره از صندوق های غیردولتی پژوهش و فناوری مورد قبول می باشد. (فهرست صندوق های پژوهش و فناوری را از اینجا دانلود کنید)

6-    در صورتی که شرکتی در تهیه ضمانتنامه تا سقف اعلام شده مشکل دارد، صندوق نانو آمادگی دارد به هر میزانی که ضمانتنامه می تواند تهیه کند، به همان میزان پیش پرداخت انجام دهد.

7-    شرکت هایی که در تهیه ضمانتنامه مشکل دارند می توانند با توجه به جدول فوق ابتدا محصولات آماده خود را به خریداران تحویل دهند و با نقدینگی حاصل از دریافت 65 تا 90 درصد از قیمت آن محصولات، سایر محصولات خود را تکمیل کرده و به مرور تحویل دهند.

8-    بدیهی است شرکت هایی که زودتر محصولات خود را تحویل دهند، زودتر از سایرین مبالغ مربوطه را دریافت خواهند کرد.

9-    در صورتی که برای تهیه ضمانتنامه نیاز به نامه از صندوق دارید و اصل قرارداد برای بانک کافی نیست؛ صندوق آماده ارایه نامه مورد نیاز می باشد.

     مدارک لازم برای دریافت چک از صندوق نانو:

1-    چک تضمین حسن انجام کار به میزان ده درصد مبلغ قرارداد (موضوع ماده شش قرارداد)؛

2-    ضمانتنامه معتبر یا چک و سفته با مبالغ هماهنگ شده با صندوق؛

3-    مهر شرکت فروشنده؛

4-    همراه داشتن کارت ملی؛

5-    معرفینامه از طرف شرکت برای دریافت چک. در  صورتی که مدیرعامل به صندوق مراجعه نماید نیازی به ارایه معرفینامه نیست.

6-    در صورتی که دریافت چک برای مراحل تحویل و یا نصب و آموزش و راه اندازی است حتما باید صورتجلسه های مربوطه با مهر و امضاهای لازم (در بخش زیر توضیح داده شده است) نیز ارایه گردد.

7- همراه داشتن نامه ای مبنی بر اعلام مشخصات حساب آن شرکت (شماره حساب، صاحب حساب، نام بانک، کد شعبه)

    مراحل تحویل دهی محصولات و تجهیزات:

1-    فروشنده نام و مشخصات تجهیزات آماده تحویل را به صورت تلفنی یا ایمیلی و یا نامه مکتوب به صندوق ارسال می نماید.

2-    صندوق با توجه به اولویت خریدارانی که زودتر سهم اولیه خود را واریز کرده اند؛ نام و مشخصات نمایندگان خریدار را به فروشنده اعلام می نماید.

3-    آن دسته از تجهیزاتی که تعداد آماده تحویل آنها با تعداد درخواست های خریداران در قرارداد برابر است، شرکت ها می توانند خود راسا اقدام به تحویل تجهیزات و محصولات نمایند. البته رونوشت نامه نگاری های لازم (بند 6 و7) باید برای صندوق ارسال گردد.

4-   برای آن دسته از تجهیزاتی که  تعداد آماده تحویل آنها کمتر از تعداد درخواست های خریداران است حتما پس از هماهنگی با صندوق نانو، به خریداران مورد نظر صندوق تحویل نمایند. صندوق نانو بر اساس اولویت خریدارانی که زودتر وجوه خود را واریز کرده اند؛  هماهنگی تحویل تجهیزات را انجام میدهد.

5-    با توجه به بند قبل از کلیه شرکت ها درخواست می شود از تعامل مستقیم با خریداران در تحویل تجهیزات اکیدا خودداری نمایند.

6-     فروشنده موظف است مطابق نمونه نامه (پیوست) نامه ای خطاب به نماینده دانشگاه ارسال نموده و رونوشت آنرا به صندوق ارسال کند.

از ارسال رونوشت این نامه به معاونت علمی و فناوری آقای دکتر خیام نکویی نیز اکیدا خودداری نمایید.

7-    فروشنده باید از نماینده خریدار بخواهد تا طی نامه ای مشخصات تحویل گیرنده (نام، زمان و مکان تحویل) را به فروشنده اعلام کرده و رونوشت آنرا به صندوق ارسال نماید. البته هماهنگی میان طرفین از طریق ایمیل نیز امکان پذیر است.

8-     فروشنده موظف است صورتجلسه نمونه تحویل فیزیکی تجهیزات و محصولات (پیوست)  را در هنگام تحویل تکمیل نماید.ارایه نامه رسمی از دانشگاه که متضمن این موضوع باشد نیز کفایت می کند. برخی از محصولات مانند مواد و یا شیشه آلات که نیاز به نصب و راه اندازی ندارند صورتجلسه تحویل فیزیکی آنها برای پرداخت مرحله سوم کفایت می کندو تشخیص این موضوع با صندوق می باشد.

9-    فروشنده موظف است صورتجلسه نمونه نصب و آموزش و راه اندازی (پیوست)  را در هنگام نصب و آموزش و راه اندازی تکمیل نماید.ارایه نامه رسمی از دانشگاه که متضمن موضوعات نمونه نامه باشد نیز کفایت می کند.

توجه مهم: مهر انبار مرکزی دانشگاه یا دانشکده و یا دبیرخانه و غیره برای این صورتجلسه قابل قبول نیست و صرفا مهر معاونت آموزشی، پژوهشی یا معاونت درمان دانشگاه ها که برای بخش مالی در دانشگاه ها معتبر هستند، قابل قبول است.

10-در صورتجلسه های دو بند قبل حتما باید امضاهای خواسته شده و  همچنین مهر دانشگاه وجود داشته باشد. در صورتی که دانشگاه نمی تواند مهر بزند حتما نامه جداگانه ای از سوی دانشگاه با مضمون صورتجلسه موردنیاز است.

11-   صندوق کلیه موارد تحویل گیری را کنترل می کند و در صورت ضرورت ناظر فنی برای زمان تحویل دهی اعزام می دارد و لازم است فروشنده امضای ناظر را نیز در صورت حضور در زمان تحویل دهی در صورتجلسه اخذ نماید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

اطلاعیه شماره چهار:

فایل نمونه پیوست فنی مربوط به مواد و محصولاتی مانند کیت ها و... را از اینجا دانلود نمایید.

---------------------------------------------------------------------------------

اطلاعیه شماره سه:

لطفا برای کلیه اقلام موجود در هر پیش فاکتور که وضعیت آن "موجود در سبد خرید" است موارد زیر را تکمیل نمایید.

1-   1- تعداد دستگاه و مواد آماده ای که حداکثر در 10 روز آینده قابل تحویل هستند را به دقت در پرتال وارد نمایید. تاکید می شود که برمبنای این اطلاعات با خریداران مکاتبه شده و در صورتی که فروشنده نتواند به موقع به خریدار تحویل دهد مشمول جریمه خواهد شد.

2-   2- تیم فنی صندوق مطابق با چک لیست فایل ضمیمه کلیه پیوست ها را کنترل کرده و صندوق پس از تایید تیم فنی، پیش پرداخت اولیه را به حساب فروشنده واریز می نماید. لذا موارد خواسته شده را به دقت و به طور کامل در اسرع وقت تکمیل نمایید.

برای هر قلم جنس در پیش فاکتور  فایل (هایی) (توصیه می شود به صورت wordباشد) ارسال می نمایید. در نامگذاری فایل نیز ابتدا شماره فاکتور و سپس نام دستگاه مطابق با اقلام فاکتور ذکر شود.

پیوست های اجباری برای کلیه اقلام فاکتور باید تهیه و ارسال شوند اما برخی از اقلام فاکتورها معمولا در خرید و فروش آنها مطابق جدول نیاز به پیوست های بیشتری دارند که باید تکمیل شوند؛ اما برای جلوگیری از اتلاف وقت و تسریع در واریز وجه توصیه می شود که برای کلیه اقلام، کلیه پیوست ها تکمیل شود.

در صورتی که یکبار پیوست های فنی را آپلود کرده اید با توجه به تغییر فرمت پیوست فنی، لازم است مجددا مطابق با الگوی ارایه شده تکمیل نموده و مجددا فایل پیوست را آپلود نمایید. الگوی پیوست مربوط به تجهیزات را از لینک زیر می توانید دانلود کنید و به زودی الگوی پیوست مربوط به مواد برای دانلود در همین قسمت گذاشته خواهد شد.

برای نحوه چگونگی تکمیل پیوست ها برای هر کدام حداقل دو مثال نیز آورده شده است که می توانید به عنوان الگو از آنها استفاده نمایید.

فایل نمونه پیوست فنی مربوط به تجهیزات را از اینجا دانلود نمایید.

پیوست زمانی به صورت جداگانه برای هر قرارداد (شامل همه یا برخی از فاکتورها) تحویل گرفته می شود و نیازی به ارسال آن در این مرحله نمی باشد.

به زودی فایل نمونه پیوست فنی مربوط به مواد نیز برای دانلود قرارداده می شود.

---------------------------------------------------------------------------------

فروشندگان محترم خواهشمند است که دراسرع وقت مطابق متن راهنما اطلاعات را به دقت تکمیل فرمایید. اطلاعات ارسال شده ملاک تنظیم قراردادها خواهد بود.

برمبنای اطلاعات محصولات اماده تحویل در بخش اطلاعات محصولات فروخته شده با خریداران برای تحویل گیری محصولات مکاتبه خواهد شد. لذا در این بخش فقط تعداد محصولاتی که تا ده روز اینده اماده تحویل هستند ذکر شود.

متن راهنما
  • 1 - اطلاعات مربوط به مشخصات شرکت (مانند اساسنامه، اظهارنامه، روزنامه رسمی و آخرین تغییرات آن و سایر اطلاعات هویتی شرکت) را بررسی و در صورت نیاز تکمیل نمایید تا در آینده خللی در تنظیم قراردادها ایجاد نشود.
  • 2 - در قسمت صاحبان امضا ، مشخصات فرد یا افراد مجاز به امضای قراردادها را اضافه نمایید. بدیهی است که از اطلاعات این بخش در تنظیم قراردادها استفاده خواهد شد.
  • 3 - در قسمت اطلاعات محصولات فروخته شده می‌توانید تعداد کل درخواست‌های موجود در پیش فاکتورها را رویت کنید. لازم است با کلیک بر روی کد محصول اطلاعات تکمیلی خواسته شده برای هر محصول را تکمیل نمایید.
  • 4 - در قسمت پیش فاکتورهای ثبت شده می توانید کلیه پیش فاکتورهای تایید شده مربوط به شرکت خود را مشاهده نموده و رسید ثبت پیش فاکتور را مشاهده نمایید. اطلاعات موجود در رسید ثبت پیش فاکتور مورد تایید نمایشگاه است و به عنوان موضوع قراردادها ملاک عمل خواهد بود.
  • 4-1 - لازم است با کلیک بر روی شماره رسید هر پیش فاکتور اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید. از اطلاعات این بخش در تنظیم مدت زمان قراردادها استفاده خواهد شد.
  • 4-2- لازم است پیوست فنی مورد نیاز هر قرارداد را برای کلیه اقلام موجود در پیش‌فاکتور را آپلود نمایید. پیوست فنی،