اینماد

رییس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت منصوب شد

رییس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت منصوب شد
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری؛ «رییس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت» منصوب شد.

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ تعداد دفعات بازدید : ۲۳۹

حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری، طی حکمی رضا بخشی آنی،برای ریاست نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت انتخاب کرد.

 

 

در متن حکم افشین خطاب به بخشی آنی آمده است: نظر به‌مراتب شایستگی و تجارب جنابعالی، به‌موجب این حکم شما را به‌عنوان "رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران ساخت" منصوب می­کنم. انتظار می‌رود ضمن ساماندهی کمیته اجرایی و با بهره‌گیری از کلیه توانمندی­های موجود در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با همکاری وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه­ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور، شاهد توسعه فناوری های مورد نیاز کشور از طریق ایجاد کشش بازر و حمایت هدفمند از شرکت های تولید کننده، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران باشیم.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست­های دولت چهاردهم خواستارم.

 

شایان ذکر است فرآیند ثبت نام در دوره دوازدهم نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران ساخت از 15 شهریور ماه سال جاری آغاز شده است و تا 15 مهر ماه ادامه خواهد داشت. همچنین امکان صدور پیش فاکتور، بهره مندی از یارانه فروش و انعقاد قرارداد در دوره یازدهم نمایشگاه تا اواخر آبان ماه سال جاری امکان پذیر می باشد. 

 

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید