اینماد

اطلاعیه ستاد اجرایی نمایشگاه در خصوص آغاز فرآیند عمرانی و ساخت غرف

اطلاعیه ستاد اجرایی نمایشگاه در خصوص آغاز فرآیند عمرانی و ساخت غرف
با توجه به زمان باقی مانده تا افتتاح نمایشگاه باستحضار شرکت های حاضر در نمایشگاه میرساند؛ در بازه زمانی باقی مانده تا نمایشگاه اطلاع از فرآیندهای اجرایی و همکاری با ستاد برگزاری باعث ارائه بهتر خدمات و برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه خواهد شد:

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ تعداد دفعات بازدید : ۴۵۹

روز جمعه 8 دیماه سالن های نمایشگاه از شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران جهت عملیات عمرانی و ساخت غرف  تحویل گرفته خواهد شد،لذا شرکت هایی که غرفه آنها از نوع خودساز (زمین خام) میباشند میبایست پس از اخد مجوز توسط پیمانکار خود نسبت به آغاز فرایند ساخت اقدام نمایند، نحوی دریافت مجوز در اطلاعیه قبلی منتشر شده است. توجه نمایید زمان آغاز فرآیند ساخت غرفه در روز بدلیل خط کشی سالن ها از ساعت 11 است ، اما از روز 9 الی 11 دیماه میتوانید از ساعت 8:30 نسبت حضور در سالن اقدام نمایید.

 

شرکت هایی که غرفه آنها از نوع پیش ساخته (پارتیشن و تجهیزات) است میبایست از روز 11 دیماه نسبت به تحویل گرفتن غرفه و چیدمان غرفه اقدام کنند، در صورت انتقال تجهیزات در روزهای قبل از 11 دیماه به دلیل انجام عملیات ساخت ساز ممکن است برای وسایل کوچک مشکلاتی ایجاد شود لذا انتقال تجهیزات کوچک تا این روز به داخل سالن ها توصیه نمیشود. همچنین از خالی گذاشتن غرفه و مراجعه در روز اول نمایشگاه بهمراه تجهیزات پرهیز نمایید. به دلیل افتتاحیه و آغاز فرآیند بازدید، از ورود تجهیزات به داخل نمایشگاه جلوگیری خواهد شد.

 

راه های دسترسی به نمایشگاه از سه درب شمال (اتوبان چمران و خیابان رشید الدین فضل اله جهت دسترسی به پارکینگ شمالی) درب جنوبی و جنوب غربی (خیابان سئول ، خیابان نمایشگاه از طریق پارکینگ جنوبی و جنوب غربی) امکان پذیر است.

 

شرکتهایی که تجهیزات سنگین داشته و برای جابجایی آن نیازمند لیفتراک ، جک، جرثقیل و یا چهارچرخه میباشد میبایست حتما تا روز 10 دیماه نسبت به انتقال تجهیزات خود به داخل سالن ها اقدام نمایند، به دلیل تکمیل موکت در روز 11 دیماه این امکان وجود نخواهد داشت. پیمانکاران مربوطه در محل نمایشگاه برای تخلیه و بارگیری این گونه تجهیزات حضور دارند.

 

تنها ورود وانت های سبک و سنگین از درب جنوب غربی به جلوی درب سالن ها امکان پذیر بوده و خودروهای سواری شخصی امکان ورود به نمایشگاه را نداشته و بایستی به پارکینگ ها مراجعه نمایند و وسایل را با دست از پارکینگ به سالن های نمایشگاه منتقل کنند.

 

ستاد برگزاری از روز 11 دیماه در نمایشگاه در بالکن طبقه اول سالن 44 مستقر خواهد بود و از ساعت 12 امکان ارائه کارت های غرفه داری به مشارکت کنندگانی که جهت تحویل غرفه به نمایشگاه مراجعه مینمایند میسر خواهد بود.

 

کارت های غرفه داری برای افرادی که بر اساس تعداد و نفرات اعلام شده در پرتال ثبت نام ثبت شده است قابل ارائه بود لذا در زمان توزیع کارتها درخواست صدور برای افراد جدید امکانپذیر نخواهد بود.

 

مواردی همچون کسری تجهیزات غرفه پیش ساخته، روشنایی ، سردی و گرمی سالن، سوختن لامپ ها و موارد مرتبط با سالن و غرفه با "مسئول هماهنگی سالن ها" که در اتاق خود در هر سالن مستقر هستند؛ خواهد بود و جهت پیگیری این موارد بایستی به این افراد مراجعه نمایید و به دبیرخانه مراجعه ننمایید.  اطلاعات مسئولین هماهنگی سالن ها در انتهای متن ذکر شده است.

 

شرکت هایی که دارای وضعیت نقص به دلایلی مختلف هستند و هنوز تایید نهایی نشده اند نسبت به رفع این موارد تا قبل از شروع نمایشگاه از طریق کارتابل اقدام نمایند، زیرا در ایام نمایشگاه و درگیری همه بخش های اجرایی ممکن است این موارد با تاخیر همراه باشد.

 

جهت دریافت تجهیزات اضافه مورد نیاز هم میتوانید در خود نمایشگاه با هماهنگی با بازاریاب های اجاره دهندگان این تجهیزات اقدام نمایید و نیازی به مراجعه به ستاد برگزاری نیست و دریافت هرگونه خدمات، تجهیزات و مواد غذایی اختیاری بوده و توصیه میشود به پیشنهادها و آفرهای رایگانی که از سوی برخی ویزیتور ها اعلام میشود توجه ننمایید.

 

در بالکن طبقه اول سالن خلیج فارس علاوه بر ستاد برگزاری ، واحد ارزیابی و نظارت فنی محصولات و ثبت نام خریدارن نیز مستقر هستند. همچنین صندوق توسعه فناوری نانو بعنوان کارگزار مالی نمایشگاه در طبقه دوم سالن خلیج فارس مستقر است. جهت هرگونه ارتباط با واحدهای مختلف نمایشگاه در ایام برگزاری میتوانید به این محل ها مراجعه نمایید.

 

فضایی جهت برگزاری دوره های آموزشی در طبقه اول سالن خلیج فارس تدارک دیده شده است با ظرفیت 40 نفری برنامه های متنوعی را در ایام برگزاری که بعضا مورد از موضوعات مورد نظر شرکت دانش بنیان است را  به عموم عرضه میکند، جهت اطلاع از برنامه کارگاه ها میتوانید به شبکه های اجتماعی نمایشگاه ماجعه نمایید.

 

جهت میزبانی از هیئت های تجاری خارجی نیز برنامه ریزی هایی با مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری صورت گرفته گرفته است و  پاویون آی هیت در سالن میلاد طبقه دوم نیز پذیرای مهمانان و هیئت های تجاری از کشورهای مختلف میباشند، لذا برای استفاده از این امکان برای جلسات به وب سایت TradeConnectionHub.com  مراجعه نمایید، در اطلاعیه های قبلی در شبکه های اجتماعی نحوی ثبت نام توضیح داده شده است.

 

به دلیل ماهیت نمایشگاه در روز قبل از افتتاحیه و ورود و خروج افراد و وسایل و سخت شدن کنترل ورود و خروج در نمایشگاه ، مشارکت کنندگان میبایست به تجهیزات و دستگاه های غرفه خود بی توجه نبود و ترجیحا تا بسته شدن سالن ها برای افتتاحیه و یا خلوت شدن سالن ها در غرفه حضور داشته باشند، علاوه بر مسئول هماهنگی سالن ها حراست نمایشگاه نیز در سالن ها حضور خواهند داشت ولی به دلیل وسعت و تعدد افراد، کنترل بسیار سخت بوده و مسئولیت تجهیزات داخل غرف تا بسته شدن درب ها با مشارکت کنندگان است.

 

ساعات بازدید در ایام نمایشگاه از ساعت 8 الی 15 میباشد که درب اصلی محیطی نمایشگاه در ساعت 15 بسته خواهد شد و درب سالن ها و خروج بازدیدکنندگان و غرفه داران ساعت 16 خواهد بود.

 

جهت انجام امور مربوط به صدور پیش فاکتور مشارکت کنندگان میبایست نسبت به تامین تجهیزات اقدام نمایند، این تجهیزات شامل لپ تاپ و مودم همراه اینترنت میباشد، متاسفانه زیرساخت اینترنت نمایشگاه قادر به پاسخگویی به خدمات اینترنتی نیست، لذا نسبت به تامین اینترنت با تجهیزات سیار اقدام نمایید و مهر شرکت را نیز به همراه داشته باشید.

 

اسامی مسئول هماهنگی سالن های یازدهمین نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران ساخت

آقای اسماعیل فرخ – سالن40 – شماره همراه 09124898206

آقای محمدرضا گودرزی – سالن خلیج فارس طبقه اول – شماره همراه 09395160587

آقای محمدرضا شهبازخان – سالن خلیج فارس طبقه دوم – شماره همراه 09121949688

آقای سیروس خاوری نژاد – سالن میلاد طبقه دوم – شماره همراه 09124092914

آقای محمد علی گلبند – سالن میلاد طبقه اول – شماره همراه 09122760501

 

بانوان محترم غرفه دار در نمایشگاه ملزم به رعایت قوانین پوشش جاری کشور براساس تعهدنامه های ارسالی از طرف مشارکت کنندگان و پذیرش موارد ذکر شده در آن هستند. لذا خواهشمندست با رعایت موارد اعلام شده ما را در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه یاری نمایید.

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید