اینماد

سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد

سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد
براساس حکم آیت الله سیدابراهیم رییسی رئیس جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی به عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد.

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ تعداد دفعات بازدید : ۱۲۰۸

سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد


براساس این حکم انتصاب سیدابراهیم رییسی رئیس جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی به عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد.

در متن حکم انتصاب رییسی، خطاب به دهقانی فیروزآبادی آمده است: «نظر به مراتب شایستگی، تجارب و سوابق علمی و مدیریتی جناب عالی، شما به موجب این حکم با حفظ سمت فعلی، به عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب می شوید.»

«امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت محوری و روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاک دستی»، «فساد ستیزی»، «قانون مداری» و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» با برنامه ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری در پیشبرد اهداف دولت مردمی و ایران قوی مجدانه کوشا باشید.»

«توفیق و سربلندی آن جناب را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام ماموریت ها و وظایف محوله از خداوند متعال مسالت می نمایم.»

دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی در حال حاضر به عنوان رییس جهاد دانشگاهی مشغول به فعالیت است. همچنین ایشان در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف، همکاری در معاونت پژوهشی و مشاور رئیس دانشگاه صنعتی شریف و دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف نیز فعالیت کرده است. وی راهبری و توسعه بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان در حوزه های تخصصی و مدیریت و اجرای چند پروژه و طرح صنعتی ملی و تأسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید تهرانی مقدم و همچنین مدیریت مرکز رشد آن را در حوزه علم و فناوری حوزه علم و فناوری را هم در کارنامه خود دارد.

دهقانی فیروزآبادی تحصیلات خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و درحال حاضر به عنوان دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیات علمی این دانشگاه مشغول به فعالیت است.

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید