اینماد

امکان ثبت نام در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت ایجاد شد

امکان ثبت نام در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت ایجاد شد

تعداد رای: 1
تاریخ خبر : ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ تعداد دفعات بازدید : ۱۲۲۸

امکان ثبت نام شرکت و محصول جدید در دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت ایجاد شد

مهندس حمید ذولفقاری، سرپرست معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: امکان ثبت‌نام برای شرکت‌هایی که در دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت حضور نداشتند و همچنین ثبت محصول جدید برای شرکت های حاضر در نمایشگاه فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در زمان برگزاری دهمین دوره نمایشگاه برخی شرکت‌ها موفق به طی فرآیند ثبت‌نام نشدند و بعلاوه برخی شرکت‌ها نیز  بعد از زمان برگزاری نمایشگاه درخواست ثبت نام در سامانه و امکان صدور پیش‌فاکتور را داشتند، بدین منظور امکان طی فرآیند ثبت‌نام جهت صدور پیش‌فاکتور بدون یارانه فروش برای این دسته از شرکت‌ها فراهم‌شده است.

رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت در این خصوص اضافه کرد : همچنین امکان ثبت محصول جدید برای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه فراهم‌شده است و شرکت‌ها می‌توانند درصورتی‌که محصول جدیدی دارند در سامانه به‌منظور بررسی و تائید تیم فنی ثبت نمایند.

وی اضافه کرد : شرکت‌های عرضه‌کننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی می‌توانند فرآیند مربوط به ثبت‌نام شرکت و ثبت محصول را برای دهمین دوره نمایشگاه تا پایان شهریورماه سال آینده در سایت نمایشگاه به نشانی  iranlabexpo.ir انجام دهند.

شایان ذکر است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بخشی از هزینه خرید مراکز علمی وفناوری دولتی از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت را متناسب با سطح بندی محصولات عرضه شده حمایت می کند و در طی 9دوره گذشته بیش از 1330 میلیاردتومان فروش قطعی در نمایشگاه رخ داده است.

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید