اینماد

ارایه مشاوره رایگان به شرکت های حاضر در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت توسط مرکز طراحی ایران

ارایه مشاوره رایگان به شرکت های حاضر در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت توسط مرکز طراحی ایران
با هماهنگی های انجام شده، مرکز طراحی ایران جهت ترویج فرآیند طراحی صنعتی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و مشاوره رایگان به شرکت ها ارایه میکند....

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۴۰۰/۰۹/۱۴ تعداد دفعات بازدید : ۱۰۸۶

ارایه مشاوره رایگان به شرکت های حاضر در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت توسط مرکز طراحی ایران

با هماهنگی های انجام شده، مرکز طراحی ایران جهت ترویج فرآیند طراحی صنعتی در این نمایشگاه در طبقه دوم سالن خلیج فارس، غرفه کریدور صادرات حضور خواهد داشت. نهمین دوره این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ آذر در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد. نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت به‌ منظور کاهش وابستگی آزمایشگاه‌های داخلی به مواد اولیه و تجهیزات وارداتی و همچنین استفاده از توانمندی‌های داخلی و حمایت از فعالیت‌های شرکت های دانش‌بنیان در زمینه ساخت تجهیزات و تولید مواد آزمایشگاهی، توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد.

 

برنامه مرکز طراحی ایران در نمایشگاه ایران ساخت


مرکز طراحی ایران در این نمایشگاه حمایت های برنامه های ترویجی و حمایتی خود را اعلام خواهد کرد. برخی از این برنامه شامل موارد زیر است:

  • حمایت بلاعوض ۳۰۰ میلون ریالی از طراحی صنعتی
    سالها است که معاونت علمی و فناوری از فرایند طراحی صنعتی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق حمایت میکند. در این نمایشگاه سعی خواهد جزییات این برنامه به اطلاع عموم خواهد رسید
  • اعطای تسهیلات کم بهره تا سقف ۳ میلیارد ریالی از طراحی صنعتی ویژه شرکتهای حاضر در نمایشگاه
    با توجه به اهمیت طراحی صنعتی و آگاهی مجریان نمایشگاه از هزینه های بالای آن، تسهیلات کم بهره ویژه مخاطبین حاضر در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
  • ارائه خدمات رایگان مشاوره طراحی صنعتی در نمایشگاه
    با هماهنگی انجام شده با طراحان صنعتی خوب ایرانی، در هر چهار روز این نمایشگاه آمادگی ارائه مشاوره به شرکتها را خواهند داشت. با توجه به محدودیت زمانی نمایشگاه جلسات ۴۵ دقیقه ای خواهد بود و علاقه مندان پیش از نمایشگاه باید رزرو جلسه را انجام داده باشند.

ثبت مشاوره رایگان

  • برگزاری رقابت Iran Design Award
    رویداد Iran Design Award جهت انتخاب برترین طراحی تجهیزات آزمایشگاهی ایران درحال برگزاری است. پس از آخرین مرحله داوری حضوری در نمایشگاه، در مراسمی برترین طراحی تجهیزات آزمایشگاهی ایران اعلام و از آنان تقدیر خواهد شد.

صفحه اطلاع رسانی جایزه

  • حضور مستمر برترین طراحان صنعتی ایران در غرفه مرکز
    ضمنا در زمان نمایشگاه ایران ساخت، تعدادی از طراحان صنعتی برجسته کشور در غرفه مرکز طراحی ایران حضور خواهند داشت. سه شرکت طراحی دارای میز خدمت بوده، چهار طراح از غرفه‌های شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بازدید و فرصت های بهبود طراحی را با آنان مرور خواهند کرد. همچنین چهار شرکت طراحی دیگر نیز مشاوره به شرکت‌ها را انجام خواهند داد.

 

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید