اینماد

تغییر در فرایند تحویل گیری تجهیزات و حذف امضای فروشنده و ارسال پستی صورتجلسات (مهم)

تغییر در فرایند تحویل گیری تجهیزات و حذف امضای فروشنده و ارسال پستی صورتجلسات (مهم)
قابل توجه شرکت ها و نمایندگان خریدار -- لطفا ادامه خبر را مشاهده کنید.

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ تعداد دفعات بازدید : ۴۰۵۲

تغییر در فرایند تحویل گیری تجهیزات و حذف امضای فروشنده و ارسال پستی صورتجلسات (مهم)

به اطلاع فروشندگان و نمایندگان خریدار می رساند که تاکنون در فرایند تحویل گیری تجهیزات، صورتجلساتی که امضای فروشنده را دارد باید توسط فردامضاکننده قرارداد یا شخصی که ایشان کتبا به صندوق نانو معرفی کرده است، امضا شده و سپس اصل آنها توسط رابط خریدار برای شرکت فروشنده پست و ارسال می شده است و فروشنده نیز پس از ثبت اطلاعات صورتجلسه و بارگذاری تصویر صورتجلسه، آنرا برای صندوق نانو پست یا ارسال کند.

با توجه به مشکلات این بخش از فرایند مانند سختی ارسال و پست صورتجلسات توسط نمایندگان خریدار و هزینه های آن برای خریداران و فروشندگان، تصمیم به تغییراتی به شرح زیر گرفته شده است:

1- امضای فروشندگان از صورتجلسات حذف می شود. لذا فرم خام توسط نماینده خریدار تنظیم و توسط فرد معتبر (امضا کننده قرارداد یا فرد معرفی شده از سوی ایشان) امضا می شود.

2- از امروز به بعد ، نماینده خریدار، از طریق کارتابل خود وارد منوی امور مربوط به نمایندگی شده و از جدول وسط صفحه؛ گزینه صورتجلسه ها را کلیک کرده و اقدام به ثبت صورتجلسه تحویل و یا نصب می کند. در موقع ثبت صورتجلسه ها، نیاز آپلود اسکن یا تصویر با کیفیت از صورتجلسه امضا شده می باشد.

3- نیازی به ارسال اصل صورتجلسه ها برای شرکت یا صندوق نانو نیست و نماینده خریدار اصل آنرا حداقل به مدت یکسال بایگانی کند.

چگونگی ثبت صورتجلسه ها در صفحه مربوطه در کارتابل توضیح داده خواهد شد. در صورتی که مشکلی بود از طریق گزینه چت انلاین کنار سمت راست همین صفحه اقدام به پرسش کنید.

دانلود فرم خام  صورتجلسه تحویل

دانلود فرم خام صورتجلسه نصب و راه اندازی (صرفا برای تجهیزاتی که نصب و راه اندازی لازم دارند)

دبیرخانه نمایشگاه

باتشکر

 

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید