اینماد

راه اندازی ۵ آزمایشگاه پیش بالینی در ۵ دانشگاه منتخب کشور

راه اندازی ۵ آزمایشگاه پیش بالینی در ۵ دانشگاه منتخب کشور
راه اندازی پنج آزمایشگاه پیش بالینی در پنج دانشگاه منتخب علوم پزشکی با حمایت 50 درصدی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از جمله توافقات حاصل شده در جلسه معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بود.

تعداد رای: 2
تاریخ خبر : ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ تعداد دفعات بازدید : ۱۳۸۳

راه اندازی ۵ آزمایشگاه پیش بالینی در ۵ دانشگاه منتخب کشور

به گزارش وبدا، در جلسه ای که با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری و جمعی از مدیران معاونت علمی و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار شد بر تعامل و همکاری سازنده در زمینه تحقیقات و فناوری حوزه سلامت تاکید و درخصوص نحوه چگونگی این تعامل بحث و تبادل نظر انجام شد.
براساس این گزارش، با حمایت 50درصدی معاونت علمی و فناوری از مجموع خرید از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، ۵ آزمایشگاه پیش بالینی در پنج دانشگاه منتخب(شیراز،مشهد،اصفهان ،تبریز و کرمانشاه) راه اندازی می شود.
همچنین در این نشست مقرر شد در رابطه با نحوه کمک‌های مالی به طرح پزشک پژوهشگر، بررسی های لازم توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام و به اطلاع معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت رسانده شود و راه اندازی دکتری تخصصی تکنولوژی محور و کمک های معاونت علمی در این رابطه از جمله توافقات این نشست بود.
همچنین در مورد ایجاد شتاب دهنده‌های تجهیزات پزشکی با الگوی مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سطح سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی، مقرر شد این موضوع توسط دکتر سرکار رییس مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران مورد بررسی قرار گرفته و اقدام آنی انجام شود

 

لینک منبع خبر

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید