اینماد

رزرو صفحات ویژه تبلیغاتی و نیز ارسال فایل شرکت‌ها جهت درج در کتاب نمایشگاه آغاز شد

رزرو صفحات ویژه تبلیغاتی و نیز ارسال فایل شرکت‌ها جهت درج در کتاب نمایشگاه آغاز شد
امسال دبیرخانه اجرایی نمایشگاه مسئولیت چاپ و تبلیغات در کتاب چهارمین دوره نمایشگاه را به عهده گرفته است. بدیهی است سایر اشخاص حقیقی و حقوقی که با این عنوان اقدام به اخذ آگهی نمایند مورد تایید دبیرخانه نمایشگاه نخواهند بود.امید است مشارکت کنندگان محترم ضمن همکاری، دبیرخانه را در امر اطلاع رسانی و مستندسازی نمایشگاه یاری نمایند.

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ تعداد دفعات بازدید : ۱۳۵۴
همچنین به اطلاع کلیه شرکت کنندگان محترم می رساند رزرو صفحات محدودی از جایگاه‌های ویژه کتاب چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران(صفحات تبلیغاتی ویژه) آغاز شده است، برای رزرو می توانید باشماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
جایگاه های ویژه:
10 صفحه ابتدایی (قبل از فهرست)
10 صفحه انتهایی
20 صفحه وسط کتاب (10 برگ کاغذ سنگین تر نسبت به سایر صفحات کتاب)

آخرین مهلت رزرو صفحات تبلیغات ویژه کتاب تا پایان اسفندماه سال جاری خواهد بود.

نام مجری: شرکت راهبرد توسعه تجارت آراد

شماره تماس: 66028634 - 66028648 021
شماره همراه: (آقای کاوه )09371338346 
ایمیل: info@iranlabexpo.ir
آدرس: تهران، خیابان ستارخان ، خیابان زنجان شمالی ، کوی سیادت ، پلاک 65

لطفا موارد زیر را در تهیه آگهی لحاظ فرمایید:
1- تهیه و طراحی آگهی بر عهده شرکت کننده می باشد و هر شرکت کننده می بایست فایل طراحی خود را در ابعاد وزیری (17w x 24h) با درنظر گرفتن یک سانتیمتر گارد مطالب و آرم و ... از هر طرف صفحه، چهاررنگ CMYK، با فرمت TIFFیا PSD با وضوح 300dpi برای شرکت مجری ارسال نماید. در صورت نیاز به طراحی، این خدمات از طرف شرکت راهبرد توسعه تجارت آراد قابل ارائه است.

2- اطلاعات تماسی شرکت شامل شماره تماس، ایمیل و وب سایت (در صورت وجود) در آگهی آورده شود (لطفا جهت حفظ هارمونیک کتاب، این اطلاعات در 5 سانتیمتر پایین آگهی آورده شود.

3- صرفا تبلغ محصولاتی که در پرتال نمایشگاه ثبت شده و توسط تیم فنی تایید نهایی شده باشد، مجاز است و در صورت مشاهده تبلغ سایر محصولات تایید نشده از چاپ آگهی جلوگیری شده و اگر زمان برای اصلاح آگهی ناکافی باشد، مسئولیت هرگونه ضرر و زیان وارده بر عهده مشارکت کنندگان می باشد.

 شرکت کنندگان محترم می‌بایست طرح مورد نظر خود را با مشخصات ذکر شده تهیه و به آدرس ایمیل نمایشگاه info@iranlabexpo.ir با عنوان ایمیل «طرح کتاب شرکت......» ارسال و جهت اخذ تاییدیه با شماره 66028634 تماس حاصل فرمایند. جهت کاهش حجم فایل TIFF ارسالی آن را بصورت ZIP یا RAR فشرده نموده و سپس ارسال فرمایید. همچنین می‌توانید فایل مورد نظر را بر روی CD به آدرس مجری ارسال فرمایید.

جهت اطمینان از دریافت تاییدی ارسال ایمیل با شماره‌های اعلام شده در بالا تماس حاصل فرمایید.
آخرین مهلت رزرو صفحات تبلیغات ویژه کتاب تا پایان اسفندماه سال جاری خواهد بود.
آخرین مهلت ارسال فایل کتاب برای آگهی های عادی شرکت ها  15 فروردین ماه 1394 می باشد.


نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید