اینماد

بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامی برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی از نمایشگاه ساخت ایران

بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامی برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی از نمایشگاه ساخت ایران
به منظور تسهیل در خرید واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، معاون پژوهشی دانشگاه، بخشنامه ای ابلاغ کرد.

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ تعداد دفعات بازدید : ۱۷۴۷

دکتر واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌ای از ارائه تسهیلات توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور خرید تجهیزات آزمایشگاهی از نمایشگاه ساخت ایران خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه‌ای به واحدهای دانشگاه آزاد مجوز خرید تجهیزات آزمایشگاهی از نمایشگاه ساخت ایران با تخفیف تا سقف 50 درصد را در راستای حمایت از تولیدات داخلی، ابلاغ کرد.

در متن این بخشنامه آمده است: با توجه به برگزاری سالانه نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران، با در نظر گرفتن محدودیت زمانی برای خرید تجهیزات و حمایت از تولیدات داخلی و بهره مندی از تخفیف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به واحدهای دانشگاهی اجازه داده می شود حسب ضرورت بر اساس کارشناسی دقیق و پرهیز از خریدهای تکراری و غیر ضروری و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح دانشگاه اقدامات اولیه را انجام و پس از تصویب در شورای پژوهش و فناوری واحد دانشگاهی اقدام به بستن قرارداد و خرید از نمایشگاه کنند.

همچنین برای احتساب هزینه ها در بودجه پژوهشی، باید فهرست تجهیزات خریداری شده و اسناد و مدارک مربوط، به دفتر توسعه شبکه های آزمایشگاهی دانشگاه فرستاده شود.

تصویر بخشنامه را از اینجا دریافت کنید.


filereader.php?p1=main_9511a3ecb6a14bf1b

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید