به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر محمود شیخزینالدین، معاون تجاریسازی و نوآوری معاونت علمی، در «سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» گفت: «در روزهای برگزاری و فعالیت این نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی از سوی متخصصان و محققان روبهرو بودیم.»
وی با بیان اینکه، امسال برای نخستینبار تجهیزات را طبقهبندی کردهایم، افزود: «بر همین اساس بازخورد این طبقهبندی برای ما خیلی مهم است. این مسئله میتواند به فروش تجهیزاتی که فناوری بهتری دارند، بسیار کمک کند. چراکه ایندست از محصولات دارای تخفیف بیشتری هستند.»
زینالدین، هدف اصلی این نمایشگاه را تجاریسازی خواند و افزود: «تجهیزات پیشرفته سومین «نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» از فروش بیشتری برخوردار خواهند بود، که این مهم را میتوان یک موفقیت بزرگ عنوان کرد.»
وی اذعان کرد: «امیدواریم نتیجه کار شرکتها و صاحبان صنایع ما رقابت نزدیک و سایه به سایه با رقبای خارجیشان باشد.»
زینالدین، مهمترین تأثیر این نمایشگاه را پیامی که به دانشگاهها میرساند عنوان کرد و گفت: «پژوهشگاهها در این نمایشگاه متوجه میشوند که اگر میخواهند تجاریسازی داشته باشند، باید از ساختار مناسب برای فعالیت اقتصادی استفاده کنند.»
وی، راهاندازی شرکت را یکی از ساختارهای مناسب در زمینه فعالیتهای اقتصادی خواند و با بیان اینکه، برای هر کاری به ابزار آن نیاز است، اظهار کرد: «ابزار آموزش، دانشگاه است و ابزار پژوهش نیز، پژوهشگاهها و پژوهشکدهها هستند.»
وی با اشاره به اینکه یک شرکت دانشبنیان، هم به افراد مسلط در حوزه اقتصاد نیاز دارد و هم افراد متخصص در حوزه علم و فناوری، تاکید کرد: «ساخت یک شرکت در زمینه شناخت مسوولیتها، راه تجاریسازی محصولات و تجهیزات را هموارتر میکند.»
وی با بیان اینکه، امسال برای نخستینبار تجهیزات را طبقهبندی کردهایم، افزود: «بر همین اساس بازخورد این طبقهبندی برای ما خیلی مهم است. این مسئله میتواند به فروش تجهیزاتی که فناوری بهتری دارند، بسیار کمک کند. چراکه ایندست از محصولات دارای تخفیف بیشتری هستند.»
زینالدین، هدف اصلی این نمایشگاه را تجاریسازی خواند و افزود: «تجهیزات پیشرفته سومین «نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» از فروش بیشتری برخوردار خواهند بود، که این مهم را میتوان یک موفقیت بزرگ عنوان کرد.»
وی اذعان کرد: «امیدواریم نتیجه کار شرکتها و صاحبان صنایع ما رقابت نزدیک و سایه به سایه با رقبای خارجیشان باشد.»
زینالدین، مهمترین تأثیر این نمایشگاه را پیامی که به دانشگاهها میرساند عنوان کرد و گفت: «پژوهشگاهها در این نمایشگاه متوجه میشوند که اگر میخواهند تجاریسازی داشته باشند، باید از ساختار مناسب برای فعالیت اقتصادی استفاده کنند.»
وی، راهاندازی شرکت را یکی از ساختارهای مناسب در زمینه فعالیتهای اقتصادی خواند و با بیان اینکه، برای هر کاری به ابزار آن نیاز است، اظهار کرد: «ابزار آموزش، دانشگاه است و ابزار پژوهش نیز، پژوهشگاهها و پژوهشکدهها هستند.»
وی با اشاره به اینکه یک شرکت دانشبنیان، هم به افراد مسلط در حوزه اقتصاد نیاز دارد و هم افراد متخصص در حوزه علم و فناوری، تاکید کرد: «ساخت یک شرکت در زمینه شناخت مسوولیتها، راه تجاریسازی محصولات و تجهیزات را هموارتر میکند.»