اینماد

اطلاعیه برگزاری همایش «توسعه بازار فناوری، تشریح طرح لیزینگ محصولات دانش‌بنیان»

اطلاعیه برگزاری همایش «توسعه بازار فناوری، تشریح طرح لیزینگ محصولات دانش‌بنیان»
از کلیه شرکت های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه دعوت می شود در این همایش شرکت کنند. ادامه خبر...

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۱۰/۱۰ تعداد دفعات بازدید : ۱۶۱۹
به منظور آشنایی شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان تأیید صلاحیت شده سراسر کشور با تسهیلات لیزینگ محصولات دانش بنیان و نحوه استفاده از آن، روز یکشنبه 14 دی‌ماه 93 همایشی تحت «توسعه بازار فناوری، تشریح طرح لیزینگ محصولات دانش‌بنیان» توسط مرکز فن بازار ملی ایران برگزار می‌شود.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اکبر قنبرپور، رییس مرکز فن بازار ملی ابران با اعلام این خبر گفت: طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان از اواسط سال جاری با هدف تحریک تقاضا و توسعه بازار محصولات شرکتهای دانش بنیان با استفاده از منابع صندوق نوآوری و شکوفایی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: پس از فراخوان شناسایی کارگزاران تبادل فناوری کشور و شناسایی و انعقاد تفاهم نامه با ایشان،‌ در قدم بعد طی همایشی که با حضور شرکتهای دانش بنیان سراسر کشور و کارگزاران تبادل فناوری در تهران برگزار خواهد شد، کلیات طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان، نحوه استفاده از این تسهیلات، شرایط تسهیلات و ... به اطلاع این شرکت ها خواهد رسید.
قنبرپور گفت: در این همایش، کارگزاران تبادل فناوری نیز حضور خواهند داشت و امکان دریافت اطلاعات، راهنمایی شرکت‌ها، تشکیل پرونده و ... فراهم خواهد بودلذا در این چارچوب قصد داریم مذاکرات و تعاملات اولیه بین شرکتهای دانش بنیان و این کارگزاران در حاشیه همایش صورت گیرد.
این همایش در تاریخ یکشنبه 14 دی‌ماه 93 با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در محل سالن همایشهای دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران واقع در خیابان امیرآباد شمالی  از ساعت 8:30-12 برگزار خواهد شد.
شرکت هایی که دانش بنیان بودن آنها تایید شده است می توانند برای ثبت‌نام و حضور در این همایش این فرم را دانلود کرده (کلیک کنید) و پس از تکمیل به آدرس nationaltechnomart@gmail.com ارسال نمایند برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره تلفن 76250250-021 (داخلی 377) مرکز فن‌بازار ملی ایران تماس حاصل کنند.

توضیح دبیرخانه نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران:
با توجه به اینکه برخی از شرکت های حاضر در نمایشگاه تجهیزات دارای تاییدیه دانش بنیان هستند و می توانند این ابزار مالی را به خریداران محصولات خود پیشنهاد کنند، دبیرخانه نمایشگاه به این دسته از شرکت ها اکیدا توصیه می کند برای آشنایی بیشتر با روال ها و فرایندها، در این همایش شرکت نمایند.
همچنین متذکر می شود این خبر به منظور همکاری متقابل با مرکز فن بازار ملی ایران منتشر شده است.

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید