اینماد

اطلاعیه در خصوص سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

اطلاعیه در خصوص سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران
از متقاضیان که تاکنون در نمایشگاه حضور نداشتند در خواست می شود در خبرنامه سایت ثبت نام کنند تا زمان قطعی آغاز ثبت نام به اطلاع آنها برسد.

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۱۰/۰۷ تعداد دفعات بازدید : ۱۷۴۸
با توجه به تماس های متعدد در هفته های اخیر با دبیرخانه نمایشگاه، به اطلاع کلیه متقاضیان حضور در سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران قطعی می رساند، دبیرخانه دائمی نمایشگاه در حال برنامه ریزی و تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه می باشد و زمان حدودی ثبت نام در نمایشگاه دوره سوم، اواخر دیماه و یا حداکثر هفته اول بهمن ماه خواهد بود.
از کلیه متقاضیان درخواست می شود به منظور اطلاع رسانی بهتر در بخش خبرنامه سایت عضو شوند تا زمان دقیق برگزاری نمایشگاه به اطلاع آنها برسد. همچنین اعلام می شود که کلیه شرکت ها تا زمان اعلام دستورالعمل های جدید می توانند، شرایط ثبت نام و دستورالعمل ارزیابی فنی محصولات دوره قبل را مطالعه کرده و مستندات لازم را تهیه نمایند تا در زمان صرفه جویی شود. (توصیه می شود حتما فایل مربوطه را دانلود و مطالعه نمایید.)
همچنین به اطلاع کلیه شرکت های حاضر در دوره دوم نیز می رساند که برای اطلاع رسانی دوره جدید نیازی به ثبت نام در خبرنامه ندارند، اما توصیه می شود آنها نیز مستندات دوره قبل خود به خصوص کاتالوگ ها را تکمیل کنند تا در زمان ثبت نام جدید جایگزین مستندات قبلی نمایند.
به متقاضیانی که هنوز در نظام مالیات بر ارزش افزوده ثبت نام نکرده اند توصیه می گردد در مدت زمان باقیمانده ثبت نام کنند. ارایه گواهینامه ثبت نام در مالیات بر ارزش افزوده از مدارک ضروری دوره سوم می باشد.
دبیرخانه دائمی نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید