اطلاعیه مهم شماره پنج دبیرخانه نمایشگاه منتشر شد.

اطلاعیه مهم شماره پنج دبیرخانه نمایشگاه منتشر شد.

اطلاعیه شماره پنج دبیرخانه نمایشگاه با توضیح در مورد نحوه پیگیری ادامه فرایند حمایت ها، تعیین سقف حمایت، تعیین شرایط لیزینگ، تعیین مهلت نهایی کردن اقلام و سایر موارد مهم منتشر شد.

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۴/۰۸ تعداد دفعات بازدید : ۵۳۹۹

تاریخ انتشار: 1393/04/08                                                                                   (دریافت فایل اطلاعیه)

اطلاعیه عمومی شماره پنج دبیرخانه نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران:

به‌منظور اطلاع‌رسانی از روند پیگیری امور مربوط به نمایشگاه، موارد زیر به اطلاع کلیه فروشندگان، خریداران و نمایندگان مراکز علمی و پژوهشی می‌رسد:

الف- موارد عمومی:

1- سقف حمایت برای کلیه سازمان‌هایی که نماینده معرفی کرده و در مدت‌زمان تعیین‌شده، سبد خرید موقت خود را تشکیل داده بودند، مشخص‌شده است. نمایندگان خریدار تا پایان روز چهارشنبه 11 تیرماه (همین هفته) فرصت دارند تا وارد کارتابل خود شده و از صفحه سبد خرید موقت، اقلام را تأیید نهایی نمایند.

2-1- نمایندگان خریدار مشمول این بند توجه داشته باشند که معاونت علمی از کلیه خریداران فقط تا سقف مشخصی حمایت کرده و به‌صورت نامحدود از هیچ خریداری حمایت نمی‌کند؛ لذا خواهشمند است از ارسال درخواست افزایش سقف حمایت خودداری نمایند.

3- نمایندگان خریداری که پس از انتقال اقلامشان به سبد خرید نهایی قصد تعویض و یا تغییر در سبد خرید خوددارند، درخواست خود را به آدرس info@iranlabexpo.ir ایمیل کنند. در پاسخ به درخواستشان، یا کل اقلام سبد خرید نهایی ایشان به سبد خرید موقت منتقل می‌شود که البته می‌بایست پس از تغییرات لازم مجدد سبد خرید خود را نهایی کنند. یا اینکه اگر موارد به‌صورت محدود باشد فقط وضعیت همان موارد تغییر خواهد کرد. برای این درخواست باید کدرهگیری و نام و مدل محصول را ارسال نمایید.

4- مجدداً اعلام می‌شود که خریداران یا فروشندگان اگر بر روی لینک لیست اقلام خریدار یا فروشنده در منوی سمت راست کارتابل خود کلیک کنند، می‌توانند نام نماینده معرفی‌شده و سازمان ایشان و همچنین از ستون وضعیت، آخرین وضعیت اقلام خود را مشاهده نمایند و یا بر اساس وضعیت جستجو کرده و فایل اکسل آن را دریافت کنند.

4-1- وضعیت‌هایی که به مرور برای هر قلم می تواند مشاهده شود به‌این‌ترتیب است: سبد خرید موقت- سبد خرید نهایی - پیش‌نویس قرارداد فروش (قرارداد کارگزار با خریدار)- قرارداد فروش نهایی- پیش‌نویس قرارداد خرید (قرارداد کارگزار با فروشندگان)- قرارداد خرید نهایی(در صورتی که این وضعیت نمایش داده شود به معنی این است که فروشنده می تواند ساخت آن را شروع کرده و یا اگر آماده دارد با هماهنگی کارگزار تحویل دهد)

5- با توجه به اینکه حدود یک ماه برای معرفی نماینده خریدار، مهلت تعیین‌شده بود و دو بار نیز تمدید گردید، لذا فرصت معرفی نماینده جدید تمام‌شده است و خواهشمندیم که از معرفی نماینده، جدا خودداری کنید.

6- مهلت نهایی کردن سبد خرید مراکزی که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای خرید از نمایشگاه به آن‌ها ابلاغ اعتبار نموده است نیز تا روز چهارشنبه 11 تیرماه برای بار سوم تمدید گردید.

6- 1- مراکز مشمول این بند توجه داشته باشند که عقد قرارداد با آن‌ها منوط به واریز کامل مبلغ قابل پرداخت سبد خرید نهایی آن‌ها در سامانه (سهم خریدار)، به‌حساب کارگزار مالی نمایشگاه (صندوق توسعه فناوری‌نانو) است لذا درصورتی‌که هنوز این مبلغ را واریز نکرده‌اند تقاضا می‌شود که تعجیل نمایند.

6-2- درصورتی‌که قبلاً بخشی از این مبلغ واریزشده است، اما به هر دلیل اکنون بیشتر از آن مبلغ خریداری کرده‌اند، می‌بایست مابه‌التفاوت آن نیز تا تکمیل سهم خریدار، واریز گردد.

7- با توجه به اینکه برخی از نمایندگان خریدار، صلاحیت قانونی برای امضای قرارداد را ندارند، لازم است کلیه نمایندگان خریدار پیگیری نمایند و طی نامه‌ای رسمی با امضای مقام مجاز مالی سازمان، فرد دارای صلاحیت امضای قرارداد در سازمان متبوع خود را معرفی نمایند. توصیه می‌شود که خود مقام مجاز مالی سازمان، امضاکننده قرارداد باشد.

7-1- نام، نام خانوادگی، کد ملی، تلفن همراه و سمت فرد معرفی‌شده باید در نامه مشخص باشد.

7-2- برای تسریع در ارسال معرفی‌نامه، نمایندگان خریدار می‌بایست تصویر معرفی‌نامه مذکور به همراه تصویر کارت ملی و شناسنامه فرد معرفی‌شده را به آدرس nanofund@iranlabexpo.ir ایمیل نمایند.

8- کلیه نمایندگان خریدار موظف هستند بعد از نهایی کردن اقلام، سهم کامل خود (مبلغ قابل پرداخت که در سامانه مشخص است) را نیز به‌حساب کارگزار مالی نمایشگاه (صندوق توسعه فناوری‌نانو) واریز کنند. تأکید می‌گردد که قراردادی نهایی تلقی می‌شود که خریدار، سهم خود را به‌طور کامل واریز کرده باشد.

8-1-فروشندگان نیز دقت نمایند که صرفاً اقلامی که وضعیت آن‌ها در سامانه، «قرارداد فروش نهایی» باشد، به‌عنوان خرید نهایی محسوب شده و با آن‌ها قرارداد منعقد خواهد شد.

8-2- از سایر خریداران که تاکنون نماینده معرفی نکرده اند تقاضا می شود که هیچ مبلغی را واریز نکنند. در غیر اینصورت کل مبلغ واریزی برگشت داده خواهد شد. امکان خرید برای این دسته از خریداران دیگر وجود ندارد.

9- زمان پایان کلیه قراردادها (چه با خریداران و چه با فروشندگان) حداکثر 29 اسفندماه 93 خواهد بود. لذا درصورتی‌که فروشندگان، توانایی تحویل اقلام نهایی شده را تا تاریخ مذکور ندارند حتماً به صندوق توسعه فناوری‌نانو اطلاع دهند تا در سقف انعقاد قراردادهایی که خریداران می‌توانند از اقلام آن شرکت درخواست کنند، در نظر گرفته شود. بدیهی است که تخلف از سقف زمانی قرارداد مشمول جریمه و جبران خسارت خواهد بود.

10- انعقاد قرارداد با خریداران آغازشده است و به‌مرور کارگزار مالی نمایشگاه (صندوق توسعه فناوری‌نانو) قراردادها را برای نمایندگان ارسال می‌نماید.

11- به اطلاع کلیه خریداران دوره اول نمایشگاه نیز می‌رساند تا زمانی که بدهی تسویه نشده با صندوق توسعه فناوری‌نانو داشته باشند، قرارداد جدیدی با آن سازمان منعقد نخواهد شد. لذا توصیه می‌شود خریدارانی که بدهی دارند هرچه سریع‌تر اقدام به تسویه بدهی خودنمایند.

ب- موارد اختصاصی مشمولین لیزینگ:

12- مهلت نهایی کردن سبد خرید شرکت‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی که مشمول تسهیلات لیزینگ می‌گردند نیز برای بار سوم تا روز چهارشنبه 11 تیرماه تمدید گردید. این زمان برای مشمولین لیزینگ غیرقابل تمدید است لذا تقاضا می‌شود در نهایی کردن خریدشان تسریع کنند.

13- شرایط تسهیلات لیزینگ به‌صورت زیر نهایی گردیده است: میزان تسهیلات (تا 100 میلیون خرید 50 درصد خرید، از 100 تا 200 میلیون 60 درصد خرید و بالاتر از 200 میلیون تومان 70 درصد خرید)- سقف تسهیلات 500 میلیون تومان، نرخ تسهیلات 12 درصد- مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر 30 ماهه- مدت‌زمان تنفس بین 3 تا 6 ماه- نوع ضمانت‌نامه‌های موردنیاز پس از اعتبارسنجی خریدار مشخص می‌شود.

14- کارگزار مالی نمایشگاه در بخش لیزینگ، صندوق توسعه فناوری‌های نوین است که مشخصات تماس با این صندوق در بخش تماس با ما در سایت قرارداد. مدارک و فایل‌های لازم برای تشکیل پرونده نزد صندوق فناوری‌های نوین به‌زودی در سایت نمایشگاه اعلام خواهد شد. متقاضیان لازم است مستندات را تکمیل کرده و برای صندوق ایمیل نمایند. پس از اعتبار سنجی خریداران، قرارداد با آن‌ها منعقد خواهد شد.

15- مجدداً به اطلاع فروشندگان محترم می‌رساند با توجه به استقبال بسیار گسترده برای استفاده از تسهیلات لیزینگ، منابع جدیدی از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی تأمین‌شده است. با توجه به اینکه این صندوق فقط برای فروش شرکت‌هایی که در سامانه daneshbonyan.ir ثبت‌نام کرده و تأیید نهایی شده باشند تسهیلات ارایه می‌کند. لذا از کلیه شرکت‌های فروشنده تقاضا می‌شود در این سامانه ثبت‌نام کرده و پیگیری مراحل دریافت تأییدیه دانش‌بنیان باشند. در غیر این صورت احتمال اینکه بخشی از میزان فروش آن‌ها به مشمولین لیزینگ عملیاتی نشود وجود دارد.

توجه مهم:

16- با توجه به حجم بالای تماس‌ها و پیگیری‌ها تقاضا می‌شود که به‌جای تماس تلفنی، درخواست‌های خود را به آدرس info@iranlabexpo.ir ایمیل کنید. به کلیه ایمیل‌ها ان شااله ظرف حداکثر 12 ساعت پاسخ داده می‌شود.

17- به‌منظور ارتباط سریع‌تر با جامعه مخاطبین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، سامانه پیامکی 02183533555 تهیه گردیده است. کلیه مخاطبین نمایشگاه توجه داشته باشند که از این به بعد صرفاً پیامک‌های ارسالی از این شماره مربوط به دبیرخانه نمایشگاه است و سایر پیامک‌ها، ارتباطی با دبیرخانه نمایشگاه ندارد.

18- برای جلوگیری از اتلاف وقت و با توجه به شفاف بودن مراحل پیگیری، از کلیه خریداران و نمایندگان خریدار تقاضا می‌شود قبل از تماس یا ارسال ایمیل، نکاتی که در صفحه اول کارتابل و یا در بالای سایر صفحات آن و یا در اطلاعیه‌ها نوشته‌شده است را با دقت کافی مطالعه نمایند.

دبیرخانه دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

 www.iranlabexpo.ir

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید