اینماد

اطلاعیه مهم شماره چهار دبیرخانه نمایشگاه منتشر شد.

اطلاعیه مهم شماره چهار دبیرخانه نمایشگاه منتشر شد.
اطلاعیه شماره چهار دبیرخانه نمایشگاه با توضیح در مورد نحوه پیگیری ادامه فرایند حمایت ها، مهلت معرفی نماینده، مهلت تشکیل سبد خرید موقت و نهایی و همچنین چند نکته اختصاصی برای خریداران منتشر شد.

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۳/۲۶ تعداد دفعات بازدید : ۶۳۹۷

تاریخ انتشار: 1393/03/26                                                                                   (دریافت فایل اطلاعیه)

اطلاعیه عمومی شماره چهار دبیرخانه نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران:

به‌منظور اطلاع‌رسانی از روند پیگیری امور مربوط به نمایشگاه، موارد زیر به اطلاع کلیه فروشندگان، خریداران و نمایندگان مراکز علمی و پژوهشی می‌رسد:

الف- موارد عمومی:

1- آخرین‌مهلت برای معرفی نماینده خریدار از بین مراکزی که نامشان در فهرست اطلاعیه شماره دو آمده بود، اول تیرماه 93 است. بدیهی است عدم معرفی نماینده به‌منزله انصراف از خرید تلقی خواهد شد. پس‌ازاین تاریخ نیز به‌هیچ‌عنوان نماینده جدید قبول نمی‌گردد.

2- اگر بر روی لینک لیست اقلام خریدار یا فروشنده در منوی سمت راست کارتابل خود کلیک کنید، می‌توانید نام نماینده معرفی‌شده و سازمان او را مشاهده کنید. خریدارانی که برای اقلامشان نام نماینده نوشته‌شده است یعنی نماینده معرفی‌شده و نیازی به پیگیری برای معرفی نماینده ندارند. به کلیه خریداران توصیه می‌شود حداقل هفته‌ای یک‌بار وارد کارتابل خود شوند.

3- درصورتی‌که نام سازمان متبوع شما در فهرست پیوست اطلاعیه شماره دو موجود است، یعنی سازمان شما می‌بایست نماینده خود را معرفی کند. اگر در لیست اقلام، نام نماینده نوشته‌شده اما سازمان او با سازمان متبوع شما در فهرست، یکی نیست حتماً از سازمان متبوع خود پیگیری کنید تا نماینده معرفی کنند. ملاک برای معرفی نماینده فهرست مراکز پیوست اطلاعیه دو است.

4- وضعیت اقلام ازنظر نهایی شدن در ستون آخر در لیست اقلام مشخص می‌شود. برای اینکه متوجه شوید که آیا درخواست شما نهایی شده است یا خیر، از این ستون مشاهده نمایید.

5- نامه معرفی نماینده تام‌الاختیار خطاب به آقای دکتر محمود شیخ زین‌الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بوده و حتماً با امضای رییس و یا معاون آن مرکز باشد. همچنین در نامه ارسالی باید نام و نام خانوادگی، سِمت، شماره همراه و ایمیل نماینده قید گردد. برای ایجاد دسترسی به نماینده خریدار لازم است که نماینده معرفی‌شده به‌عنوان خریدار در سامانه نمایشگاه ثبت‌نام کرده باشد. لذا درصورتی‌که نماینده معرفی‌شده در سامانه ثبت‌نام نکرده است، حتماً از طریق گزینه ثبت‌نام خریدار، ثبت‌نام کند. به جهت تسریع در دریافت معرفی‌نامه‌ها، پس از فکس نامه به شماره 83533333، حتماً تصویر آن را نیز به آدرس info@iranlabexpo.ir ایمیل کنید.

5- 1- برخی از مراکز (حدود 20 مرکز)، نماینده معرفی کرده‌اند اما به دلیل اینکه هنوز نماینده معرفی‌شده در سامانه ثبت‌نام نکرده، دسترسی داده نشده است. لذا درصورتی‌که نام نماینده در لیست اقلام قید نشده اما نامه معرفی نماینده ارسال‌شده است، قبل از اینکه در مورد نامه ارسالی از معاونت پیگیری نمایید از ثبت‌نام نماینده معرفی‌شده در سامانه اطمینان حاصل کنید.

5-2- سایر افرادی که تاکنون نامه آن‌ها به‌عنوان نماینده ارسال‌شده است درصورتی‌که به‌عنوان خریدار در سامانه ثبت‌نام کرده باشند، برایشان دسترسی ایجادشده است. کافی است وارد کارتابل خود شده و از طریق لینک «لیست اقلام سازمان مادر»، اقدام لازم را انجام دهند.

6- با توجه به دسته‌بندی انجام‌شده، کلیه خریداران در زیرمجموعه یکی از مراکز اصلی فهرست پیوست اطلاعیه دو قرارگرفته‌اند. لذا از زیرمجموعه‌های این مراکز تقاضا می‌شود که از معرفی نماینده به‌صورت مستقل خودداری نمایند و در هماهنگی کامل با مرکز اصلی خود باشند. نام سازمان مادر و نماینده معرفی‌شده از طریق لیست مذکور دربند دوم قابل‌رؤیت است.

7- با توجه به تقاضای برخی از نمایندگان خریدار مبنی بر کاهش تعداد درخواستی در یک‌قلم محصول (کد ره‌گیری)، به اطلاع می‌رساند درصورتی‌که فروشنده برای آن قلم محصول تخفیف در نظر نگرفته باشد، از طریق ایمیل info@iranlabexpo.ir درخواست خود را همراه با ذکر شماره پیش فاکتور، کد رهگیری، نام و مدل محصول و تعداد فعلی و جدید ارسال کنند. درصورتی‌که فروشنده تخفیف داده باشد، درخواست ارسالی باید حاوی تأییدیه فروشنده برای کاهش تعداد قلم درخواستی و مشخص شدن وضعیت تخفیف داده‌شده، باشد. همچنین توجه داشته باشید که اگر محصولی در فاکتور با یک کد رهگیری را نمی‌خواهید نیاز به هیچ اقدامی نیست و در هنگام ارسال در سامانه می‌توانید آن کد رهگیری را انتخاب نکنید. متذکر می‌شود که درهرصورت امکان افزایش تعداد یک محصول در یک فاکتور و یا تغییر مدل یک محصول و یا افزودن محصول جدید و یا صدور پیش فاکتور جدید به‌هیچ‌عنوان وجود ندارد.

8- نمایندگان خریداری که اقلامشان به سبد خرید نهایی منتقل‌شده است اما الان قصد تعویض و یا تغییر در سبد خرید خوددارند، درخواست خود را به آدرس info@iranlabexpo.ir ایمیل کنند. در پاسخ به درخواستشان، کل اقلام سبد خرید نهایی ایشان به سبد خرید موقت منتقل می‌شود و این نمایندگان می بایست پس از تغییرات لازم مجدد سبد خرید خود را نهایی کنند. مهلت درخواست برای تغییر در سبد خرید نهایی نیز همان اول تیرماه 93 است. یاداوری می شود امکان افزودن مجدد آن محصول پس از حذف از سبد موقت وجود دارد و حذف از سبد موقت به معنای حذف پیش فاکتور از سامانه نیست.

9- عقد قرارداد با مراکزی که سبد خریدشان نهایی شده است پس از اتمام مهلت نهایی کردن اقلام، از روز اول تیرماه آغاز خواهد شد و کارگزار مربوطه به ترتیب با نمایندگان خریدار تماس خواهد گرفت.

 

ب- موارد اختصاصی:

با توجه به اینکه برای تعدادی از خریداران سقف حمایت مشخص شده و برای تعدادی دیگر هنوز مشخص نشده است لذا روند پیگیری برای هر دسته از خریداران متفاوت خواهد بود.

10- مهلت نهایی کردن سبد خرید مراکزی که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای خرید از نمایشگاه به آن‌ها ابلاغ اعتبار نموده است تا تاریخ اول تیرماه 93 تمدید گردید.

10- 1- مراکز مشمول این بند توجه داشته باشند که عقد قرارداد با آن‌ها منوط به واریز کامل مبلغ قابل پرداخت سبد خرید نهایی آن‌ها در سامانه، به‌حساب کارگزار مالی نمایشگاه (صندوق توسعه فناوری‌نانو) است لذا درصورتی‌که هنوز این مبلغ را واریز نکرده‌اند تقاضا می‌شود که تعجیل نمایند.

10-2- تعدادی از مراکز علی رغم اینکه این وجه را واریز کرده اند اما هنوز نماینده معرفی نکرده اند. از این مراکز تقاضا می شود که هرچه زودتر نماینده خود را معرفی کنند. در صورتی که تا مهلت مقرر نماینده معرفی نشود به معنای انصراف از خرید بوده و وجه واریزی بازگردانده خواهد شد.

11- مهلت نهایی کردن سبد خرید شرکت‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی که مشمول تسهیلات لیزینگ می‌گردند نیز تا تاریخ اول تیرماه 93 تمدید گردید. این زمان برای مشمولین لیزینگ غیرقابل تمدید است لذا تقاضا می‌شود در نهایی کردن خریدشان تسریع کنند. درصورتی‌که هنوز نماینده معرفی نشده است مطابق بند 5، هرچه زودتر نماینده معرفی کنند.

11-1- مشمولین این بند می‌توانند کل درخواستشان را نهایی کنند اما توجه داشته باشند که سقف حمایت (وامی) که پرداخت می‌شود 300 میلیون تومان خواهد بود و مابقی به‌عنوان آورده نقدی خریدار محسوب می‌شود.

11-2- نرخ سود لیزینگ به‌احتمال‌زیاد 12 درصد خواهد بود اما شرایط قطعی آن ازجمله نرخ قطعی سود، مدت‌زمان بازپرداخت، مدت‌زمان تنفس و تعداد اقساط هنوز نهایی نشده است و به‌محض نهایی شدن به کارگزار این بخش (صندوق توسعه فناوری‌های نوین) ابلاغ خواهد شد.

12- مهلت تشکیل سبد خرید موقت سایر مراکز خریدار یعنی سایر مجموعه‌های زیر نظر وزارت علوم و پارک‌های علم و فناوری، کلیه مراکز وابسته به وزارت بهداشت، واحدهای وابسته به دانشگاه جامع علمی و کاربردی، پیام نور، جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تات، مدارس و پژوهش سراها و ادارات کل استانی وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان‌های زیرمجموعه وزارت دفاع و سایر مراکز وابسته به نیروهای مسلح و درمجموع کلیه مراکز غیر از مشمولین دو بند قبل تا تاریخ اول تیرماه 93 است؛ یعنی هرچند هنوز سقف حمایت برای این دسته از مراکز در سامانه صفر است و نمی‌توانند خرید خود را نهایی کنند اما می‌بایست تا تاریخ مذکور، کلیه خریدهای قطعی خود را به سبد خرید موقت منتقل کنند. بدیهی است پس از تعیین سقف حمایت می‌توانند خرید خود را نهایی کنند.

12-1- نمایندگان خریدار مشمول این بند توجه داشته باشند که معاونت علمی از هیچ خریداری به‌صورت نامحدود حمایت نمی‌کند. لذا در افزودن به سبد خرید موقت اولاً فقط خریدهای قطعی را منتقل کنند و ثانیاً یک محدوده مشخص از خرید را در نظر داشته باشند.

12-3- در صورت تعیین سقف حمایت، حتماً از طریق ایمیل به اطلاع خریداران و نمایندگان می‌رسد و نیازی به پیگیری برای زمان تعیین سقف نیست. نمایندگان خریدار فعلاً فقط سبد خرید موقت را تشکیل دهند. درصورتی‌که سبد خرید موقت تا مهلت تعیین‌شده تشکیل نشود به‌منزله انصراف از خرید تلقی می‌شود.

13- به اطلاع فروشندگان محترم نیز می‌رساند با توجه به استقبال بسیار گسترده برای استفاده از تسهیلات لیزینگ، منابع جدیدی از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی پیش‌بینی‌شده است. با توجه به اینکه این صندوق فقط برای فروش شرکت‌هایی که در سامانه daneshbonyan.ir ثبت‌نام کرده و تأیید نهایی شده باشند تسهیلات ارایه می‌کند. لذا از کلیه شرکت‌های فروشنده تقاضا می‌شود در این سامانه ثبت‌نام کرده و پیگیری مراحل دریافت تأییدیه دانش‌بنیان باشند. در غیر این صورت احتمال اینکه بخشی از میزان فروش آن‌ها به مشمولین لیزینگ عملیاتی نشود وجود دارد.

توجه مهم:

با توجه به حجم بالای تماس‌ها و پیگیری‌ها تقاضا می‌شود که به‌جای تماس تلفنی، درخواست‌های خود را به آدرس info@iranlabexpo.ir ایمیل کنید. به کلیه ایمیل‌ها ان شااله ظرف حداکثر 12 ساعت پاسخ داده می‌شود.

همچنین برای جلوگیری از اتلاف وقت و با توجه به شفاف بودن مراحل پیگیری، از کلیه خریداران و نمایندگان خریدار تقاضا می‌شود قبل از تماس یا ارسال ایمیل، نکاتی که در صفحه اول کارتابل و یا در بالای سایر صفحات آن و یا در اطلاعیه‌ها نوشته‌شده است را با دقت کافی مطالعه نمایند.

دبیرخانه دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

 www.iranlabexpo.ir

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید

سایر نظرات

3 0
احسانی | تاریخ ارسال نظر : 1393/03/26

باسلام و احترام اطلاعیه مناسب و روشن بود. از صبر و دقت شما کمال تشکر را دارم سپاس