اینماد

رییس دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران منصوب شد

رییس دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران منصوب شد
در حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رییس جمهور، دکتر محمود شیخ زین الدین به عنوان رییس دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران منصوب شد.

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۰ تعداد دفعات بازدید : ۱۷۵۷

در حکمی از  سوی معاون علمی و فناوری رییس جمهور، دکتر محمود شیخ زین الدین به عنوان رییس دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران منصوب شد.

 به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر سورنا ستاری، دکتر شیخ زین‌الدین، معاون تجاری‌سازی و نوآوری را به عنوان رییس دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران منصوب کرد. متن حکم به شرح ذیل است:

با توجه به تجربیات ارزنده شما در برگزاری اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان «رییس دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است:‌« انتظار می‌رود ضمن سازماندهی کمیته اجرایی، با بهره گیری از کلیه توامندیهای موجود در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری دانشگاهها و مراکز علمی و پژوهشی کشور شاهد توسعه فناوری های مورد نیاز کشور از طریق ایجاد کشش بازار و حمایت هدفمند از شرکت های دانش بنیان تولید کننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل باشیم.»

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید