اینماد

مهلت ثبت نام در نمایشگاه تمدید شد

مهلت ثبت نام در نمایشگاه تمدید شد
مهلت ثبت نام در دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران تا دهم اسفند ماه تمدید شد

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۰۳ تعداد دفعات بازدید : ۲۰۶۲

مشاور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور: باتوجه به استقبال بسیار گسترده شرکت‌های سازنده تجهیزات و تولیدکنندگان مواد مصرفی آزمایشگاهی در داخل کشور، مهلت ثبت نام در «دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» تا تاریخ دهم اسفند ماه جاری تمدید گردید.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری،  رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این معاونت امروز، شنبه سوم اسفندماه با اعلام تمدید مهلت ثبت‌نام این نمایشگاه افزود: تاکنون حدود 170 شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند که با تمدید تاریخ ثبت احتمال می‌رود حدود 250 شرکت در دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران شرکت نمایند.

پرویز کرمی افزود: دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از  هفتم تا یازدهم اردیبهشت ماه 1393 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و کلیه شرکت های سازنده تجهیزات و تولیدکنندگان مواد مصرفی آزمایشگاهی در داخل کشور می توانند به منظور ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه به نشانی iranlabexpo.ir مراجعه نمایند.

کرمی در پایان گفت: حضور قطعی در نمایشگاه پس از تایید فنی محصولات و محرز بودن نقش آن شرکت در بومی سازی و دستیابی به فناوری ساخت تجهیز و یا تولید محصولات خواهد بود.

خاطر نشان می‌شود علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی این نمایشگاه مراجعه نموده یا با دبیرخانه نمایشگاه با شماره تلفن 66563224-021 تماس حاصل نمایند.

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید