اینماد

درخواست معاونت علمی از دانشگاه‌ها برای دریافت تجهیزات آزمایشگاهی سفارشی

درخواست معاونت علمی از دانشگاه‌ها برای دریافت تجهیزات آزمایشگاهی سفارشی
معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری با تاکید بر اینکه برای کلیه فروشندگان تجهیزات آزمایشگاهی قرارداد خرید تنظیم و ارسال شده است، از دانشگاه‌ها درخواست کرد تا سریع‌تر نسبت به دریافت اقلام سفارشی اقدام کنند.

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۰۶/۱۷ تعداد دفعات بازدید : ۲۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید مجتبی خیام نکویی با اشاره به حجم قراردادهای منعقد شده در اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، افزود: در این نمایشگاه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استان تهران 177 میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی ساخت شرکت‌های داخل را خریداری کردند.
معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: پس از استان تهران، استان‌های خراسان رضوی با 20 میلیارد ریال، خوزستان با 19 میلیارد ریال، آذربایجان شرقی با 15 میلیارد ریال، کرمان با 12 میلیارد ریال و مازندران، اصفهان، سیستان و بلوچستان هر کدام با 10 میلیارد ریال استان‌هایی هستند که بیشترین خرید را از این نمایشگاه داشتند.

وی با تاکید بر اینکه برای کلیه فروشندگان قرارداد تنظیم و ارسال شده است، خاطر نشان کرد: تاکنون 45 قرارداد با حجم 170 میلیارد ریال منعقد شده است و باقیمانده شرکت‌های سازنده نیز باید هرچه سریع‌تر قراردادهای خود را امضا کرده و تحویل دهند.

خیام نکویی ابراز امیدواری کرد که علی‌رغم تأخیرهای به وجود آمده از دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی درخواست می‌شود هرچه سریع‌تر تجهیزات آماده را تحویل بگیرند تا در آغاز سال تحصیلی جدید، آزمایشگاه‌های دانشگاه‌ها بتوانند به دستگاه‌های جدید مجهز شوند.

منبع : خبرگزاری مهر

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید