اینماد

اطلاعیه مهم: آخرین مهلت تکمیل اطلاعات تجهیزات و مواد آزمایشگاهی برای عقد قرارداد

اطلاعیه مهم: آخرین مهلت تکمیل اطلاعات تجهیزات و مواد آزمایشگاهی برای عقد قرارداد
آخرین مهلت تکمیل اطلاعات فروشندگان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران اعلام شد. فروشندگانی که در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران حضور داشته‌اند، لازم است به منظور تکمیل فرایند خرید و امضای قرارداد، با ورود به کارتابل خود، اطلاعات درخواست شده را براساس راهنمای صفحه اول کارتابل، تکمیل نمایند.

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ تعداد دفعات بازدید : ۲۶۲۱
پس از پایان مهلت واریز وجه توسط خریداران، فرایند انعقاد قرارداد با فروشندگان آغاز شده‌است. بر این اساس قراردادهای خرید بر پایه اطلاعات موجود در کارتابل فروشندگان تنظیم می‌گردد.
بر اساس اعلام دبیرخانه نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، آن دسته از فروشندگانی که تاکنون نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام ننموده‌اند، تا پایان هفته جاری فرصت دارند با مراجعه به کارتابل خود و با توجه به راهنمای صفحه اول کارتابل، اطلاعات مورد نیاز را ثبت نمایند.
بر اساس این اطلاعیه، فایل قالب جدید پیوست فنی قراردادها از طریق پست الکترونیکی
برای همه فروشندگان ارسال شده‎‌است و فروشندگانی که آن را دریافت نکرده‌اند، لازم است با دبیرخانه نمایشگاه تماس بگیرند. لازم است تمامی فروشندگان کالاهای ارایه شده در نمایشگاه، نسبت به تکمیل مجدد اطلاعات فنی فاکتورهای موجود در سبد خرید که از طریق کارتابل هر فروشنده در دسترس است، در قالب فایل مذکور اقدام نمایند.

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید