اینماد

اطلاعیه شماره 3: تعداد 331 پیش‌فاکتور صادر شده در نمایشگاه، باطل شد

اطلاعیه شماره 3: تعداد 331 پیش‌فاکتور صادر شده در نمایشگاه، باطل شد
به اطلاع متقاضیان خرید محصولات در اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران می‌رساند که پس از بررسی‌های تکمیلی محصولات ارایه شده در نمایشگاه، بر اساس قوانین نمایشگاه، از تعداد 4712 پیش فاکتور ثبت شده، تعداد 4377 پیش فاکتور تایید و تعداد 331 پیش فاکتور مردود اعلام شد.

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۰۳/۱۴ تعداد دفعات بازدید : ۱۷۸۵
از میان پیش فاکتورهای ابطال شده، تعداد 92 فاکتور مربوط به 2 شرکت است که به علت تخلف در ارایه محصولات غیرایرانی، همه محصولاتشان اعم از ایرانی و غیرایرانی مردود اعلام شده‌است. از جمله دستگاه‌های خارجی ارایه شده توسط این دو شرکت می‌توان به دستگاه CNC و آنالیز حرارتی اشاره کرد.
به گزارش دبیرخانه نمایشگاه، عدم شفافیت در ارایه اطلاعات فنی و قیمت و همچنین عدم شفافیت در نتایج کیفی خروجی برخی دستگاه‌ها، از جمله عوامل ابطال سایر پیش‌فاکتورها است. بر اساس قانون نمایشگاه تجهیزات و مواد اولیه ساخت ایران، فروشندگانی می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند که قبل از نمایشگاه، دست کم یک مورد فروش از محصول خود داشته باشند. بر این اساس پیش‌فاکتورهای آن دسته از فروشندگان که نتوانستند در مهلت اعلام شده، مستندات لازم در این زمینه را به دبیرخانه نمایشگاه ارایه دهند نیز ابطال شد.
به گفته دبیر اجرایی نمایشگاه، متقاضیان استفاده از یارانه خرید برای محصولات ارایه شده در نمایشگاه می‌توانند به منظور اطلاع از آخرین وضعیت پیش‌فاکتور خود، به بخش دریافت رسید ثبت پیش‌فاکتور پایگاه اینترنتی نمایشگاه مراجعه نمایند.

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید