اینماد

ثبت بیش از 650تقاضای خرید در سه روز اولیه نمایشگاه تجهیزات

ثبت بیش از 650تقاضای خرید در سه روز اولیه نمایشگاه تجهیزات
از ابتدای آغاز کار نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، تا 12 ظهر امروز 690 فاکتور تقاضای خرید تجهیزات و مواد از سوی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ثبت شده است.

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۰۲/۱۹ تعداد دفعات بازدید : ۱۳۲۵

در اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران بیش از 130شرکت دانش‌بنیان داخلی با بیش از هزار محصول خود در حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی، ‏حضور دارند و به ارائه دستاوردها و محصولات خود می‌پردازند. در این نمایشگاه همچنین بیش از 50 شرکت فعال تجهیزات‌ساز و تولید کننده مواد در حوزه فناوری نانو ‏حضور دارند.‏

گفتنی است از ابتدای کار نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی تا 12 ظهر 19 اردیبهشت ماه 690  تقاضای خرید تجهیزات و مواد از سوی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به مبلغ 18 میلیارد و ششصد میلیون  و یارانه 8 میلیارد و دویست میلیون تومان ثبت شده است، که 120 مورد آن مربوط به روز ‏اول و 367 مورد مربوط به روز دوم و مابقی مربوط به روز سوم است.

بگفته معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوی، اعتبار حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای خرید تجهیزات مبلغی بین 150 تا ‏‏200 میلیارد ریال است. دکتر خیام نکویی در این خصوص افزود: پیش‌بینی ما این است که از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران بالغ بر 50 میلیارد ‏تومان خرید صورت بگیرد.

لازم به ذکر است اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از سه‌شنبه هفدهم اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، گشایش یافته و تا روز ‏شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه ادامه دارد. علاقمندان می‌توانند بمنظور بازدید از نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 17 به سالن 8 و 9 نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه ‏کنند. ‏

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید