اینماد

اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل برگزار می شود

اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل برگزار می شود
اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در نیمه دوم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین الملی تهران برگزار می شود.

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۳۹۱/۱۲/۲۰ تعداد دفعات بازدید : ۳۷۴۹
ه گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری‌ریاست‌جمهوری، با توجه به رشد چشمگیر تعداد متخصصان داخلی در حوزه ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و مواد مصرفی و از طرف دیگر نیاز پژوهشگران دانشگاهی به بهره­گیری از تجهیزات و مواد مصرفی مذکور، با هدف معرفی توانمندی‌های کشور در زمینه تولید مواد و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی در کشور، بررسی امکان تبادل فناوری و هم‌افزایی با سازندگان دیگر، بازار سازی برای عرضه مواد و تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین هدفمندسازی حمایت‌های دولتی به تولیدات داخلی و شرکت­های دانش‌بنیان، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری «اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» را برگزار می نماید.

اولین «نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» در تاریخ 17 الی 21 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از خریداران واجد شرایط حمایت های ویژه ای را به عمل خواهد آورد.

بر این اساس کلیه سازندگان تجهیزات و تولیدکنندگان مواد مصرفی آزمایشگاهی در داخل کشور می‌توانند به منظور ثبت‌نام در نمایشگاه تا تاریخ 31 فروردین ماه سال جاری به نشانی www.iranlab2013.ir و یا با دبیرخانه نمایشگاه با شماره 66563224-021 تماس حاصل نمایند.

قابل ذکر است که حضور قطعی در نمایشگاه پس از تایید فنی محصولات شرکت بوده و نقش آن شرکت در بومی‌سازی و دستیابی به فناوری ساخت تجهیز و یا تولید محصولات محرز گردد.

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید