اینماد

مشخصات شرکت هامون صنعت زمین دانش بنیان

افزودن به علاقه مندی ها
تعداد رای: ۰

شماره تماس

071-36323317

شماره نمابر

36323317

معرفی شرکت

شرکت هامون صنعت زمین"، به عنوان یک مجموعه فعال در حوزه ارتباط مستقیم بین صنعت و هنر به عنوان دو جنبه مهم و تأثیرگذار در زندگی مدرن می‌پردازیم. این مجموعه با بهره مندی از توانمندی‌های متخصصان در حوزه‌های مختلف مانند روباتیک، هوش مصنوعی، مواد، هنر و معماری و صنایع دستی و با تلفیق تکنولوژی و هنر، دنیای مدرن و روش‌های سنتی را در یک قالب جذاب برای شما فراهم می‌کنیم.
یکی از اهداف اصلی ما، کمک به ایجاد اشتغال و هماهنگ سازی مسیر افراد علاقه‌مند به هنر است. ما به این باوریم که هنر به عنوان یکی از جوانمردان اصلی توسعه هر جامعه، نیازمند حمایت و توسعه است.
برند ژئومارس: در زمینه تولید دستگاه‌های پرینتر سه بعدی سرامیک، ما در مقیاس‌های خانگی و صنعتی فعالیت می‌کنیم. محصولات ما در این زمینه بهترین کیفیت و کارایی را ارائه می‌دهند.
برند نواآرت: ما محصولات سرامیکی با کاربردهای متنوعی نظیر دکوراتیو، سرو و پذیرایی، نور و روشنایی، کافه و رستوران، و همچنین المان‌های تبلیغاتی و هدایای مناسبتی و سازمانی تولید می‌کنیم. طراحی‌های متنوع ما می‌تواند به هر محیطی جلوه ویژه‌ای ببخشد.
همچنین، ما در بخش آموزش دوره‌های مختصص در زمینه کار با دستگاه، طراحی و دوره‌های تخصصی لعاب برگزار می‌کنیم. ما این امکان را برای علاقه‌مندان به هنر به ارمغان آورده‌ایم تا مهارت‌های خود را گسترش داده و در عرصه هنر پیشرفت کنند.
همچنین، با فراهم کردن مواد اولیه مورد نیاز صنعتگران، سعی برآن داشته‌ایم تا تمامی نیازهای آن‌ها را برآورده کنیم و در مسیر توسعه صنعت سرامیک نقش موثری داشته باشیم.
در شرکت هامون صنعت زمین، ما به ارائه محصولات با کیفیت و خدمات برتر به مشتریانمان افتخار می‌کنیم. با تشکر از حمایت شما، ما به ادامه راه با انگیزه و پیشرفت خواهیم پرداخت.

نشانی

فارس-شیراز-شیراز-میدان ارم- دانشگاه شیراز- پردیس نوآوری---221-221

وب سایت

ایمیل رسمی

دارای تاییدیه دانش بنیان

بله

حوزه فعالیت نمایشگاهی

تجهیزات عمومی آزمایشگاهی و فیزیک و آموزشی

کاتالوگ

دانلود

دوره های شرکت در نمایشگاه

  • یازدهمین نمایشگاه تجهیزات

جستجوی در محصولات

در جستجوی نوع می توانید از عنوان فارسی ، عنوان انگلیسی و یا عنوان اختصاری استفاده نمایید

نوع
آخرین حضور
سطح حمایتی
نام
مدل
کد محصول

لیست محصولات

کد آخرین حضور دسته بندی نوع محصول نام مدل سطح حمایتی سقف قیمت مجاز (ریال)
102066 یازدهمین نمایشگاه تجهیزات پرینتر سه بعدی اکستروژنی پرینتر سه بعدی سرامیک صنعتی ژئومارس پرو سطح سوم
102057 یازدهمین نمایشگاه تجهیزات پرینتر سه بعدی اکستروژنی پرینتر سه بعدی سرامیک مقیاس آزمایشگاهی ژئومارس زیرو سطح سوم
کاربر گرامی! جهت ثبت نظر حتما باید از بخش "ورود به کارتابل" واقع در سمت راست سایت وارد شوید