اینماد

مشخصات شرکت گروه توسعه تجهیزات فولاد بیشه

افزودن به علاقه مندی ها
تعداد رای: ۰

شماره تماس

011-3593

شماره نمابر

32270298

معرفی شرکت

این شرکت وابسته به "شرکت صنعتی و تولیدی بابل ماشین" فعالیت خود را از سال ۱۳۴۵ بعنوان اولین تولید کننده پمپهای آب در استانهای شمال کشور ایران ( خراسان ، گیلان و مازندران ) با نام "پمپ بهرام"آغاز نمود که در پی توسعه محصولات تولیدی اقدام به تولید دستگاههای نیشکر آبگیر و دستگاههای سفید کن برنج و نصب و راه اندازی بالغ بر ۳۰ واحد کارخانه شالیکوبی در سطح استان مازندران در دهه شصت اشاره نمود.

- در سال ۱۳۸۰ با توجه به بحران خشکسالی کشور و کمبود تجهیزات و ملزومات لازم جهت کشاورزی این واحد آغاز به تولید لوله های خرطومی کشاورزی PVC نمود که سومین تولید کننده این نوع محصول در ایران بوده است که در پی بهبود و ارتقاء سطح کیفیت محصولات تولیدی وبا استفاده از کارکنان مجرب و مشاورین و متخصصین کار واحد در سال ۱۳۸۱ موفق به دریافت تأئیدیه از مرکز مکانیزاسیون کرج بعنوان اولین و تنها دارندة تأئیدیه فوق در ایران گردید.

- در سال ۱۳۸۵ با هدف رضایت هر چه بیشتر مشتریان و ارتقاء کامل کیفی محصولات موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2000 از مرکز TUVNORD, RWTUV آلمان شده است.

- در سال 1391 این شرکت با نام جدید شرکت "گروه توسعه تجهیزات فولاد بیشه" با هدف صادرات و واردات اقلام صنعتی و بازرگانی با رویکردی جدید و با استفاده از تجربیات و سابقه توانست گامی مثبت جهت واردات مواد اولیه و تامین ماشین آلات و ادوات مورد نیاز مشتریان خود بردارد تا در سال 1393 به عنوان تامین کننده برتر گروه ملی صنعت فولاد ایران انتخاب گردد.

- در اواخر سال 1393 با خوش نامی بین المللی توانست با شرکت معظم Posco Daewoo وارد مذاکره شده و نمایندگی انحصاری ایران و امارات متحده عربی در خصوص توزیع کلیه محصولات Daewoo Power Products را بگیرد و رسما از ابتدای سال 1395 شروع به واردات محصولات دوو نموده و در سراسر کشور پخش نماید.

- در سال 1397 در راستای حمایت از مصرف کننده این شرکت با تاسیس واحدی با نام تجاری بیشه سرویس کلیه خدمات پس از فروش ، گارانتی و سرویس دستگاه های فوق را به عهده گرفت.

- در اواخر سال 1397 با رویکرد اشتغال زایی و ایجاد ارزش افزوده اقدام به تولید ناب ( تولید بدون کارخانه) برای محصولاتی همانند گریل استخر ABS، کفشور ABS و ... با برند Ocean pro نمود که نه تنها قیمت مناسب بلکه از نظر کیفیتی با اختلاف از رقبای وارداتی خود بهتر بودند.

- در سال 1398 با توجه به نیاز کشور و محدودیت های سیاسی، با همکاری شرکت دوو،‌ بخشی از آن محصولات را از جمله تیلرهای کشاورزیُ موتور پمپ و کفکش را پس از دریافت مجوزهای مربوطه از وزارت صمت در داخل با کیفیتی مضاعف مونتاژ نمود.

- در سال 1399 با توجه به اپیدمی کرونا و تحت الشعاع قرار گرفتن اقتصاد ، صنعت ، رفاه و معیشت جامعه و با خطر کمبود محصولات غذایی –اقدام به تشکیل تیمی متخصص و کارآزموده در جهت ترویج ، بهینه سازی ، توسعه و تولید محصول سلامت در مازندران نمود که در این راستا با افتخار در قدم اول حدود 100 هکتار مزرعه شالیزار و در حدود 300 هکتار باغ مرکبات را تحت مدیریت قرار داد که این امر در فصل برداشت برنج همان سال منجر به افزایش تولید حدود 50 درصدی برنج طارم هاشمی با تولید محصول سالم از نظر استفاده از آفت کش ها و کودهای شیمیایی شد .

- در سال 1400 با کسب فن آوری تولید و مونتاژ انواع کلتیواتور همراه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی در سراسر دنیا و نیاز به همسو بودن و خودکفایی کشور در این زمینه ، با راه اندازی واحد تحقیق و توسعه و اخذ پروانه از وزارت صنایع، شروع به بهبود کیفیت و راندمان محصولات پیشین و تولید محصولات جدید و دانش بنیان نمود که نمونه اولیه آن تولید پهپاد سمپاش کشاورزی و تولید دستگاههای پرینتر صنعتی و CNC میباشد تا در برنامه آتی خود به تولید صنعتی و انبوه برسد.

در این راستا هلدینگ گروه بیشه با شعار"بسوی پیشرفت" به منظور رفع نیاز بازار و جهت آسایش هر چه بیشتر مشتریان خود با قدرت مهارت‌هایش، سعی در تبدیل دنیا به مکانی به مراتب بهتر، امن تر و راحت تر دارد و این شرکت بر خود لازم میداند این هدف را تا حد امکان برای دستیابی فراهم سازد.
سوابق، گواهینامه و فعایت های شرکت در یک نگاه


• تأئیدیه تست مهندسی زراعی کرج برای تولید پمپهای آب
• تامین کننده برتر گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال ۱۳۹۳ توسط گروه ملی صنعتی فولاد ایران
• گواهی ISO 14001:2015 برای تولید ادوات کشاورزی و ماشین آلات صنعتی
• گواهی ISO 9001:2015 برای واردات و صادرات محصولات و ادوات کشاورزی
• گواهی IMS جهت تولید و واردات و صادرات ادوات کشاورزی و صنعتی
• گواهی ISO 45001:2018 جهت تولید و واردات و صادرات ادوات کشاورزی و صنعتی
• گواهی ISO 9001 : 2000 برای تولید پمپهای آب
• گواهی ISO 9001 : 2000 برای تولید لوله های خرطومی PVC
• تأئیدیه تست مهندسی زراعی کرج برای تولید لوله های خرطومی PVC
• اخذ گواهینامه کیفی و مدیریتی از مجموعه پیشرو خانه مدیران
• اخذ نمایندگی شرکت معظم دوو کره جنوبی در زمینه ماشین آلات و ابزار 1393
•اخذ نمایندگی شرکت معظم بکارت بلژیک
•اخذ نمایندگی شرکت معظم دایدونگ کره جنوبی
•اخذ نمایندگی شرکت معظم تونگ یانگ کره جنوبی
•اخذ نمایندگی شرکت معظم چانگلینگ شاندونک ماشینری چین
• اخذ مقام تامین کننده گروه ام وی ام خودرو
• اخذ مجوز واحد فناوری از پارک علم و فناوری مازندران
• اخذ پروانه فروش پهپاد از دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمانهای صنفی کشور

نشانی

مازندران-بابل-بابل-خیابان طالقانی--ارشاد 9-93-

ایمیل رسمی

دارای تاییدیه دانش بنیان

خیر

حوزه فعالیت نمایشگاهی

تجهیزات الکترونیک، برق و نرم افزار

کاتالوگ

دانلود

دوره های شرکت در نمایشگاه

  • یازدهمین نمایشگاه تجهیزات

جستجوی در محصولات

در جستجوی نوع می توانید از عنوان فارسی ، عنوان انگلیسی و یا عنوان اختصاری استفاده نمایید

نوع
آخرین حضور
سطح حمایتی
نام
مدل
کد محصول

لیست محصولات

کد آخرین حضور دسته بندی نوع محصول نام مدل سطح حمایتی سقف قیمت مجاز (ریال)
97230 یازدهمین نمایشگاه تجهیزات پرینتر سه بعدی اکستروژنی پرینتر سه بعدی BS-D12 3030 BS-D12 3030 سطح سوم - بدون سابقه فروش
کاربر گرامی! جهت ثبت نظر حتما باید از بخش "ورود به کارتابل" واقع در سمت راست سایت وارد شوید