اینماد

مشخصات شرکت بهارزیست آزماپژوه دانش بنیان

افزودن به علاقه مندی ها
تعداد رای: ۰

شماره تماس

021-66944047

شماره نمابر

66593861

معرفی شرکت

درباره ما
شرکت بهارزیست آزما پژوه در سال 1380توسط جمعی از محققان جوان با هدف خدمات رسانی در حوزه سلامت در زمینه تامین و توزیع محصولات آزمایشگاهی، پزشکی و دندانپزشکی تاسیس گردید.
این شرکت در دودهه اخیر زیر نظر اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو در زمینه تولید، توزیع، واردات، صادرات و خدمات پس از فروش به صورت قانونی فعالیت دارد.
خط مشی شرکت ایجاد ارتباط قوی و موثر بین تحقیق، تکنولوژی و نیاز بازار مصرف کننده است. با مطالعه مستمر بازار تحقیق و توسعه شرکت بهارزیست خط تولید پلاستیک پزشکی از قبیل سیفتی باکس پزشکی و تجهیزات پلاستیک پزشکی و آزمایشگاعی را راه اندازی کرد.
شرکت دانش بنیان بهارزیست در سالهای اخیر به توسعه 3 محصول دانش بنیان مورد نیاز کشور و به درخواست سازمان های دولتی پرداخت .
شرکت دانش بنیان بهارزیست افتخار میکند با بهره گیری از نوآوری های علمی ، صداقت و پایبندی به اصول اخلاقی کسب و کار و ایجاد فرصت های مبتنی بر شایستگی افراد در زمینه های علمی ، فنی و اجرایی در جهت بهبود و ارتقای کیفیت زندگی افراد جامعه گام بردارد.

لومین تست (کیت تشخیص بار میکروبی)
لومین تست در مدت 30 ثانیه میزان آلودگی سطوح را نشان می دهد. با کشیدن سوآپ تست برروی سطوح و قرار دادن آن در دستگاه قابل حمل لومینومتر میزان آلودگی سطوح به انواع باکتری ها ، قارچ ها، جلبک هاو به طور کلی کلیه میکروارگانیسم های فعال بر اساس جدول استاندارد تعیین می شود.
کیت کاشف یار (تشخیص سریع مواد مخدر و روان گردان)
کیت کاشف یار در مدت 5 ثانیه وجود یا عدم وجود ماده مخدر یا روان گردان در ماده مکشوفه را نشان میدهد. این کیت با هر ماده مخدر، محصول رنگی خاصی تولید میکند که معیار تشخیص نوع ماده مخدر است.
صفحه کروماتوگرافی لایه نازک ( پلیت TLC)
پلیت TLC تولیدی این شرکت شامل صفحات آلومینیومی با پوشش سیلیکاژل است که در آزمایش های کروماتوگرافی لایه نازک استفاده می شود. روش کروماتوگرافی لایه نازک به دلیل سادگی ، هزینه پایین، حساسیت بالا و سرعت جدا سازی مناسب یکی از روشهای متداول در جداسازی و کمک به شناسایی اجزای نمونه است.

معرف تشخیص سوء مصرف دارو و مواد مخدر (کیت TLC)
کیت تشخیص سوء مصرف دارو و مواد مخدر تشخیص 8 نوع ماده مخدر مورفین، کدئین، آمفتامین، متادامین، متادون، اکستازی، ترامادول و بوپرنورفین در نمونه ادرار انسانی به روش کروماتوگرافی لایه نازک نشان می دهد.

سیفتی باکس
ظروف پلاستیکی مقاوم با گرید پلیمر پزشکی است که برای دفع پسماند و کنترل عفونت در راستای حفظ سلامت کارکنان بیمارستانها و مراکز بهداشتی-درمانی به کار می رود.


با امید فردایی روشن تر و سالم تر برای افراد جامعه

نشانی

تهران-تهران--جمالزاده-توحید-ابوالفضل حاج رضایی-6-1

وب سایت

ایمیل رسمی

دارای تاییدیه دانش بنیان

بله

حوزه فعالیت نمایشگاهی

تجهیزات عمومی آزمایشگاهی و فیزیک و آموزشی

شبکه اجتماعی

دوره های شرکت در نمایشگاه

  • دهمین نمایشگاه تجهیزات
دهمین نمایشگاه تجهیزات : تایید فنی شده است (حضور قطعی نشده )

جستجوی در محصولات

در جستجوی نوع می توانید از عنوان فارسی ، عنوان انگلیسی و یا عنوان اختصاری استفاده نمایید

نوع
آخرین حضور
سطح حمایتی
نام
مدل
کد محصول

لیست محصولات

کد آخرین حضور دسته بندی نوع محصول نام مدل سطح حمایتی سقف قیمت مجاز (ریال)
89610 دهمین نمایشگاه تجهیزات سایر مواد پلیت کروماتوگرافی لایه نازک صفحه آلومینیومی با پوشش سیلیکاژل
کاربر گرامی! جهت ثبت نظر حتما باید از بخش "ورود به کارتابل" واقع در سمت راست سایت وارد شوید