اینماد

مشخصات ویرا سنا سرو دانش بنیان

افزودن به علاقه مندی ها
تعداد رای: ۰

نام شرکت

شماره تماس

051-37684213

شماره نمابر

37684213

معرفی شرکت

شرکت ویرا سنا سرو به‌عنوان تیم ایده ­پرداز در عرصه‌ی هوش مصنوعی، بینایی ماشین و پردازش تصویر، از سال 1399 آغاز به فعالیت نموده‌­ است. به‌منظور رفع چالش‌ها و دغدغه‌های مشتریان خود، توانستیم راه‌حل­ های فناورانه خود را طــــــــراحی، پیشنـــــــهاد و پیـــــــاده‌ســـــــازی کنیم. ما با سیستم‌های سفارشی‌سازی شده، راه­ حل کاربردی و خلاقانه را در اختیار حوزه‌های مختلفی چون تولید و صنعت، کشاورزی، پزشکی و سلامت و خدمات شهری قرار می­ دهیم. بنابراین، با ارائه‌ی خدمات هوش مصـــــنوعــــــی، بینایی ماشین و پردازش تصویر موجب افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها، بهـــــبود فرایــــندها و افزایش امنیـــت و ایمنی صنایع کشور خواهیم شد.
ایده¬ی ابتدایی تأسیس ویراسنس بر اساس خلاء استفاده از فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی در اغلب صنایع کشور، شکل گرفت. نیروی متخصص، جوان، خلاق و همچنین در کنار آن، استفاده از فناوری مدرن و پیشرفته، زمینه ساز گسترش فعالیت‌های بین‌المللی این شرکت در اولین سال تاسیس خود شد.
افزایش بهره‏ وری، صرفه¬جویی در هزینه¬ها و بهبود فرایندهای تولید مانند: ایجاد دستگاه اندازه سنج در حوزه نانو و سامانه نظارت تصویری هوشمند، زمینه تعامل واحدهای صنعتی و کسب و کارها را با فناوری¬های نوین و هوشمند فراهم کرده است. شرکت هوش مصنوعی ویراسنس با ایده ¬های فناورانه خود و بکارگیری تکنولوژی روز دنیا، دسترسی صنایع کشور را به این سامانه¬های هوشمند آسان می¬کند.
موفقیت¬ های امروز تیم ویراسنس نتیجه ‏ی داشتن درک کامل مسأله و تسلط کافی به ابعاد متنوع حوزه هوش مصنوعی نظیر پردازش تصویر و بینایی ماشین است. مجموعه ویراسنس با داشتن آگاهی از چالش¬های صنایع مختلف، آماده ارائه خدمات هوش مصنوعی، پردازش تصویر و بینایی ماشین به طیف وسیعی از این صنایع شامل: صنایع غذایی، صنایع بسته¬ بندی، خدمات شهری، حوزه پزشکی و کشاورزی است. جلب رضایت مشتریان و کمک به تحقق اهداف آن¬ها، همواره دغدغه اصلی تیم جوان ویراسنس بوده است.

نشانی

خراسان رضوی-مشهد--بزرگمهر-جامی--17-

وب سایت

ایمیل رسمی

دارای تاییدیه دانش بنیان

بله

کاتالوگ

دانلود

دوره های شرکت در نمایشگاه

  • دهمین نمایشگاه تجهیزات
  • یازدهمین نمایشگاه تجهیزات

جستجوی در محصولات

در جستجوی نوع می توانید از عنوان فارسی ، عنوان انگلیسی و یا عنوان اختصاری استفاده نمایید

نوع
آخرین حضور
سطح حمایتی
نام
مدل
کد محصول

لیست محصولات

کد آخرین حضور دسته بندی نوع محصول نام مدل سطح حمایتی سقف قیمت مجاز (ریال)
82852 دهمین نمایشگاه تجهیزات تفرق نور پویا پراکندگی دینامیکی نور N1001
کاربر گرامی! جهت ثبت نظر حتما باید از بخش "ورود به کارتابل" واقع در سمت راست سایت وارد شوید