اینماد

یارانه حمایتی خرید تجهیزات آزمایشگاهی «ایران‌ساخت» برای اعضای شبکه آزمایشگاهی بیشتر می‌شود

یارانه حمایتی خرید تجهیزات آزمایشگاهی «ایران‌ساخت» برای اعضای شبکه آزمایشگاهی بیشتر می‌شود
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از افزایش یارانه حمایتی معاونت علمی و فناوری برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی ایران‌ساخت توسط اعضای شبکه خبر داد.

تعداد رای: 1
تاریخ خبر : ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ تعداد دفعات بازدید : ۴۸۳۲

یارانه حمایتی خرید تجهیزات آزمایشگاهی «ایران‌ساخت» برای اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی بیشتر می‌شود

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از افزایش یارانه حمایتی معاونت علمی و فناوری برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی ایران‌ساخت خبر داد.

با توجه به استقبال مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از خرید تجهیزات داخلی در هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، درصد یارانه پرداختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای خرید این تجهیزات افزایش می‌یابد.

آن‌طور که رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌گوید: با هدف بهره‌مندی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از حمایت‌های این نهاد، برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی از نمایشگاه، یارانه خرید این تجهیزات بیشتر می‌شود.

«درصد یارانه پیشنهاد شده در این طرح، علاوه بر یارانه معمول نمایشگاه و مبالغ ذکر شده پیشین است. یعنی یارانه حمایتی خرید این تجهیزات افزایش می‌یابد.»

اسدی‌فرد با بیان این مطلب، گفت: در این طرح پیشنهادی یارانه مراکز دولتی عضو شبکه که جزو رتبه‌های یک تا صد شبکه در سال جاری بوده‌اند، برای خرید همه تجهیزات سطح یک یا دو در نمایشگاه، 15 درصد یارانه بیشتردریافت می‌کنند.

همچنین بر اساس این طرح، مراکز دولتی عضو شبکه که در رتبه بالاتر از صد قرار گرفته‌اند، برای خرید همه تجهیزات سطح یک و دو عرضه شده، مشمول 10 درصد یارانه بیشتر می‌شوند.

مقرر است که مراکز خصوصی عضو شبکه هم که در یکصد رتبه اول شبکه آزمایشگاهی در سال جاری قرار دارند، برای خرید همه تجهیزات سطح یک یا دو، 20 درصد یارانه بیشتر تا سقف 600 میلیون ریال از طریق طرح جدید دریافت کنند.

بنا به گفته اسدی‌فرد، مراکز خصوصی عضو شبکه که در رتبه‌های بالاتر از صد قرار دارند نیز برای خرید تجهیزات سطح یک و دو از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، مشمول 20 درصد یارانه بیشتر تا سقف 300 میلیون ریال می‌شوند.

نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید