برگزاری سمینارهای آموزشی-تبلیغاتی ویژه شرکت‌های تولید کننده ادوات و تجهیزات آزمایشگاهی

برگزاری سمینارهای آموزشی-تبلیغاتی ویژه شرکت‌های تولید کننده ادوات و تجهیزات آزمایشگاهی

فرصت ارائه سمینارهای تخصصی تبلیغاتی برای شرکت‌های تولید کننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران فراهم شده است.

تعداد رای: 0
تاریخ خبر : ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ تعداد دفعات بازدید : ۲۴۴۵


برگزاری سمینارهای آموزشی-تبلیغاتی

ویژه شرکت‌های تولید کننده ادوات و تجهیزات آزمایشگاهی

فرصت ارائه سمینارهای تخصصی تبلیغاتی برای شرکت‌های تولید کننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران فراهم شده است.

به منظور ایجاد فضای رقابتی برای ارائه دستآوردها و خدمات مشارکت کنندگان چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، برای اولین بار امکان برگزاری سمینارهای آموزشی تخصصی برای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایجاد شده است. این سمینارها با موضوعات علمی و تخصصی در زمینه تجهیزات ساخته شده توسط شرکت‌ها ارائه خواهند شد.

دبیرخانه چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از متقاضیان برگزاری سمینار جهت استفاده از این فرصت دعوت می‌نماید. متقاضیان می‌توانند فرم درخواست برگزاری سمینار را به آدرس رایانامه  IranLabSeminar@gmail.com ارسال نمایند.

دریافت فرم درخواست

شرایط برگزاری سمینار به شرح زیر می‌باشد.

 

** موضوع سمینار:

محتوای سمینار باید در خصوص یک موضوع مشخص علمی در زمینه تجهیز ساخته شده توسط شرکت باشد. به عنوان مثال، شرکت سازنده میکروسکوپ TEM می‌تواند سمیناری با موضوع «روش‌های آنالیز ساختارهای کامپوزیتی توسط میکروسکوپ TEM» و یا سمیناری با موضوعی کلی‌تر برگزار نماید.

بخشی از زمان سمینار به معرفی محصولات، دستآوردها و خدمات شرکت اختصاص داده شده است.

 

** مدت زمان سمینار:

سمینارها به سه شکل در مدت زمان 45، 60 یا 90 دقیقه ارائه می‌شوند.

 

** مکان برگزاری:

سمینار‌ها در محل نمایشگاه برگزار می‌شوند.

 

** ظرفیت سمینار:

30 نفر

 

** گواهی‌ها: 

گواهی حضور در سمینار به طور مشترک از طرف نمایشگاه و شرکت به مخاطبان اعطا می‌شود.

تقدیرنامه برگزاری سمینار از طرف نمایشگاه به شرکت اهدا می‌شود.

 

** هزینه برگزاری سمینار:

هزینه برگزاری هر سمینار بر اساس مدت زمان برگزاری سمینار محاسبه می‌شود و پس از ثبت درخواست، به اطلاع شرکت متقاضی می‌رسد.

 

** فرصت‌های تبلیغاتی:

فرصت‌های تبلیغات برای شرکت‌های مشارکت کننده در این طرح به شرح زیر می‌باشد:

1-    برگزاری سمینار‌های تخصصی در نمایشگاه‌های تخصصی بیانگر توانایی علمی و فنی شرکت‌های برگزار کننده و روشی برای ارائه دستآوردهای جدید شرکت‌ها و فرهنگ‌سازی استفاده از روش‌ها و تجهیزات جدید است.

2-    توزیع اقلام تبلیغاتی در نمایشگاه

3-    تبلیغات محیطی از طریق پوستر (درج نام شرکت‌های برگزار کننده در پوستر)

4-    ارسال تبلیغات در قالب پوستر و خبر به شکل الکترونیکی (ارسال ایمیل به متخصصان دانشگاهی، تبلیغات در محیط تلگرام)

5-    اطلاع رسانی در سایت رسمی نمایشگاه

6-    درج نام و لوگوی شرکت برگزار کننده در گواهی‌های حضور مخاطبان (گواهی از طرف نمایشگاه و شرکت به طور مشترک به مخاطبان اهدا می‌شود.)

7-    اطلاع رسانی در گزارش نمایشگاه (انتشار عمومی) 



نظرات شما

captcha
حروف و اعداد داخل عکس را وارد نمایید