ثبت نام خریدار
ثبت نام اولیه فروشندگان

آرشیو پیام های صفحه اول دوره چهارم 95

آرشیو پیام های صفحه اصلی دوره چهارم نمایشگاه - تا آخر آذرماه 95

-----------------------------------------------------------------------------------------
 

95

/05/05-

اطلاعیه مهم شماره دو دبیرخانه نمایشگاه با موضوع تحویل دهی محصولات و امضای قراردادها منتشر شد می توانید از این

لینک آن را

دانلود کنید.
-----------------------------------------------------------------------------------------

95/05/05-

اصلاح اطلاعات مدیران:

1- از منوی سمت راست کارتابل، مشاهده کلیه اطلاعات ثبت نامی، افراد کلیدی شرکت را کنترل کنید تا حتما یک نفر را به عنوان نقش مدیرعامل و یک نفر را نیز به عنوان صاحب امضای مجاز دوم، ثبت کرده باشید.
2- در صورتی که در طی  پنج ماه گذشته تغییرات مدیریتی داشته اید حتما اطلاعات مدیرعامل و اعضای هیات مدیره را نیز به روز کنید. همچنین در صورت وجود روزنامه رسمی، آنرا نیز مجددا آپلود کنید.
3- توجه کنید که صرفا برای افرادی که میخواهید قرارداد را امضا کنند و ضامن قرارداد شوند، تیک صاحب امضای مجاز زده شده باشد.
توضیح آنکه در اکثر شرکت ها، به صورت قانونی مدیرعامل و یکی از اعضای هیات مدیره مجاز به امضای قراردادها هستند ممکن است شما همه اعضای هیات مدیره را معرفی کرده و برای همه این تیک را زده باشید. اما در عمل، قراردادها همیشه توسط مدیرعامل و یک نفر مشخص از بین سایرین امضا می شود شما تیک آن یک نفر و مدیرعامل را بزنید و تیک سایرین را بردارید.
4- همچنین تیک مشمولیت مالیات بر ارزش افزوده را نیز کنترل کنید، به طور پیش فرض کلیه شرکت ها مشمول مالیات بر ارزش افزوده هستند و شرکت هایی که ادعای معافیت از مالیات را دارند،باید نامه رسمی معافیت را ارایه کنند.

یادآوری می شود که اطلاعات شرکت ها در منوی مشاهده کلیه اطلاعات ثبت نامی در طول سال قابل به روزرسانی توسط شرکت ها بوده و امکان ویرایش اطلاعات تماس و مدیران و مستندات وجود دارد و پس از تغییر باید منتظر تایید آن توسط صندوق نانو باشید.خواهشمندیم حتما اطلاعات مدیران را مطابق ایمیل، کنترل کنید تا از تغییرات مکرر قراردادها برای تغییر نام مدیران و امضا کنندگان، جلوگیری شود.
-----------------------------------------------------------------------------------------

95/03/05- تمدید معرفی نماینده خریدار و تشکیل سبد موقت: موارد زیر به عرض می رسد:
1- با مساعدت مسئولین نمایشگاه، مهلت معرفی نماینده خریدار و تشکیل سبد موقت رو تا 22 خردادماه تمدید شد.
2- از دیروز دانشگاه های وزارت علومی میتوانند سبد نهایی را تشکیل دهند و بعد از نهایی کردن هم به صندوق نانو خبر دهند تا قرارداد برایشان تنظیم شود.
3- سایر مراکز علمی و پژوهشی برای تشکیل سبد نهایی هم باید تا اواسط هفته بعد صبر کنند.
4- هر تغییری که قرار است در تعداد اقلام کدرهگیری ها یا تخفیف ها داده شود تا قبل از نهایی کردن باید صورت گیرد. و باید هم از طریق ایمیل به info@iranlabexpo.ir اطلاع داده شود. (مطابق بندی که در اطلاعیه یک اعلام کرده بودیم)
5- فرق بین سبد موقت و سبد نهایی هم در همین است که سبد موقت، موقت است و هر تغییری در اضافه و حذف نمودن کدرهگیری ها در اختیار خود نماینده خریدار است. یعنی اگر چیزی را نمیخواهند نهایی کنند از سبد موقت حذف کنند.
این موارد به فروشندگان نیز عرض شد تا شما نیز بتوانید خریداران و نمایندگان انها را نیز راهنمایی کنید.
-----------------------------------------------------------------------------------------
 

95

/02/15-

اطلاعیه مهم شماره یک دبیرخانه نمایشگاه منتشر شد می توانید از این

لینک آن را

دانلود کنید.
-----------------------------------------------------------------------------------------

95/02/13-ایفای تعهدات توسط شرکت هایی که به صورت مشروط در نمایشگاه پذیرفته شده اند؛
امکان حضور برخی شرکت‌های سازنده در «چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» به دلیل عدم انجام تعهدات قراردادهای قبلی و نقص مدارک، به‌صورت مشروط پذیرفته شده بود. ازاین‌رو با توجه به اتمام زمان نمایشگاه چهارم و آغاز مرحله اعلام سقف خرید سازمان‌های خریدار و انتخاب سبد نهایی خریدار در هفته‌های آتی، آن دسته از شرکت‌هایی که حضورشان در نمایشگاه 95 به‌صورت مشروط بوده؛ موظف‌اند حداکثر تا تاریخ 31/2/95 کلیه تعهدات قرارداد و یا نقص مدارک تکمیلی خود را برطرف نمایند. در غیر این صورت کلیه مسئولیت‌ها بر عهده شرکت خواهد بود.
برخی محرومیت ها که مشمول شرکت‌های متخلف می شود؛ به شرح زیر است:
• عدم عقد قرارداد صندوق با آن شرکت‌ها؛
• کاهش سقف فروش آن شرکت‌ها(محدودیت در فروش)؛
• عدم امکان حضور آن شرکت در دوره های حمایتی آتی.
لازم به ذکر است صندوق نانو در سال 95 اقدام به رتبه بندی شرکت‌های سازنده خواهد نمود و رتبه بندی شرکت ملاک همکاری و مساعدت بیشتر صندوق با شرکت ها خواهد بود. همچنین در صورتی در خصوص معیارهای رتبه بندی پیشنهادی مد نظر شماست، برای صندوق نانو یا دبیرخانه نمایشگاه ارسال فرمایید.
-----------------------------------------------------------------------------------------

95/02/12-فریب یکی از سایت های نمایشگاهی؛
دبیرخانه نمایشگاه به اطلاع می رساند که بابت نمایش اطلاعات شرکت ها و محصولات در سایت نمایشگاه، هیچ هزینه ای دریافت نمی کند. مطلع شدیم که سایتی به آدرس www.adverfair.com فکسی برای کلیه شرکت ها فرستاده و درخواست مبلغی پول کرده است، لذا به اطلاع می رسانیم که این سایت یک سایت خصوصی بوده وهیچ ارتباطی به نمایشگاه تجهیزات ندارد. خواهشمندیم اگر موارد دیگری پیش آمد که از شما تقاضای پول بابت ارایه خدماتی از طرف نمایشگاه داشتند، حتما به دبیرخانه با ادرس info@iranlabexpo.ir اطلاع دهید تا موضوع به سایر شرکت ها اطلاع رسانی شود.
-----------------------------------------------------------------------------------------

95/02/12- بازشدن سیستم برای صدور پیش فاکتور و سایر اصلاحات:
بنا به موافقت جناب آقای دکتر شیخ زین الدین رییس محترم نمایشگاه، سیستم صدور پیش فاکتور صرفا یک بار و در روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح تا ساعت 14 همان روز باز می شود تا شرکت ها بتوانند برای کسانی که در علاقه مندی ها، محصولی را انتخاب کرده بودند و یا در طی این چند روز درخواست اصلاح فاکتور داشتند، فاکتورهای اصلاحی صادر شود.
تذکر داده می شود که سیستم علاقه مندی در طول سال باز است و امکان اینکه برای افرادی که بعدا محصولی را به عنوان علاقه مندی میزنند، برایشان پیش فاکتور صادر شود، وجود ندارد. یعنی توقع نداشته باشید که بعد از چهارشنبه مجدد سیستم باز شود.
همچنین یادآوری می شود که مراکز فاکتور در پیش فاکتورهای صادر شده را مشاهده کنید و اگر برای فردی، مرکز فاکتور نامشخص یا اشتباه ثبت شده است، با ذکر شماره پیش فاکتور، نام خریدار و مرکز صحیح، به آدرس info@iranlabexpo.ir ایمیل کنید.
سایر مراحل نیز هفته آینده طی اطلاعیه اعلام می شود.
-----------------------------------------------------------------------------------------

95/02/11- اخراج یکی از شرکت ها از نمایشگاه:
در پی گزارش های مختلف رسیده به دبیرخانه نمایشگاه، یکی از شرکت ها به دلیل نمایش محصولات وارداتی در ویترین های غرفه و از آن مهمتر، دادن وعده جایگزینی محصولی دیگر به جای محصول پیش فاکتور شده، از نمایشگاه اخراج شده و کلیه پیش فاکتورهای این شرکت ابطال گردید.
از کلیه خریداران محترم تقاضا می شود اگر شرکتی به آنها پیشنهادات خارج از روال (مانند وعده تحویل محصولی دیگر به جای محصول اصلی یا ارایه نقدی تخفیف به جای ثبت آن در پیش فاکتور) داده است، حتما گزارش آنرا به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کنند تا با متخلف برخورد شود.
همچنین اعلام می شود در صورتی که مشخص شود خریداری این موارد را قبول کرده است، آن خریدار نیز از حمایت های نمایشگاه محروم خواهد شد.
ایمیل دبیرخانه: info@iranlabexpo.ir
-----------------------------------------------------------------------------------------

95/02/04-

تذکرات لازم برای شروع نمایشگاه
1- سیستم صدور پیش فاکتور ساعت 10 صبح باز شده و ساعت 18 بسته می شود.
- فایل راهنمای سیستم صدور پیش فاکتور را از

اینجا دانلود کنید
- فروشندگان موظف هستند که از خریدارانی که تاکنون در سیستم ثبت نام نکرده اند، ثبت نام کنند.
- اکانت هایی که در اختیار شما قرار داده می شود هم از طریق وایرلس و هم از طریق شبکه کابلی قابلیت اتصال دارد. با توجه به اینکه پیمانکار اینترنت بد قولی کرده و هنوز دو سالن 40 و 41 کابل کشی نشده و سوییچ های سالن های دیگر نیز نصب نشده اند، فعلا برای شروع  از وایرلس استفاده کنید.(یعنی نیازی نیست منتظر کابل کشی بمانید.)
- راهنمای اتصال به شبکه اینترنت را از اینجا بخوانید:

صفحه اول - صفحه دوم
- اکانت هایی که در اختیار شما قرار گرفته است دارای سرعت یک مگابایت و محدودیت در حجم دانلود یک گیگابایت است. اگر حجم دانلودتان تمام شد از طریق سایت http://expo.ebss.ir به راحتی اقدام به خرید گیگ اضافه کنید. ضمنا این اکانت ها تک یوزره هستند و دو دیوایس نمیتواند همزمان با یک اکانت به اینترنت وصل شود.
-باتوجه به اینکه نفع پیمانکار در فروش گیگابایت بیشتر است، لذا سرعت خوبی پشت اکانت ها گذاشته اند. لذا شما در استفاده از اینترنت دقت کنید تا بی جهت حجم دانلودتان تمام نشود.
- درصورت نیاز به اکانت بیشتر یا کابل کشی بیشتر از یک کابل، هزینه های آن بر عهده خود شرکت است.
امیدواریم پیمانکار اینترنت امسال، علی رغم تاخیر در کابل کشی، اینترنت خوبی در اختیار ما و شما قرار دهد.
سایر اطلاع رسانی ها در گروه و کانال تلگرامی مخصوص شرکت ها انجام میشه. حتما عضو باشید.
از گزارش لحظه به لحظه که در سایت منتشر میشه هم استفاده کنید.
-----------------------------------------------------------------------------------------

95/02/01-

لزوم عضویت در کانال شرکت های نمایشگاه در تلگرام:
با توجه به اینکه اطلاع رسانی های نمایشگاه سریعتر شده و امکان ارسال پیامک برای همه عزیزان نیست. لازم است که از هر شرکت حداقل دو نفر در کانال شرکت های نمایشگاه در تلگرام عضو باشد تا در جریان آخرین موارد مربوط به فرایندهای نمایشگاه قرار گیرد.
مسئولیت عدم عضویت در کانال تلگرام و در نتیجه عدم اطلاع از آخرین تصمیمات بر عهده شرکت ها است.
لینک کانال:
https://telegram.me/iranlabexpoPR
-----------------------------------------------------------------------------------------

95/02/01-

واریز بدهکاری بابت تغییر متراژ غرفه ها : بدهکاری شرکت ها بابت تغییر متراژها از این لیست قابل دانلود است. خواهشمند است در صورتی که اسم شرکت شما در لیست وجود دارد هرچه سریعتر بدهکاری خود را به شماره حساب زیر واریز کنید.

تحویل غرفه ها و کارت غرفه داری منوط به تسویه حساب و همچنین ادامه فرایند در کارتابل تا رسیدن به وضعیت تایید نهایی است.

دانلود لیست

شماره حساب جهت واریز وجوه مربوط به اجاره غرفه در چهارمین نمایشگاه تجهیزات ساخت ایران
شماره حساب ۸۶۹۸۱۹۲۲۵۰۸۵۲۱ به نام راهبرد توسعه تجارت آراد نزد بانک سامان شعبه ستارخان کد۸۶۹ 
(شماره شبا: IR۹۴۰۵۶۰۰۸۶۹۸۱۹۰۲۲۵۰۸۵۲۰۰۱) -----------------------------------------------------------------------------------------

95/02/01-

انتشار نقشه جدید جانمایی- همراه با شماره غرفه- آخرین اصلاحات

از اینجا دانلود کنید
-----------------------------------------------------------------------------------------

95/01/31-

اعلام سطح بندی : سطح بندی محصولات منتشر شد.میتوانید در فهرست محصولات یا لیست محصولات ثبت شده مشاهده کنید.
در مورد سطح بندی محصولات موارد زیر به اطلاع می رسد:
:pushpin: سطح بندی حمایت از محصولات، در لیست محصولات ثبت شده شرکت ها و خروجی سایت نمایشگاه قابل مشاهده است.
:pushpin: مبنای سطح بندی با تغییرات اندک و تجدیدنظر در موارد محدودی، سطح بندی دوره سوم نمایشگاه بوده است. سطح بندی محصولات توسط کمیته فنی بازبینی و به تایید مدیریت نمایشگاه رسیده است. بر اساس این بازبینی، سطح تعدادی از محصولات کاهش و برخی افزایش یافته است.
:pushpin: سطح بندی محصولات بر اساس آیین نامه سطح بندی محصولات انجام شده و به پارامترهای دیگر مانند قیمت محصولات، مشکل خریداران در تامین بودجه، عدم فروش در دوره های قبل و ... بستگی ندارد.
:pushpin:سطح بندی محصولات در حقیقت سطح بندی حمایت معاونت در زمینه تخصیص یارانه بر اساس اولویت های اعلام شده در آیین نامه بوده و به هیچ عنوان هدف از آن بی اهمیت جلوه دادن محصولات ارزشمند ارائه شده در نمایشگاه نیست. ممکن است اولویت های مدنظر معاونت در زمینه سطح بندی حمایت با تعاریف تولیدکنندگان از شرایط سخت و پیچیده تولید تفاوت هایی داشته باشد.
:pushpin: سطوح حمایتی اعلام شده یک طیف بوده و لذا در یک سطح ممکن است محصولاتی با فناوری های مختلف حضور داشته باشند. همچنین تعداد محصولات قرار گرفته در سطوح باهم برابر نبوده و محصولات سطح اول و دوم به لحاظ تعدادی از محصولات سطح سوم بسیار کمتر هستند.
:pushpin: تنها دلیل بررسی مجدد سطح محصولات، سطح متفاوت دو محصول مشابه در نمایشگاه می باشد و تنها راه ارتباطی در این زمینه، ارسال نامه کتبی به واحد ارزیابی و نظارت فنی با اشاره به شناسه محصول مشابه با سطح متفاوت است. چنانچه در مورد سطح محصولی اعتراض شود و محصول مشابهی در نمایشگاه دارای همان سطح حمایتی باشد، یک سطح از محصول مورد اعتراض کسر خواهد شد. این واحد از بحث در زمینه سطح ذاتی فناوری محصولات معذور است.
:pushpin: خواهشمند است از بحث در مورد سطح بندی محصولات در گروه جداً خودداری نمایید. به هیچ سوالی در گروه تلگرام، ارسال پیام خصوصی در تلگرام، تلفنی و حضوری، پاسخ داده نخواهد شد و تنها نامه های رسمی مورد بررسی قرار خواهد گرفت
-----------------------------------------------------------------------------------------

95/01/26-

انتشار نقشه جانمایی : نقشه جانمایی نمایشگاه منتشر شد

توضیحات مهم:
1- حوزه های جانمایی که شرکت ها انتخاب کرده بودند، با تیم فنی چک شد و برای برخی از شرکت ها تغییر کرد.
2-شماره گذاری غرفه ها نیز تا اواسط هفته آینده انجام می شود
3-غرفه های خودساز تا شنبه عصر فرصت دارند تا مدارک و مستندات لازم را تحویل دبیرخانه اجرایی بدهند و پس از دریافت معرفینامه برای تایید طرح ها به ناظر فنی در نمایشگاه بین المللی مراجعه کنند.
توضیحات و مستندات لازم برای غرفه سازی در آدرس زیر قابل مشاهده است:
https://iranlabexpo.ir/index.php?ctrl=page&id=706

4-اگر اسم شرکتی در نقشه نیست یعنی در یکی از مراحل و فرایند های نمایشگاه مشکل دارد و باید اقدامی را متناسب با وضعیت خود انجام دهد. جانمایی این دسته از شرکت ها صرفا در مکان های خالی (غرفه های قرمز) صورت خواهد گرفت.
5- شرکت هایی که غرفه سازی ندارند، صبح روز شنبه 4 اردیبهشت ماه برای تحویل غرفه به سالن مربوطه مراجعه کنند. زمان تحویل زمین خام نیز طبق عرف نمایشگاهی پس از خط کشی خواهد بود.

6- این نسخه، نسخه اولیه جانمایی است و جانمایی برخی از شرکت هایی که غرفه عادی دارند ممکن است تا زمان ارایه نسخه نهایی جانمایی، براساس صلاحدید دبیرخانه جابجا شود. البته حتی الامکان سعی می شود که این اتفاق صورت نگیرد.

 -----------------------------------------------------------------------------------------

95/01/14-

مهلت رفع نقص محصولات : آخرین مهلت رفع نقص محصولات ساعت 23:30 جمعه 20 فروردین ماه می باشد. هم اکنون 2500 محصول در وضعیت نقص در اطلاعات هستند و شرکت ها تا زمان مذکور فرصت دارند رفع نقص کنند.
برای سایر محصولات که قبلا یکبار رفع نقص کرده اید باید منتظر اعلام نتیجه توسط تیم فنی باشید.
مجددا تاکید می شود که با توجه به اینکه یکبار برای محصولات اعلام نقص شده است، عملا شرکت ها دیگر فرصت دوباره نخواهند داشت. لذا در رفع نقص محصولات دقت لازم را انجام دهید و درخواست مجدد برای رفع نقص بعد از تاریخ مذکور پذیرفته نمی شود.
-----------------------------------------------------------------------------------------

95/01/9- توضیح در خصوص لیست علاقه مندی های خریداران و ایمیل های آن:

با توجه به اینکه به سایت نمایشگاه محل مراجعه خریداران بالقوه است،  این امکان برای آنها وجود دارد که برای خود لیست علاقه مندی تشکیل دهند تا سر فرصت بتوانند محصولات را بررسی کنند. حتی امکان انتخاب تعداد را نیز برای آنها گذاشته ایم تا اگر بیش از یکی میخواهند نیز مشخص باشد.
در کارتابل فروشندگان،منوی سمت راست لیست علاقه مندی های خریداران را قرار داده ایم تا شرکت ها نیز بتوانند از مشخصات تماسی خریداران بالقوه محصولات خود مطلع شوند. یا از اینکه چه محصولشان، بیشتر تقاضا دارد با خبر شوند.
به نظر ما این امکان، برای بازاریابی شرکت ها بسیار مفید است. یعنی شرکت ها میتوانند با این افراد ایمیلی، ارتباط گرفته و بیشتر خود را معرفی کنند.
چون میدانستیم اینکه هر روز فروشندگان به این لیست سر بزنند و کنترل کنند چه کسی اضافه شده است، سخت است. هر شب ساعت 10، ایمیل اطلاع رسانی که حاوی مشخصات خریدار بالقوه و محصولاتی که او انتخاب کرده است، برای شرکت ها ارسال می شود.
البته این لیست علاقه مندی ها هیچ ارتباطی با پیش فاکتور ندارد و باید در زمان نمایشگاه، کلیه خریداران، از شرکت ها پیش فاکتور دریافت کنند تا بتوانند مورد حمایت قرار گیرند. این تذکر را به خریداران بالقوه بدهید تا احیانا پس از برگزاری نمایشگاه فکر نکنند انتخاب محصول در علاقه مندی کافی بوده است.
-----------------------------------------------------------------------------------------

95/01/8- توضیح مهم - آگهی تبلیغاتی کتاب نمایشگاه: آگهی تبلیغاتی شرکت ها در کتاب نمایشگاه اجباری بوده و در صورتی که شرکتی، به موقع آگهی خود را ارسال نکند، هزینه دریافت شده عودت داده نمی شود. لذا از کلیه شرکت ها تقاضا داریم هر چه سریعتر آگهی تبلیغاتی خود را حداکثر تا 15 فروردین ماه ارسال کنند.
محتوای آگهی در اختیار شما است و نیازی نیست که صبر کنید تا نتیجه بررسی محصولات نیز مشخص شود. با توجه به اینکه یک بار کلیه محصولات بررسی شده و نقص زده شده اند. با تقریب خوبی هر شرکت میتواند متوجه شود که کدام محصول اش تایید می شود یا کدام محصول به طور قطعی رد می شود.  همچنین نیازی نیست که منتظر تایید مرحله دوم (اطلاعات تکمیلی) یا ورود به مرحله اطلاعات نمایشگاهی و غرفه بمانید. هرچه زودتر آگهی را طراحی کرده و ارسال کنید.
مشخصات آگهی: ابعاد وزیری (17w x 24h) با درنظر گرفتن یک سانتیمتر گارد مطالب و آرم و ... از هر طرف صفحه، چهاررنگ CMYK، با فرمت TIFF با وضوح  300Pixels/Inch
اگر در طراحی آگهی نیز مشکل دارید می توانید از خدمات دبیرخانه اجرایی نمایشگاه استفاده کنید.
فایل آگهی یا لینک دانلود را به آدرس iranlabexpo@gmail.com ایمیل کرده یا سی دی آن را به آدرس دبیرخانه اجرایی تحویل دهید.
تلفن تماس: 66028634- 66028648- 09371338346 - آقای کاوه
-----------------------------------------------------------------------------------------

94/12/19- 

ثبت اطلاعات نمایشگاهی آغاز شد. در این خصوص

اطلاعیه مهمی ارسال شده است که می توانید از این

لینک آن را مشاهده کنید.
نکات زیر را نیز توجه کنید:
1- جلوی حضور شرکت هایی که هنوز تعهدات سال 93 را کامل انجام نداده اند یا سال 94 را نیز تا حد 50 درصد تحویل نداده اند، گرفته خواهد شد.
لطفا همه شرکت ها، یکبار از طریق کارتابل وارد منوی آرشیو دوره دوم و سوم، وارد منوی گزارش مالی قراردادهای 93 یا 92  خود شوند و سپس از ستون پیوست قرارداد، پیوست قرارداد خود را مشاهده کنند.
اگر کدرهگیری را دارند که که ستون های تحویل آنها خالی است به منزله عدم ایفای تعهدات است و نیاز به پیگیری از سمت شما برای رفع آن دارد.
اگر محصول نیاز به نصب و راه اندازی دارد اما ستون نصب و راه اندازی اش خالی است، نیز باید پیگیری شود.
2-  شرکت هایی هم که هنوز در سامانه دانش بنیان ثبت نام نکرده اند یا ثبت نام کرده اند اما هنوز درخواست ارزیابی را ثبت نکرده اند نیز تایید مرحله دوم نمی شوند و جلویشان گرفته می شود.
-----------------------------------------------------------------------------------------

94/12/10- تمدید مهلت ثبت محصولات: مهلت ثبت محصولات فردا و پس فردا 11 و 12 اسفند ماه تمدید شده است. لطفا در این فاصله دو روزه، اقدام به ثبت محصولات باقیمانده خود نمایید.
-----------------------------------------------------------------------------------------

94/11/26- ثبت اطلاعات تکمیلی:
با توجه به آغاز بررسی اطلاعات تکمیلی شرکت ها، موارد زیر اعلام می شود:
1- کلیه شرکت ها میتوانند اطلاعات تکمیلی خود را از منوی سمت راست، ثبت اطلاعات تکمیلی ثبت کنند.
2- آن دسته از شرکت های که به صورت مشروط در دروه ثبت نام اولیه تایید شدند، حتما نواقص اعلام شده در دروه ثبت نام اولیه را برطرف نمایند. توضیحات قبلی را میتوانید از منوی سمت راست، سوابق توضیحات اطلاعات ثبت نامی مشاهده کنید.
3- شماره اقتصادی مالیاتی و شماره حساب شرکت ( نه شماره حساب شخص) دقیق ثبت شود. بخش های مختلف نمایشگاه برای صدور فاکتور ارائه خدمات نیازمند هر دو مورد هستند.
فیلد حوزه فعالیت نمایشگاه صرفا پیشنهادی است و محل شرکت توسط تیم فنی نمایشگاه تعیین می شود.
شماره تلفن همراه رابط نمایشگاه نیز فیلد جدیدی است اضافه شده و می بایست پر شود.
4- مستندات مورد نیاز در این مرحله شامل موارد ذیل است:
1-4-تصویر گواهی ارزش افزوده به روز شده یا نامه معافیت مالیات بر ارزش افزوده از اداره مالیات یا تعهدنامه مبنی بر ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده تا زمان برگزاری نمایشگاه؛
2-4- نامه رسمی معرفی شماره حساب شرکت با مشخصات: نام بانک، شعبه بانک، کد بانک، شماره حساب و شماره شبای حساب؛ (حساب شخصی مورد قبول نیست حتما باید حساب شرکتی باشد)
5-کنترل بخش افراد کلیدی شرکت. دقت شود که حتما دو نفر از اعضاء هئیت مدیره که حق امضاء دارند، معرفی شده باشند و تیک دارنده حق امضای آنها زده شده باشد؛
6- ثبت نام در سامانه دانش بنیان و ارسال درخواست برای ارزیابی دانش بنیانی؛ مطابق آخرین اطلاعات هنوز 35 شرکت در سامانه ثبت نام نکرده اند و 70 شرکت نیز صرفا ثبت نام اولیه را انجام داده اند اما هنوز درخواست ارزیابی دانش بنیانی را در سامانه ثبت نکرده اند.
چون ما دسترسی انلاین به شرکت های ثبت نام شده در سامانه دانش بنیان نداریم، اگر شرکتی به علت عدم ثبت نام یا عدم ثبت درخواست ارزیابی دانش بنیان رد شد در صورتی که درخواست ارزیابی را ارسال کرده بود،به ایمیل اینفو نمایشگاه اطلاع دهد تا موضوع بررسی شود. همچنین شرکت هایی که در فرایند هستند و از این به بعد تاییدیه نهایی دانش بنیان را دریافت میکنند اطلاع دهند.
7- شرکت هایی که هنوز تعهدات قراردادی سال 93 را به طور کامل انجام نداده اند، قطعا در نمایشگاه حاضر نخواهند بود و در این مرحله متوقف می شوند تا زمانی که تعهدات خود را به صورت کامل انجام دهند. (20شرکت این وضعیت را دارند)
8- شرکت هایی که تعهدات قراردادی سال 94 طبق جدول زمان بندی ارائه شده توسط شرکت انجام نشده است نیز حضورشان منوط به ارایه رضایت کتبی از خریداران برای تاخیر در انجام تعهدات است (حدود 50 شرکت مشمول این بند هستند)
دو بند قبل، برای رعایت صلاح شرکت ها و ادامه حمایت ها به صورت جدی، اعمال می شود. خریداران توقع دارند شرکت ها، ابتدا تعهدات قبلی خود را انجام دهند و سپس تعهدات جدیدی بپذیرند، لذا شرکتی که نمی تواند به تعهدات خود در موعدی که خودش اعلام کرده عمل کند، صرفا موجب بدگمانی خریداران به روال نمایشگاه شده و کلیه شرکت ها را متضرر میکند. برای حفظ و حراست از حقوق کلیه شرکت ها ناچاریم که جلوی حضور شرکت هایی که توانایی عمل به تعهدات مطابق جدول زمانبندی خود ندارند را بگیریم.
9- در انتهای اطلاعات تکمیلی نیز چند مورد برای آمارگیری و نظرخواهی از شرکت ها گذاشته شده است. خواهشمندیم با دقت و صداقت تکمیل شود. این فیلدها تاثیری در بررسی ها وحمایت ها و حضور در نمایشگاه ندارد.
-----------------------------------------------------------------------------------------

94/11/19- تمدید مهلت ثبت محصولات: مهلت ثبت محصولات از 2 فردا 20 ام تا 30 ام بهمن ماه تمدید شده است. لطفا در این فاصله ده روزه، اقدام به ثبت محصولات خود نمایید.
-----------------------------------------------------------------------------------------

94/11/12- ثبت نام کامل در سامانه دانش بنیان: مطابق اطلاعیه های قبلی، فقط شرکت های دانش بنیان میتوانند در نمایشگاه حضور داشته باشند و باید در گام اول، همه شرکت ها در سامانه دانش بنیان ثبت نام کرده باشند(منظور از ثبت نام ، ارسال درخواست ارزیابی دانش بنیان در آن سامانه است)
شرکت هایی که هنوز ثبت نام نکرده اند یا ثبت نام کرده اند اما هنوز درخواست ارزیابی نکرده اند، هرچه سریعتر، اقدام لازم برای درخواست ارزیابی را انجام دهند. عواقب هر گونه تعلل در این مورد برعهده شما است.
-----------------------------------------------------------------------------------------

94/10/30- مهلت ثبت محصولات: مهلت ثبت محصولات 15 بهمن ماه است. امروز فقط مهلت ثبت درخواست شرکت ها به اتمام می رسد. رفع نقص اطلاعات شرکت ها نیز همچنان باز خواهد ماند و شرکت ها می توانند رفع نقص کنند.
-----------------------------------------------------------------------------------------

94/10/29- افزودن گزینه دانش بنیان بودن محصول به فرم ثبت محصولات: در فرم ثبت محصولات، گزینه ای به نام وجود محصول در فهرست کالاها و محصولات دانش بنیان اضافه شده است. در این خصوص موارد زیر به اطلاع می رسد:
1-  این گزینه صرفا توسط شرکت های دانش بنیان قابل انتخاب بوده و سایر شرکت ها که تاییدیه دانش بنیان دریافت نکرده اند نمی توانند تیک بزنند. در صورتی که شرکت تاییدیه دانش بنیان را دریافت کرده است و گزینه غیر فعال بود، با ایمیل یا تلگرام به اطلاع دبیرخانه نمایشگاه برساند تا موضوع بررسی شود.
2- شرکت های دانش بنیان نیز توجه کنند که فقط برای محصولاتی که در فهرست کالاها و خدمات دانش بنیان وجود دارند باید تیک را بزنند نه برای همه محصولات شرکت.
3- هدف از این گزینه مشخص کردن محصولاتی است که مجاز به استفاده از طرح لیزینگ هستند. البته با توجه به اینکه همه محصولات دانش بنیان مجوز فروش لیزینگ را ندارند، مجوز توسط کارشناسان فنی تایید می شود.
4- محصولاتی ثبت شده اند و واجد این شرایط بوده اند نیز یا راسا توسط کارشناسان فنی تیک آنها زده می شود یا در هنگام نقص محصول، به خود شرکت ها برگردانده می شود. لذا در خصوص این محصولات تا زمان اولین تغییر وضعیتی که در سامانه انجام می شود، پیگیری نکنید
-----------------------------------------------------------------------------------------

94/10/14- مهم -

تکمیل تعهدات 93 و94: حضور کلیه شرکت ها در چهارمین دوره نمایشگاه،منوط به انجام و تکمیل تعهدات قراردادی نمایشگاه های 93 و94 است. شرکت هایی که هنوز تعهدات باقیمانده به خصوص از سال 93 دارند، هرچه سریعتر اقدام به ایفای تعهدات خود نمایند.
-----------------------------------------------------------------------------------------

94/10/14- تذکر در مورد آپلود فیش و پرداخت انلاین: زمانی امکان پرداخت انلاین یا آپلود و ثبت فیش واریزی برای شما فعال می شود که در وضعیت منتظر تایید واریز وجه باشید. این وضعیت پس از تایید مرحله اول و پذیرفتن تعهدنامه حضور در نمایشگاه است. لذا شرکت هایی که در مرحله نقص مدرک، رفع نقص یا تایید مرحله اول هستند نمی توانند پرداخت کرده یا آپلودی داشته باشند.شرکت هایی که تایید مرحله اول هستند یکبار باید وارد صفحه ثبت محصول شوند تا تعهدنامه به آنها نمایش داده شود و بپذیرند. این دسته از شرکت ها مجاز به ثبت محصول هستند.
-----------------------------------------------------------------------------------------

94/10/14- امکانات جدید سایت نمایشگاه: در فهرست محصولات عرضه شده در نمایشگاه و فهرست شرکت کنندگان در نمایشگاه دو قابلیت زیر ایجاد شده است:
1- قابلیت نمره دهی از صفر تا 5 ستاره، برای کلیه شرکت ها و محصولات نمایشگاه ایجاد شده است. تعداد آرا نوشته شده و میانگین رای ها به نمایش در می آید.
2- قابلیت نظر دهی در صفحه شرکت ها و محصولات نیز ایجاد شده است. نظرات پس از تایید منتشر می شوند.
-----------------------------------------------------------------------------------------

94/10/07-

انتشار دستورالعمل ارزیابی فنی و سطح بندی محصولات: 


از صفحه

دستورالعمل ارزیابی فنی محصولات  آن را دانلود کرده و مطالعه نمایید. (کلیک کنید)
فروشندگان می بایست پیش از اقدام به ثبت محصولات و یا ارسال محصولات از دوره های قبل به دوره جدید، دستورالعمل آن را مطالعه نمایند.
تاکنون 226 شرکت، برای حضور در چهارمین دوره نمایشگاه ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود 50 شرکت تاییدیه مرحله اول را دریافت کرده اند و مجاز به ثبت محصولات خود می باشند.سایر شرکت ها نیز باید با رفع نواقص مربوطه، سعی کنند تاییدیه مرحله اول را دریافت کنند تا بتوانند محصولات خود را ثبت کنند.

توجه کنید که تا واریز وجه ارزیابی را انجام ندهید و تایید نشود، هیچ کدام از محصولات ثبت شده شما مورد ارزیابی قرار نمی گیرد.
-----------------------------------------------------------------------------------------

94/10/05-

راه های پرداخت هزینه ارزیابی نمایشگاه: 

برای شرکت های تایید نهایی شده دوره سوم 75 هزارتومان- سایرین 150 هزارتومان


1- از طریق پرداخت آنلاین سایت نمایشگاه: مراجعه به منوی

"پرداخت انلاین و ثبت رسیدهای پرداختی" و انتخاب درگاه بانک سامان - سیستم خودش تشخیص میدهد که شما مشمول 75 هزارتومان می شوید یا 150 هزارتومان. لذا نیازی به ورود عدد نیست
2- از طریق بانک و آپلود فیش پرداختی:

مراجعه به منوی

"پرداخت انلاین و ثبت رسیدهای پرداختی" و ثبت اطلاعات فیش پرداختی همراه با آپلود اسکن فیش

شماره حساب ۸۶۹۸۱۹۲۲۵۰۸۵۲۱ به نام راهبرد توسعه تجارت آراد نزد بانک سامان شعبه ستارخان کد۸۶۹ 
(شماره شبا: IR۹۴۰۵۶۰۰۸۶۹۸۱۹۰۲۲۵۰۸۵۲۰۰۱)


تعهدنامه نیز صرفا یک بار مورد تایید سیستمی قرار میگیرد. نسخه اصل امضا شده در روز واگذاری غرفه در زمان نمایشگاه تحویل گرفته می شود.نیازی به پست آن نیست.
 -----------------------------------------------------------------------------------------

94/10/01-

دانش بنیان شدن شرکت ها: 

کلیه شرکت های غیر دانش بنیان، همزمان با ثبت نام در سامانه دانش بنیان، برای دوره بعد نیز ثبت نام کنند و محصولات خود را برای ارزیابی ارسال کنند. کنترل دانش بنیان بودن و نبودن شرکت ها در سال بعد انجام می شود. فعلا برای از دست ندادن زمان و فرصت، برای حضور در نمایشگاه چهارم، در سایت ثبت نام کنند.
-----------------------------------------------------------------------------------------

94/10/01-

راه های ارتباط با نمایشگاه: 

برای تسهیل امور و اطلاع رسانی سریعتر و پاسخگویی به سوالات شما، دو کانال و یک گروه زیر در تلگرام ایجاد شده است و خواهشمندیم در آنها عضو شوید:
1- کانال خبری عمومی نمایشگاه:  

https://telegram.me/iranlabexpo

ویژه مخاطبان عام و خریداران نمایشگاه و اطلاع رسانی های عمومی
2- کانال خبری ویژه شرکت ها:     

https://telegram.me/iranlabexpoPR
ویژه اطلاع رسانی های اجرایی، فنی، مالی و غیره که نیاز نیست مخاطبان عام و خریداران بدانند- توصیه اکید می شود در این کانال عضو شوید.
3- گروه پرسش و پاسخ:  

https://telegram.me/joinchat/AeA2wjxSSosOp06HsMNweQ
یک یا دو نفر از شرکت ها میتوانند در این گروه عضو شوند و سوال بپرسند.

به منظور رعایت وقت افراد، مجبور به ایجاد دو کانال بوده ایم تا مخاطبان عمومی، درگیر مسائل اجرایی و فنی نشوند.
خواهشمندیم که برای تبلیغ و اطلاع رسانی عمومی صرفا کانال خبری عمومی را تبلیغ کنید و از تبلیغ کانال ویژه شرکت ها برای دیگران خودداری کنید.
فقط یک یا دو نفر از هر شرکت می تواند در گروه پرسش و پاسخ عضو شده و کلیه افراد نیز باید شناخته شده باشند. لذا به هیچ وجه لینک را در اختیار دیگران نگذارید.

----------------------------------------------------------------------------

94/10/01- فرایند

ثبت نام برای دوره چهارم نمایشگاه
1-

ثبت نام اولیه در دوره جدید از طریق منوی سمت راست کارتابل

فروشنده هایی که از سال گذشته حساب کاربری داشته اند می بایست از طریق همان

کارتابل قبلی خود برای دوره جدید ثبت نام کنند،
2- ثبت اطلاعات اولیه شرکت برای بررسی شرایط اولیه حضور در نمایشگاه

فروشنده های سال قبل برای تسهیل کلیه اطلاعات قبلی را در فیلدها مشاهده خواهند کرد اما موظف هستند که قبل از ثبت نهایی از به روز بودن مستندات و اطلاعات خود مطمئن شوند.
3- تایید و امضای تعهدنامه حضور در نمایشگاه

در هنگام ورود به صفحه ثبت اطلاعات فنی یا ثبت محصول از روی محصولات قبلی این تعهدنامه را مشاهده کرده و می بایست تایید کنید. ارایه اصل تعهدنامه مهر و امضا شده برای حضور در نمایشگاه الزامی است. (

متن تعهدنامه حضور در نمایشگاه از قسمت منوی سمت راست کارتابل، قابل مطالعه است.)(نیازی به ارسال تعهدنامه امضا شده در این مرحله نیست. زمان ارسال تعهدنامه ها متعاقبا اعلام خواهد شد)
4- پرداخت هزینه ارزیابی فنی شرکت و محصولات
توجه داشته باشید تا زمانی که واریز وجه تایید نگردد هیچ محصولی وارد فرایند ارزیابی نمی شود. فروشنده های تاییدنهایی شده دوره سوم 75هزارتومان و متقاضیان جدیدو سایرمتقاضیان تایید نهای نشده دوره سوم 150هزارتومان باید واریز نمایند. پس از واریز وجه فیش آنرا در آپلود کرده و سپس با تلفن به دبیرخانه نمایشگاه (63103414و15) اطلاع دهید. از فکس فیش به دبیرخانه خودداری نمایید. توصیه می شود در واریز وجه صبر کنید تا به صورت انلاین از طریق درگاه اینترنتی سایت پرداخت کنید. تا آخر هفته آینده این امکان به سایت افزوده می شود.
خواهشمندیم هزینه های ارزیابی فنی را به شماره حساب های صندوق نانو واریز نکنید.
5- ثبت اطلاعات محصولات
 نحوه ثبت اطلاعات محصولات مشابه سال گذشته است و به زودی بخش تکمیلی راهنمای ثبت محصولات ویژه دوره چهارم منتشر می شود. 

دریافت فایل راهنمای ثبت محصولات (هنوز فایل آپلود نشده است)- ثبت محصولات از 6 دی ماه آغاز می شود.
برای تسهیل در ثبت اطلاعات محصولات، فروشنده هایی که سال گذشته محصول ثبت کرده اند، باید ابتدا به صفحه

لیست محصولات ثبت شده رفته و از ستون آخر گزینه مشاهده را کلیک کرده و از انتهای صفحه هر محصول از گزینه «ثبت محصول جدید از روی این محصول»، محصول خود را برای دوره جدید بفرستند در صفحه جدید نیز پس از به روزکردن اطلاعات محصولات برای دوره جدید، آنها را ثبت نهایی کنند.
6- ثبت اطلاعات تکمیلی شرکت
پس از تایید نهایی اولین محصول می بایست اطلاعات تکمیلی خود را از طریق منوی سمت راست تکمیل کرده و ارسال نمایید.
7- تکمیل اطلاعات نمایشگاهی و پرداخت هزینه های حضور در نمایشگاه
8- حضور در نمایشگاه
هر کدام از مراحل بالا توسط تیم های مربوطه تایید و یا رد می شوند. در صورتی که نقص مستندات یا اطلاعات وجود داشته باشد از طریق توضیحات بالای کارتابل و یا بخش های خاص مشاهده توضیحات، به اطلاع شما رسانده شده تا اقدام به رفع نقص نمایید. حتما به وضعیت ها و توضیحات بالای بخش کارتابل توجه نمایید.

شماره حساب جهت واریز وجوه مربوط به ارزیابی و  اجاره غرفه در چهارمین نمایشگاه تجهیزات ساخت ایران
شماره حساب ۸۶۹۸۱۹۲۲۵۰۸۵۲۱ به نام راهبرد توسعه تجارت آراد نزد بانک سامان شعبه ستارخان کد۸۶۹ 
(شماره شبا: IR۹۴۰۵۶۰۰۸۶۹۸۱۹۰۲۲۵۰۸۵۲۰۰۱)
 تصویر رسید واریزی در بخش مشاهده و ثبت رسیدهای پرداختی کارتابل بارگذاری گردد

.


----------------------------------------------------------------------------

94/10/01-

اعلام تغییرات مهم در نمایشگاه و آغاز ثبت نام دوره چهارم: 

لطفا مصاحبه رییس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران را مطالعه کنید

.


----------------------------------------------------------------------------

94/09/28-

انتقال منوها و پیام های صفحه اصلی دوره سوم: 

با توجه به اینکه بزودی ثبت نام دوره جدید نمایشگاه آغاز می شود، پیام های صفحه اصلی کارتابل (همین صفحه) مربوط به دوره سوم، آرشیو شده است. برای دسترسی به این پیام ها به

منوی سمت راست، سومین دوره نمایشگاه 94  مراجعه کنید یا اینجا را کلیک کنید.
همچنین تغییراتی در منوها نیز رخ داده و برخی از منوهای مربوط به دوره سوم، نیز در زیر منوی سومین دوره نمایشگاه 94 رویت می شود.  لذا لیست پیش فاکتورها، لیست اقلام فروخته شده، گزارش مالی قراردادها، اطلاعات سازمان مادر خریدار و متن تعهدنامه ثبت نام به صورت زیر منو قابل مشاهده است.
سایر منوهای عملیاتی که در طول سال در حال استفاده هستند در منوی اصلی باقی مانده اند. (لیست علاقه مندی ها- لیست محصولات - سیستم تحویل، نصب و راه اندازی)
----------------------------------------------------------------------------

آرشیو پیام های صفحه اصلی کارتابل مربوط به دوره سوم را اینجا مشاهده کنید.