ثبت نام خریدار
ثبت نام اولیه فروشندگان

رییس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت منصوب شد

با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری؛ «رییس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت» منصوب شد.

تاریخ خبر : ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ تعداد دفعات بازدید : ۱۰۰۷

روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری، طی حکمی جواد مشایخ را برای ریاست نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت انتخاب کرد.

در متن حکم دهقانی خطاب به مشایخ آمده است: نظر به‌مراتب شایستگی و تجارب، به‌موجب این حکم شما را به‌عنوان "رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران ساخت" منصوب می­کنم. انتظار می‌رود ضمن ساماندهی کمیته راهبری و با بهره‌گیری از کلیه توانمندی­های موجود در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با همکاری وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه­ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور و بخش خصوصی شاهد توسعه فناوری­های موردنیاز کشور از طریق ایجاد کشش بازار و حمایت هدفمند از شرکت­های تولیدکننده، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ساخت داخل باشیم.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست­های دولت مردمی خواستارم.

 

جواد مشایخ، معاون توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، دانش آموخته دکتری مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیات علمی دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران است و سوابق و مسؤولیت‌های اجرایی متعددی همچون معاون امور انرژی و مواد مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، معاون ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را در کارنامه کاری خود دارد.

مدیریت گروه مطالعات بین‌الملل علم و فناوری پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری و مدیریت برخی از پروژه‌های توسعه و انتقال فناوری‌های راهبردی از دیگر مسؤولیت‌های وی به شمار می‌رود.

مشایخ همچنین مشاور اندیشکده چرخه نوآوری مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، عضو کارگروه سیاست‌گذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عضو کمیسیون انرژی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و عضو کمیسیون صنایع، معادن و ارتباطات شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری نیز بوده‌ است.

تألیف و ترجمه چهار عنوان کتاب، نگارش و ارائه بیش از ۳۰ عنوان مقاله علمی، تحلیلی و پژوهشی در نشریات علمی و کنفرانس‌های معتبر داخلی و بین‌المللی در زمینه‌های مدیریت و سیاست‌گذاری علم و فناوری‏‏ مدیریت نوآوری و دیپلماسی علم و فناوری از سوابق پژوهشی سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است.

برای مشاهده ی جزئیات بیشتر، لطفا برروی رییس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت منصوب شد کلیک کنید.