ثبت نام خریدار
ثبت نام اولیه فروشندگان

فعالان حوزه تجهیزات پزشکی ایران ساخت به نمایشگاه هندوستان می‌روند؛ برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی

نمایشگاه تجهیزات پزشکی هندوستان که محلی برای نمایش توانمندی‌های پزشکی دنیا است و بزرگترین بازار صنعت مراقبت های بهداشتی محسوب می‌شود؛ میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی خواهد بود.

تاریخ خبر : ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ تعداد دفعات بازدید : ۸۳۰

فعالان حوزه تجهیزات پزشکی ایران ساخت به نمایشگاه هندوستان می‌روند؛ برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی


نمایشگاه تجهیزات پزشکی هندوستان که محلی برای نمایش توانمندی‌های پزشکی دنیا است و بزرگترین بازار صنعت مراقبت های بهداشتی محسوب می‌شود؛ میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان وخلاق ایرانی خواهد بود.

این نمایشگاه که ۲۶ تا ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ در دهلی نو هندوستان برگزار می‌شود؛ برترین نمایشگاه این کشور در تامین نیازهای فناورانه و تجهیزاتی بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و کلینیک ها به حساب می‌آید و دستاوردها و توانمندی‌های کشورهای مختلف را به نمایش می‌گذارد. این فرصت در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی هم قرار گرفته تا بتوانند در این رویداد جهانی مشارکت کنند.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در همکاری مشترک با صندوق نوآوری و شکوفایی؛ امکان حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در حوزه پزشکی را در این رویداد فراهم کرده ‌است تا آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در پاویون شرکت‌های ایرانی به نمایش بگذارند و با بازار جهانی این حوزه هم آشنا شوند.

این نمایشگاه در حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برگزار می‌شود که برای شرکت‌های متقاضی؛ مزایایی چون حضور در نشست‌های رودررو و مذاکرات تجاری به همراه دارد و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با حضور در این نمایشگاه به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در این حوزه‌ها می‌پردازند.

 

برای مشاهده ی جزئیات بیشتر، لطفا برروی فعالان حوزه تجهیزات پزشکی ایران ساخت به نمایشگاه هندوستان می‌روند؛ برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی کلیک کنید.