ثبت نام خریدار
ثبت نام اولیه فروشندگان

توسط فناوران داخلی در ششمین نمایشگاه ساخت ایران رونمایی شد؛ دستگاه تشخیص بیماری‌های سیستماتیک به‌واسطه آنالیز عروق زیر ناخن

توسط محققان داخلی در کشور دستگاه کاپیلا رسکو به‌منظور تشخیص بیماری‌های سیستماتیک طراحی‌شده است، این دستگاه قادر است با مشاهده و آنالیز عروق زیر ناخن بیماری‌ها را تشخیص دهد.

تاریخ خبر : ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ تعداد دفعات بازدید : ۱۴۸۷

توسط محققان داخلی در کشور دستگاه کاپیلا رسکو به‌منظور تشخیص بیماری‌های سیستماتیک طراحی‌شده است، این دستگاه قادر است با مشاهده و آنالیز عروق زیر ناخن بیماری‌ها را تشخیص دهد. 
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ در نخستین روز از برگزاری ششمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران؛ از دستگاه کاپی ویژن رونمایی شد، این محصول فناورانه به‌منظور تشخیص بیماری‌های سیستماتیک،  همچون اسکلوردی و التهاب مفاصل و .... طراحی‌شده است. 

صدیقه مرجانه حجازی عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان بهینه آفرینان نوری پارسه، با اشاره به مشخصات فنی دستگاه کاپی ویژن بیان کرد: این دستگاه به‌منظور آموزش دانشجوهای پزشکی و فلو شیب‌ها جهت مشاهده عروق زیر ناخن و به‌طورکلی تشخیص بیماری‌های سیستماتیک به کار گرفته می‌شود. 
حجازی گفت: دستگاه کاپیلارسکو قادر به نمایش چیدمان و بترن عروق، در زیر ناخن است به‌نحوی‌که می‌تواند با آنالیز آن‌ها به تشخیص بیماری‌های سیستماتیک بپردازد. 
وی با اشاره به اینکه دستگاه تولیدشده قابل‌رقابت با نمونه خارجی خود است گفت: دستگاه کاپیلارسکو ضمن مقرون‌به‌صرفه بودن ازلحاظ مالی ازنظر مشخصات فنی با نمونه‌های خارجی خود رقابت می‌کند، ضمن آنکه این دستگاه مجهز به نرم‌افزاری است که اکنون بومی‌شده است و در اختیار متخصصان در مراکز مختلف درمانی قرارگرفته است. 

برای مشاهده ی جزئیات بیشتر، لطفا برروی توسط فناوران داخلی در ششمین نمایشگاه ساخت ایران رونمایی شد؛ دستگاه تشخیص بیماری‌های سیستماتیک به‌واسطه آنالیز عروق زیر ناخن کلیک کنید.