ثبت نام خریدار
ثبت نام اولیه فروشندگان

اطلاعیه شماره یک دبیرخانه دائمی نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

به منظور اطلاع رسانی از نحوه پیگیری پیش فاکتورها موارد زیر به اطلاع کلیه فروشندگان و خریداران و مراکز علمی و پژوهشی می‌رسد. فرایندها و رویه ها برای هردو نوع مشمولین یارانه و تسهیلات لیزینگ در این اطلاعیه توضیح داده شده است. لذا خواهشمند است مفاد این اطلاعیه را به طور دقیق مطالعه کنید.

تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۰۲/۱۷ تعداد دفعات بازدید : ۷۱۹۸

اطلاعیه شماره یک دبیرخانه دائمی نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

به منظور اطلاع رسانی از نحوه پیگیری پیش فاکتورها موارد زیر به اطلاع کلیه فروشندگان و خریداران و مراکز علمی و پژوهشی می‌رسد. فرایندها و رویه ها برای هردو نوع مشمولین یارانه و تسهیلات لیزینگ در این اطلاعیه توضیح داده شده است. لذا خواهشمند است مفاد این اطلاعیه را به طور دقیق مطالعه کنید.سعی شده است کلیه سوالات احتمالی و فرایندهای نمایشگاه به صورت کامل توضیح داده شود.


برای دریافت فایل فشرده شده اطلاعیه و سایر مستندات روی تصویر زیر  یا اینجا

کلیک کنید.


محتویات فایل دریافتی: (حجم 1.5 مگابایت)

فایل pdf متن اطلاعیه، فایل pdf فهرست مراکز اصلی خریدار، فایل word معرفینامه نماینده تام الاختیار، فایل اکسل مخصوص خریداران مشمول تسهیلات لیزینگ، فایل pdf رضایتمندی استعلام بانک مرکزی مخصوص  خریداران مشمول تسهیلات لیزینگ 


مهلت معرفی نماینده خریدار تا تاریخ 7 خردادماه تمدید شد. به کلیه نماینده های معرفی شده، دسترسی داده شده است. لذا اگر در ستون مربوطه نام نماینده خریدار را مشاهده نمی کنید، به منزله عدم معرفی نماینده و انصراف از دریافت حمایت است.




برای مشاهده ی جزئیات بیشتر، لطفا برروی اطلاعیه شماره یک دبیرخانه دائمی نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران کلیک کنید.