ثبت نام خریدار
ثبت نام اولیه فروشندگان

صد میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در نمایشگاه تجهیزات؛ معادل 5 هزار فرصت شغلی

دکتر شیخ زین‌الدین با اشاره به تخصیص 40 میلیارد تومان یارانه برای خرید تجهیزات توسط معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور به دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران گفت: در واقع این رقم با توجه به اینکه به 40 درصد از مبلغ هر قرارداد یارانه تعلق می‌گیرد، حدود 100 میلیارد تومان فروش به دنبال خواهد داشت.

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۲/۰۷ تعداد دفعات بازدید : ۱۲۹۶
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با تاکید بر اینکه تخصیص 40 میلیارد تومان یارانه برای خرید تجهیزات توسط معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور به این نمایشگاه گفت: در واقع این رقم با توجه به اینکه به40 درصد از مبلغ هر قرارداد یارانه تعلق می‌گیرد حدود 100 میلیارد تومان فروش به دنبال خواهد داشت و این موضوع می‌تواند نوید بخش ایجاد حدود پنج هزار نفر فرصت شغلی برای افراد تحصیل کرده و درمواردی نخبه باشد.
 دکتر محمود شیخ‌زین‌الدین، معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با بیان این که با هماهنگی‌های بسیار خوب صورت گرفته میان وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و معاونت علمی در برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: بر این اساس 17 میلیارد تومان توسط وزارت علوم، 10 میلیارد تومان توسط وزارت بهداشت برای حمایت از خرید محصولات عرضه شده در این نمایشگاه به دانشگاه‌ها و مراکز علمی تابعه کمک شده است.
شیخ زین الدین با تاکید بر این که این نمایشگاه توجه ویژه‌ای به بحث افزایش کیفیت دارد اظهار کرد: در این نمایشگاه 200 شرکت سازنده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی حدود چهار هزار و چهارصد محصول را عرضه کرده اند که از این تعداد حدود 3 هزار و 700 تجهیز مورد بررسی و تایید قرار گرفته است.
به گفته معاون فناوری وتجاری‌سازی نوآوری همچنین برای بخش خصوصی که آمادگی خرید از این نمایشگاه را دارند دو دسته تسهیلات در نظر گرفته شده است که یک بخش مربوط به استفاده از تسهیلات 4 درصدی برای بخشی از خریداران توسط معاونت و صندوق پژوهش و فناوری‌های نوین پارک فناوری پردیس در نظر گرفته شده و دیگری، تسهیلات لیزینگ 12 درصدی است که صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه می‌کند.
دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد‌ آزمایشگاهی ساخت ایران صبح امروز به مدت چهار روز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

برای مشاهده ی جزئیات بیشتر، لطفا برروی صد میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در نمایشگاه تجهیزات؛ معادل 5 هزار فرصت شغلی کلیک کنید.