ثبت نام خریدار
ثبت نام اولیه فروشندگان

ثبت بیش‌ از 630 میلیارد ریال تقاضا برای خرید تجهیزات‌‌ نانو

تا سومین روز برگزاری دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، بیش از 1250 مورد تقاضا برای خرید تجهیزات ایرانی حوزه فناوری نانو ثبت شده‌است.

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۲/۱۰ تعداد دفعات بازدید : ۱۷۵۲
از مجموع 196 شرکت حاضر در دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، 28 شرکت‌ تجهیزات‌ساز فعال در زمینه فناوری نانو، بیش از 200 دستگاه آزمایشگاهی و صنعتی پرکاربرد در حوزه فناوری نانو را عرضه کرده‌اند.

به گزارش دبیرخانه دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، تا الان در مجموع، تعداد 1254 پیش فاکتور به ارزش 630 میلیارد ریال به منظور خرید تجهیزات فناوری نانوی ارایه شده در نمایشگاه مذکور، ثبت شده‌است. شایان ذکر است که مجموع کل پیش‌فاکتورهای ثبت شده تا این زمان به 9500 رسیده‌است.
 
گفت‌وگوهای انجام شده با غرفه‌داران شرکت‌های تجهیزات‌ساز به‌ویژه شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو، نشان‌دهنده رضایت ایشان از استقبال چشم‌گیر پژوهشگران و مراکز آزمایشگاهی، پژوهشی و صنعتی کشور، در مقایسه با نمایشگاه سال گذشته است.

در دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، محصولاتی همچون میکروسکوپ تونل‌زنی روبشی، میکروسکوپ نیروی اتمی، مغناطیس‌سنج نمونه مرتعش، الکتروریسی، الکتروفورز موئینه، انواع سامانه‌های لایه‌نشانی و لایه‌برداری، تجهیزات کروماتوگرافی گازی و دو بعدی، سامانه‌های تخلخل سنجی و اندازه‌گیری سطح ویژه، تجهیزات تولید نانوپودر و نانوکلوئیدهای فلزی، ازجمله تجهیزاتی است که در حوزه فناوری نانو برای فروش عرضه شده‌اند. لازم به ذکر است بیشتر این تجهیزات با حمایت و برنامه‌ریزی ستاد فناوری نانو تولید شده‌است و 46 دستگاه نیز تأییدیه نانومقیاس را دریافت کرده‌اند.

شایان ذکر است، مجموع قراردادهای خرید تجهیزات حوزه فناوری نانوی منعقد شده در نخستین نمایشگاه ساخت ایران که اردیبهشت ماه سال 92 برگزارشد، 550 مورد بوده است.

برای مشاهده ی جزئیات بیشتر، لطفا برروی ثبت بیش‌ از 630 میلیارد ریال تقاضا برای خرید تجهیزات‌‌ نانو کلیک کنید.