ثبت نام خریدار
ثبت نام اولیه فروشندگان

امضای موافقت‌نامه همکاری معاونت علمی با وزارت علوم با هدف حمایت از دومین نمایشگاه

دکتر شیخ‌زین‌الدین از امضاء موافقت‌نامه همکاری بین معاونت علمی ریاست جمهوری با وزارت علوم در راستای حمایت از تجاری‌سازی و خرید از دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران خبر داد.

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۲۰ تعداد دفعات بازدید : ۱۶۳۱

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر محمود شیخ‌زین‌الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری با اشاره به امضای موافقت‌نامه همکاری با دکتر احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به منظور هم‌افزایی ظرفیت‌های فی‌ما بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای حمایت از تجاری سازی و خرید از دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران این موافقت‌نامه امضا شد.

رئیس دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با بیان برخی از مفاد این موافقت‌نامه افزود: بر مبنای مفاد این موافقت‌نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه‌ها و مراکز علمی وابسته به خود به عنوان یارانه جهت خرید از این نمایشگاه اختصاص خواهد داد.

شیخ‌زین‌الدین ادامه داد: بر اساس این موافقت‌نامه همچنین قرار شد معاونت علمی و فناوری نیز حداقل معادل مبلغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را از محل اعتبارات این نمایشگاه تخصیص دهد.

وی با اشاره بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه بر ظرفیت درون‌زای کشور و حمایت از تولیدات دانش‌بنیان ایرانی، تصریح کرد: این موافقت‌نامه گام بسیار مهم و عملی در چارچوب حمایت از زیر ساخت‌های تحقیقاتی و تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه‌ها تلقی می‌شود.

شیخ‌زین‌الدین تاکید کرد: همچنین این موافقت‌نامه اقدامی موثر در جهت تقویت و ارتقای شرکت‌های دانش بنیانی است که در زمینه تولید و ساخت تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی فعالیت می‌کنند.

برای مشاهده ی جزئیات بیشتر، لطفا برروی امضای موافقت‌نامه همکاری معاونت علمی با وزارت علوم با هدف حمایت از دومین نمایشگاه کلیک کنید.