ثبت نام خریدار
ثبت نام اولیه فروشندگان

ثبت بیش از 1490 تقاضای خرید در نمایشگاه تجهیزات تا پایان روز چهارم نمایشگاه

از ابتدای آغاز کار نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، تا پایان وقت نمایشگاه در روز چهارم بیش از 1490 فاکتور تقاضای خرید تجهیزات و مواد از سوی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ثبت شده است.

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۰۲/۲۱ تعداد دفعات بازدید : ۱۶۱۵

طی چهار روز اول نمایشگاه تجهیزات و مواد ازمایشگاهی ساخت داخل، تاپایان وقت نمایشگاه در روز چهارم 1490 تقاضای خرید تجهیزات و مواد از سوی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به مبلغ چهارصد میلیارد ریال ثبت شده است که بر این اساس میزان یارانه تعهدی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به حدود صد و نود میلیارد ریال رسیده است، از تعداد 1490 مورد ثبت شده تاکنون 120 مورد آن مربوط به روز ‏اول و 370 مورد مربوط به روز دوم و 430 مورد مربوط به به روز سوم و 570 مورد در روز چهارم است.

لازم به ذکر است اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از سه‌شنبه هفدهم اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، گشایش یافته و تا روز ‏شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه ادامه دارد. علاقمندان می‌توانند بمنظور بازدید از نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 17 به سالن 8 و 9 نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه ‏کنند. ‏

برای مشاهده ی جزئیات بیشتر، لطفا برروی ثبت بیش از 1490 تقاضای خرید در نمایشگاه تجهیزات تا پایان روز چهارم نمایشگاه کلیک کنید.