اینماد

دستورالعمل غرفه سازی

تایید کلیه مدارک غرفه سازی (مربوط به غرف خودساز با زمین خام) و صدور مجور غرفه سازی توسط مهندس ناظر نمایشگاه جناب آقای مهندس ارفاقی صورت خواهد پذیرفت، لذا غرفه سازان می‌بایست  کلیه مدارک مربوط به غرفه سازی را از طریق سامانه آنلاین اخذ مجوز ساخت غرفه به آدرس https://cert.iranfair.com ارسال فرمایند.

 

اطلاعیه مهم: غرفه دارانی که نوع غرفه بندی آنها خودساز (زمین خام) می باشد، تنها تا ساعت 16 روز پنج شنبه 7 دیماه ماه می توانند جهت اخذ مجوز اقدام نمایند. غرفه هایی که مجوز غرفه سازی را پس از این تاریخ دریافت کنند.

آقای مهندس ارفاقی : 09121793927

 

اسامی مسئول هماهنگی سالن های یازدهمین نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران ساخت

آقای اسماعیل فرخ – سالن40 – شماره همراه 09124898206

آقای محمدرضا گودرزی – سالن خلیج فارس طبقه اول – شماره همراه 09395160587

آقای محمدرضا شهبازخان – سالن خلیج فارس طبقه دوم – شماره همراه 09121949688

آقای سیروس خاوری نژاد – سالن میلاد طبقه دوم – شماره همراه 09124092914

آقای محمد علی گلبند – سالن میلاد طبقه اول – شماره همراه 09122760501

 

غرفه سازان جهت تضمین جمع آوری و تخلیه غرفه های ساخته شده می بایست تا متراژ 50 متر مربع مبلغ 50 میلیون ریال از 51 تا 100 مترمربع مبلغ 60 میلیون ریال و بالاتر از 100 متر مبلغ 80 میلیون ریال بصورت چک بین بانکی در وجه "شرکت راهبرد توسعه تجارت آراد" به شماره ملی 14005070435 صادر و پس از تحویل آن به آقای ارفاقی رسید دریافت نمایند. در صورت عدم جریمه غرفه مورد نظر پس از نمایشگاه چک با ارائه رسید تحویل از طرف آقای ارفاقی به شما بازگردانده خواهد شد.

درصورت واریز وجه نیز میتوانید مبالغ ضمانت را به شماره کارت 6219861023495293 بانک سامان بنام بهنام اشرفیان واریز و فیش آن را به تحویل اقای ارفاقی گردد، مبالغ و چک های ضمانت در صورت عدم تخلف غرفه سازان بعد از نمایشگاه (تقریبا یک ماه) و ارسال گزارش آن توسط شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی عودت داده خواهد شد.

نکته مهم: اعضای انجمن غرفه سازان نیازی به ارائه این ضمانت ندارند، جهت دریافت لیست اعضای انجمن به سایت این انجمن به آدرس http://esbat.org/?p=10372 مراجعه فرمایید.

 -  جهت دانلود فرم های مربوطه  به انتهای همین صفحه مراجعه نمایید.

 

قوانین و مقررات :

1- تمامی امور مربوط به ساخت و ساز می بایـست در خارج از محـوطـه نمایـشگاه  صـورت گرفته و مصـالح غرفه های خود ساز باید بصورت پیش ساخته و رنگ شده، حمل و در سالن­ها نصب شوند. ضمناً ورود اقلام مشروحه ذیل جهت ساخت غـرفه به محـوطه و سـالنـهای محـل دائـمی نمایشگاه بین المللی تهـران ممنـوع می باشد:

1-1- هر گونه مصالح ساختمانی از قبیل گـچ، سیـمان، هرنوع مـاسه، پوکـه، شـن، سنـگ  ریزه، هر نوع خـاک ، آسفالت، تیغه گچی، بلوک و مشـابه آنها

1-2- هر نوع ماشین آلات از قبیل: اره برقی، دستگاه برش، دستگاه جوش( بالاتراز 50 آمپر)، پمپ باد (بالاتر از 20 لیتر) و پیستوله رنگ پاشی و ابزار و ادوات مکمل یا مشابه آنها.

1-3- هر گونه آهن آلات خام

  کلیه طرح ها بعد از تایید مدیریت طراحی و غرفه آرایی قابل اجرا خواهد بود و نظارت بر اجرای صحیح طرح ها در حین برگزاری نمایشگاه توسط ناظرین ذیصلاح که از طرف مجری معرفی می گردند انجام خواهد پذیرفت.

 ضرورت دارد طراحی و ساخت غرف خودساز (بویژه با موقعیت جزیره) ضمن رعایت محدودیت های ارتفاع در سالن ها به صورتی انجام گیرد که از لحاظ بصری و روشنائی اختلالی جهت غرف همجوار ایجاد ننماید، همچنین در مواردی که غرفه ای در مقابل دریچه های هواساز سالن قرار گیرد می بایست حداکثر ارتفاع تا زیر دریچه های فوق در نظر گرفته شود.

2- عدم جانمایی تجهیزات و ماشین آلات سنگین در یک محدوده جهت استفاده همزمان ماشین آلات از برق سه فاز و احتمال ایجاد آتش سوزی در صورت زیر بار رفتن بیش از حد یک تابلو برق در یک محدوده.

3- جانمایی و گنجاندن تجهـیزات و ماشین آلات سنگین در سالنـها می بایست طوری صورت پذیرد که بار زنده در یک مکان متمرکز نشده و در سطح غرفه مورد نظر پخش گردد.

 توجه: لازم است از تردد لیفتراک و کامیونهای سنگین در سالن ها اجتناب گردد. جهت اطلاع از نحوی هماهنگی با لیفتراک و ارائه دهنده این خدمات در نمایشگاه بین المللی تهران اینجا را کلیک نمایید.

4- جانمایی ماشین آلات و تجهیزات سنگین درمقابل و یا مجاور درب های ورودی به لحاظ جلوگیری از تردد لیفتراک در عمق سالنها که باعث صدمه دیدن موکت و غرفه بندی های مجاور و آسیب به سالن میشود.

5- شرکت سهامی نمایشگاهها حق هر گونه تغییر در طرحهای مشارکت کنندگان را دارد و عدول از تغییرات اعمال شده در طرحها به شرکت سهامی نمایشگاهها حق می دهد در صورت ضرورت مجری را موظف به تخریب ساخت و ساز غرفه به منظور انطباق با طرح تاًیید شده و مقررات مربوطه نماید. بدیهی است در صورت عدم اقدام توسط مجری، شرکت سهامی نمایشگاهها محق خواهد بود نسبت به تخریب موارد فوق اقدام و هزینه های مربوطه توسط مجری نمایشگاه و بر اساس ابلاغ به مجری مذکور از طریق واریز به حساب شرکت سهامی نمایشگاهها (یا به هر طریق که مدیریت امور مالی شرکت اعلام نماید) ضرورت دارد، بدیهی است در این زمینه مجری نمایشگاه مسئول و متعهد خواهد بود. لذا باید تدابیر لازم را در این خصوص قبل از برقراری نمایشگاه اتخاذ نماید.

6- کارهای ساخت و ساز و چیدمان غرفه باید حداکثر یک روز قبل از افتتاح نمایشگاه پایان یابد و مشارکت کنندگان باید کلیه وسایل غیر قابل استفاده از قبیل نخاله های ساختمانی، جعبه های خالی و غیره را یک روز قبل از افتتاح نمایشگاه از سالن خارج نمایند، در غیر اینصورت شرکت رأساً اقدامات لازم را بعمل آورده و تاًمین هزینه های مربوطه به عهده مشارکت کننده خواهد بود.

7- مشارکت کنندگان حق هیچگونه تغییری در نقشه های تائید شده توسط مدیریت طراحی و غرفه آرایی را نخواهند داشت و در غیر این صورت مطابق بند 6 مجموعه مقررات و استانداردهای غرفه آرایی اقدام خواهد شد.

8-مهلت تخریب غرفه های خودساز که در فضای نمایشگاه بوجود آمده حداکثر 2 روز پس از پایان نمایشگاه است.

9-در صورت هر گونه قصور از سوی مشارکت کنندگان در خصوص امرتخریب غرف و تخلیه به موقع سالنها، شرکت سهامی نمایشگاهها رأســاً نسبت به تخـریب تـأسیـسات و مستحدثات اقدام کرده و هزینه های مربوطه بعهده مشارکت کننده نمایشگاه خواهد بود. ضمناً درصورت عدم تخلیه و عودت به موقع سالن به ازای هر روز دیرکرد 5 روز اجاره سالن از مجری دریافت خواهد شد. ضروری است مجری تمهیدات لازم را در این خصوص بکار گیرد.

10- طراحی و ساخت غرفه های دارای نیم طبقه پس از تائـید طـرح توسـط مدیـریت طراحی و غرفـه‏ آرائی امکان پذیر بوده و اجاره بهای آن به میزان 50% از کل مساحت نیم طبقه ساخته شده طبق تعرفه شرکت دریافت می گردد. ضمناً طبقه دوم این غرف می بایست بصورت اکسپوز (بدون سقف) اجرا شوند.

11- مشارکت کنندگان در نمایشگاه موظف به معرفی پیمانکار ساخت غرفه های بدون تجهیزات به صورت کتبی به مدیریت طراحی و غرفه آرائی شرکت سهامی نمایشگاهها می‏باشند و این پیمانکاران پس از ارائه تعهدات حقوقی و قانونی به مجری نمایشگاه و تاًیید مجری مذکور می‏توانند شروع به کار نمایند. بدیهی است جبران خسارت ناشی از سوء عملکرد پیمانکاران مذکور به عهده مجری نمایشگاه خواهد بود . لذا ضرورت دارد تدابیر لازم در این خصوص توسط مجری نمایشگاه اتخاذ شود.

12- ارتفاع مجاز غرفه آرایی در سالن های این نمایشگاه به شرح ذیل میباشد:

سالن 44 (خلیج فارس)  : 3.5 متر وسط، 4 متر کنار دیوارها

سالن 31 (میلاذ) : 3 متر

سالن 40 و 41 : به غیر از کنار دیواره های شرقی و غربی به دلیل هواسازها ارتفاع مجاز 3.5 متر میباشد.

13-ساخت کلیه غرف می بایست با رعایت تمامی مقررات و موارد ایمنی صورت پذیرد.

14-طراحی و ساخت اتاق های مذاکره وVIP  لازم است به صورتی انجام گیرد که داخل اتاق از بیرون قابل روًیت باشد.

15- پس از خاتمه ساخت و سازها و پس از خاتمه نمایشگاه، حمل تمامی نخاله ها و زباله های غرف خودساز در سالن به عهده مشارکت کننده است.

16- به دلیل لزوم سهولت دسترسی عوامل برق سالن­ها به تابلوهای برق، لازم است غرفه داران پس از چیدمان غرفه ها، ضمن رعایت نظافت مسیر های دسترسی، هیچ گونه وسایل اضافی را پشت دیواره غرفه قرار ندهند. بدیهی است عوامل خدمات نمایشگاه قبل از افتتاح، همچنین در حین برگزاری نمایشگاه، این فضاها را بررسی و در صورت مشاهده موارد مذکور، وسایل را به خارج از سالن انتقال می دهند.در این صورت نمایشگاه هیچ مسئولیتی در خصوص گم شدن احتمالی وسایل مذکور مربوط به غرفه داران نخواهد داشت. علاوه براین در صورت وجود وسایل مربوط به غرفه داران در پشت دیواره های غرفه که منجر به ایجاد هرگونه حادثه احتمالی شود، جبران کلیه خسارتهای ناشی از آن به عهده مشارکت کننده نمایشگاه است.

 

فرم های مربوط به غرف خوساز (زمین خام)

فرم تعهـدنـامه و تاییـدیه طـرح غرفـه خـودساز (102)

فـرم درخواست بــرق

فـرم تعهد لباس متحدالشکل