اینماد

سوالات پر تکرار (FAQ)

سوالات پر تکرار: 

چگونه به اکانت خود دسترسی پیدا کنم؟

در صورتی که از خریداران دوره های قبل هستید که در زمان نمایشگاه توسط فروشندگان ثبت نام شده اید، کافی است که ایمیل ثبت شده بالای پیش فاکتور خود را در قسمت فراموشی کلمه عبور خریداران وارد کرده تا ایمیل حاوی لینک فعالسازی و رمز عبور ارسال شود. پس از دریافت ایمیل، ابتدا روی لینک فعالسازی کلیک کرده و سپس با رمز داده شده وارد کارتابل شوید. از کپی کردن رمز از ایمیل به داخل کادر رمز خودداری کنید تا کاراکتر اضافه ای در قسمت رمز نوشته نشود. همچنین اگر ایمیل در مدت 10 دقیقه به دست شما نرسید حتما جانک میل یا اسپم را نیز کنترل کنید.اگر ایمیل ثبت شده، غلط است، با ایمیلی که میخواهید ثبت شود، یک ایمیل به ادرس Info@iranlabexpo.ir ارسال کنید تا پس از بررسی ایمیل اشتباه، اصلاح شود.

ایمیل را در فراموشی کلمه عبور وارد میکنم اما شناسایی نمی کند:

پاسخ: احتمالا ایمیلی که موقع ثبت نام وارد کرده اید اشتباه است. لطفا به آدرس Info@iranlabexpo.ir ایمیل زده و با ذکر مشخصات خود، درخواست اصلاح ایمیل کنید.

ایمیل فعالسازی نمی آید:

تا 10 دقیقه صبر کنید، اگر ایمیل نیامد یعنی سرور ما یا شما مشکلی دارد که نمیتواند برای شما ایمیل بفرستد. لذا باید درخواست تغییر ایمیل بکنید. البته توصیه میکنیم اسپم یا جانک میل را هم چک کنید شاید به جای اینباکس به آنجا رفته باشد.

ایمیل فعالسازی می آید اما کار نمی کند یا رمزی که در ایمیل هست صحیح نیست:

احتمالا زمان آن گذشته است، یا به دلیل تقاضای چندباره رمز جدید، لینکی که شما کلیک کرده اید آخرین لینک ارسال شده نیست. برای حل این مشکل موارد زیر را انجام دهید:

یکبار کل ایمیل های دریافتی از ما را پاک کنید و سپس از گزینه فراموشی کلمه عبور خریداران، درخواست ارسال رمز جدید را بکنید.

تا 10 دقیقه صبر کنید، اگر ایمیل نیامد یعنی سرور ما یا شما مشکلی دارد که نمیتواند برای شما ایمیل بفرستد. لذا باید درخواست تغییر ایمیل بکنید. البته توصیه میکنیم اسپم یا جانک میل را هم چک کنید شاید به جای اینباکس به آنجا رفته باشد.

اگر ایمیل آمد، ابتدا روی لینک فعالسازی کلیک میکنید و در صورتی که با موفقیت فعالسازی شد از رمز استفاده کنید.

در موقع استفاده از رمز، توصیه می شود آنرا تایپ کنید و از سلکت کردن و کپی کردن آن خودداری کنید. چون در هنگام سلکت یا کپی، اگر دقت نکنید یک اسپیس اضافه اول یا آخر رمز نیز سلکت می شود و در نتیجه رمز اشتباهی کپی شده و شما فکر میکنید رمز اشتباه است.

اگر بار اولی که رمز را زدید اما مجدد از شما کد امنیتی خواست، کد امنیتی را وارد کنید.

ممکن است سیستم با اینکه رمز جدید را درست وارد کرده باشید، بار اول قبول نکرده و بار دوم قبول کند. لذا حتما این مرحله را دوبار تکرار کنید.

تغییر در تعداد اقلام پیش فاکتور:
لازم دارید که تعداد یک محصول در پیش فاکتور کم و زیاد کنید؟ مثلا یکی بشود دو تا یا دو تا بشود یکی؟ برای اینکار نماینده خریدار میبایست کدرهگیری، نام و مدل محصول و تعداد فعلی و تعداد جدید را برای آدرس Info@iranlabexpo.ir ایمیل کند.