اینماد

هزینه ثبت نام

هزینه ثبت نام اولیه:

پس از ثبت نام در دوره جدید و تایید این اطلاعات (وضعیت کارتابل : تایید مرحله اول) متقاضیان میبایست از منوی پرداخت آنلاین و ثبت فیش های واریز از یکی از دو روش اعلام شده نسبت به هزینه اعلام شده در ذیل اقدام نمایند، شایان ذکر است هزینه ثبت نام اولیه پس مهلت اعلام شده در جدول تاریخ های مهم (1 آبان)، بعنوان ثبت نام دیرهنگام تلقی شده و مبالغ دو برابر می شود:

 الف) شرکتهایی که در دوره قبل نمایشگاه تاییدنهایی شده‌اند: مبلغ 7.500.000 ریال (بعد از 1 آبان در صورت تمدید مهلت مبلغ 15.000.000 ریال خواهد شد)

 ب) شرکت‌هایی که برای اولین بار در نمایشگاه ثبت نام می‌کنند یا در دوره گذشته تایید نهایی نشدند: مبلغ 10,۰۰۰,۰۰۰ ریال (بعد از1 آبان در صورت تمدید مهلت مبلغ 20.000.000 ریال خواهد شد)

 

تعرفه و هزینه های مربوط به اجاره غرفه فیزیکی در نمایشگاه:

هزینه های برگزاری نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران سالن های 44، 31، 40 و 41 به شرح ذیل میباشد، مهلت انتخاب غرفه، واریز هزینه های مربوطه و ثبت نهایی اطلاعات نمایشگاهی 20 آبان ماه میباشد، لذا شرکتهایی که قصد دارند در فضاهای مناسب قرار گیرند سریعتر اقدام نموده و واریز وجه و تکمیل ثبت نام را به روزهای پایانی مهلت اخذ غرفه (20 آبان) واگذار نکنند.

1- غرفه با تجهیزات اولیه (پارتیشن / پیش ساخته): هر متر مربع 8.112.000 ریال (تعرفه نیم سال اول 1402) شامل پارتیشن، موکت کف، سردرب، روشنایی، پریز برق، ۱ میز و ۲ صندلی برای هر ۱۲ متر می‌باشد.

2- غرفه بدون تجهیزات (زمین خام / خودساز): هر متر مربع 5.912.000 ریال (تعرفه نیم سال اول 1402)

3- غرفه فضای باز بیرون سالن ها بدون تجهیزات (زمین خام): هر متر مربع 4.227.000 ریال (تعرفه نیم سال اول 1402)

4- هزینه صفحه اختصاصی اپلیکیشن در وبسایت www.iranfair.com طبق مصوبه هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ا به ازای هر غرفه 10.200.000 ریال (تعرفه نیم سال اول 1402) می‌باشد.

نکته: در صورت تمایل به تبلیغ در صفحات ویژه، (جلد، داخل جلد، صفحات ابتدایی، انتهایی و میانی)هزینه جداگانه محاسبه خواهد شد و جهت دریافت تعرفه صفحات ویژه به منوی کتاب نمایشگاه و رزرو صفحات ویژه مراجعه و برای رزرو با کاگزار مربوطه تماس حاصل فرمایید،

5- برای سایر هزینه‌های ارزیابی و نظارت بر قراردادهای فروش و تحویل محصول خریداری شده به میزان ۰/۵ درصد کل مبلغ قرارداد کسر خواهد شد.

6- به تمامی هزینه‌ها مالیات بر ارزش افزوده مطابق قوانبن زمان برگزاری نمایشگاه تعلق خواهد گرفت.

7- غرف برتر (ویژه اسپانسری) نمایشگاه نیز در محل های ورودی سالن ها و پر تردد نیز امکان پذیر خواهد بود حداقل متراژ این غرفه ها از 36 به بالا خواهد بود و هزینه های در هنگام ثبت اطلاعات نمایشگاهی به صورت علی الحساب اعلام و در صورت درخواست متقاضی اختصاص داده خواهد شد، لازم به ذکرست در صورت تکمیل فضای ویژه و عدم امکان اختصاص و نیز براساس گرید فضای اختصاصی، ماتفاوت مبلغ واریزی با غرفه معمولی به حساب شرکت عودت داده میشود.

 نکات مهم:

 حداقل متراژ درخواستی غرفه ۱۲ متر مربع برای غرفه با تجهیزات و پارتیشن بندی شده، 36 متر مربع برای زمین خام داخل سالن و 30 متر مربع برای فضای باز است و پرداخت هزینه غرفه برای تکمیل ثبت نام الزامی است.

برای مشارکت کنندگانی که نوع غرفه انتخابی آنها بدون تجهیزات و فضای باز است (زمین خام) هیچگونه تجهیزات و امکاناتی ارائه نمیشود و بایستی برای ساخت و ساز غرفه خودشان از طریق غرفه سازان دارای گرید نمایشگاهی اقدام به ساخت و ساز نمایند. جهت کسب اطلاعات در خصوص نحوی دریافت مجوز جهت ساخت و ساز غرفه های خودساز به صفحه قوانین و مقررات غرفه سازی مراجعه فرمایید. آخرین مهلت ارسال طرح ها و اخذ مجوز ساخت ساز 6 دیماه میباشد.

 در صورت انصراف تا 10 آذر ماه، به غیر از هزینه ثبت نام اولیه، سایر هزینه‌های ثبت نام با کسر 25 درصد، عودت داده خواهد شد.

پیش فاکتور هزینه‌های قابل پرداخت پس از تکمیل مراحل ثبت نام از طریق سیستم قابل دریافت است. شایان ذکر این این مبالغ علی الحساب بوده و هزینه های نهایی پس از نمایشگاه و نهایی شدن متراژ و خدمات دریافتی محاسبه خواهد شد.

 

راه‌های واریز

1-  از طریق پرداخت آنلاین سایت نمایشگاه:

  • در هنگام واریز مبلغ ثبت نام اولیه با مراجعه به منوی "پرداخت انلاین و ثبت رسیدهای پرداختی" و انتخاب درگاه بانک سامان، خود سامانه شما را مشمول 75۰ هزارتومان  یا یک میلیون تومان دانسته و درگاه پرداخت جهت وایز از طریق کارت های بانکی نمایش داده میشود.
  • در زمان پرداخت هزینه های غرفه در منوی ثبت اطلاعات نمایشگاهی، پس از انتخاب نوع غرفه و متراژ و تکمیل اطلاعات خواسته شده، در مرحله آخر امکان انصال به درگاه بانک سامان و پرداخت آسان بوسیله کارت های بانکی وجود دارد.

2- از طریق بانک و آپلود فیش پرداختی:

  • برای پرداخت هزینه ثبت نام اولیه با  مراجعه به منوی "پرداخت انلاین و ثبت رسیدهای پرداختی" اطلاعات حساب شرکت مجری برگزاری نمایشگاه درج شده که پس از واریز تصویر فیش بهمراه اطلاعات مروبوط به پرداخت در دیتیل تعریف شده قابل بارگذازی و ثبت میباشد.
  • برای پرداخت هزینه های غرفه در منوی ثبت اطلاعات نمایشگاهی، پس از انتخاب نوع غرفه و متراژ و تکمیل اطلاعات خواسته شده، در مرحله پرداخت، اطلاعات حساب شرکت مجری برگزاری قرارداده شده است که پس از واریز تصویر فیش بهمراه اطلاعات مروبوط به پرداخت در دیتیل تعریف شده قابل بارگذازی و ثبت میباشد. 

توجه داشته باشید اطلاعات حساب مورد نظر به منظور پرداخت هزینه‌ها در کارتابل در هر دو مرحله قابل مشاهده است.

 

در صورت نیاز به فاکتور رسمی مراتب را در اولین روز کاری بعد از برگزاری نمایشگاه به دبیرخانه اجرائی نمایشگاه اطلاع دهید. تاریخ فاکتورها بعد از برگزاری نمایشگاه و نهایی شدن متراژ ها و هزینه‌های غرف خواهد بود.