اینماد

راهنمای ثبت نام فروشندگان

مراحل ثبت نام

 

کاربر گرامی بهتر است از مرورگرهایی مانند Firefox وGoogle Chrome  و نسخه های جدید ویندوز استفاده گردد.

 

چنانچه در طول فرایند ثبت نام به نرم افزاری نیاز داشتید می توانید از منوهای سمت راست سایت منوی "نرم افزارهای مورد نیاز" نرم افزار مورد نیاز را دانلود نمایید.

" توصیه: لطفا قبل از وارد کردن اطلاعات ثبت نام، کلیه مدارک مورد نیاز را فراهم و سپس اقدام به ثبت نام نمایید. "

 شمای کلی ثبت نام ها

filereader.php?p1=main_2927ab7f360bbdf78

الف) ثبت نام دوره جدید

    1- فروشندگان دوره های قبل:

فروشندگانی که در نمایشگاه های گذشته حساب کاربری ایجاد کرده اند، (صرف نظر از حضور و عدم حضور در نمایشگاه) می بایست از طریق همان کارتابل قبلی خود  و از طریق منوی ثبت نام اولیه در دوره جدید برای دوره جدید ثبت نام کنند. در صورتی که ایمیل خود را فراموش کرده اند، از دبیرخانه بپرسند.

filereader.php?p1=main_20272fbb7a11288b5

 


2- متقاضیان جدید

متقاضیان جدید جهت شروع فرایند ثبت نام، وارد سایت Iranlabexpo.ir شده و در قسمت سمت راست صفحه سایت، منوی ثبت نام اولیه فروشندگان را کلیک نمایید. صفحه ای با عنوان ایجاد حساب کاربری باز می شود که با انتخاب هر قسمت می توانید اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید .

filereader.php?p1=main_d1d4eb7f4c41c1d83

 

نکته 1: لطفا پست الکترونیک معتبر وارد نمایید. پس از ثبت نام ایمیل فعالسازی و کلیه ایمیل اطلاع رسانی نمایشگاه به این آدرس ارسال می شود.

 

نکته 2: نام کاربری و رمزعبور را به دلخواه خود انتخاب نمایید. از این پس با این نام کاربری  و رمز عبور می توانید به کارتابل خود در سایت وارد شوید و اطلاعات شرکت و  محصولات خود را وارد نمایید.

 

نکته 3: پس از وارد کردن اطلاعات و کلیک بر روی گزینه ایجاد حساب کاربری، ایمیلی به پست الکترونیک شما ارسال خواهد شد، در انتهای ایمیل، لینکی با نام فعال سازی حساب کاربری وجود دارد که با کلیک بر روی آن حساب کاربری شما فعال خواهد شد. از این پس شما می توانید با این نام کاربری و رمز عبور به کارتابل خود در سایت نمایشگاه وارد شوید. در صورت عدم مشاهد ایمیل ارسالی، لطفا اسپم ایمیلتان را نیز چک نمایید.

 

ب) ثبت نام مرحله اول

پس از فعال سازی حساب کاربری، در قسمت ورود به کارتابل فروشندگان نام کاربری و رمزعبور انتخابی را وارد نموده و با انتخاب گزینه ورود به کارتابل، وارد کارتابل خود می شوید. در سمت راست این صفحه، گزینه ثبت نام اولیه در دوره جدید را کلیک نمایید. (تصویر بالا) در این قسمت یکی از گزینه های شرکت، موسسه، کارگاه را با دقت انتخاب نمایید چون در حین ثبت نام نمی توانید این گزینه ها را تغییر دهید. در این مرحله تمام اطلاعات خواسته شده به طور کامل وارد شود. (این مستندات و اطلاعات را پیش از شروع ثبت نام آماده کنید تا دوباره کاری نکرده و  معطل نشوید)

در قسمت اول، می بایست شماره مجوز، تاریخ، شناسه ملی ، کداقتصادی، کد کارگاهی بیمه ، آدرس سایت و ایمیل رسمی را تکمیل کنید.

در قسمت لوگوی شرکت داخل کادر بارگذاری فایل را کلیک نموده و صفحه مربوط به بارگذاری باز خواهد شد . دقت شود که لوگوی شرکت را در قالب jpg و یا jpeg و حداکثر حجم ۵۰۰ کیلوبایت ارسال نمایید و نام فایل نباید حاوی کاراکترهای فارسی باشد.

 در قسمت اطلاعات دفاتر شرکت عنوان و آدرس کامل دفتر و شماره های تلفن و فکس و کد پستی را وارد نموده در صورت داشتن بیش از یک دفتر، دفتر مرکزی، کارخانه و نمایندگی فروش، گزینه سبز رنگ افزودن دفتر در سمت چپ را کلیک کرده و اطلاعات دفاتر را وارد نمایید . در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات هر کدام از افراد، از گزینه آبی رنگ سمت چپ و در صورت نیاز به حذف از دکمه قرمز رنگ ضربدر استفاده گردد. تکمیل دو دیتیل آدرس واقعی و آدرس ثبتی (طبق روزنامه رسمی دقیقا با ادبیات قید شده در آگهی) اجباریست حتی اگر هر دو آدرس یکی باشند.

 

در بخش مستندات می بایست مستندات شرکت شامل اظهارنامه ثبت شرکت، روزنامه رسمی آگهی ثبت شرکت و روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت و مدیران، اساسنامه، روزنامه رسمی انتخاب مدیران و صاحبان امضا، رزومه شرکت، کاتالوگ شرکت و گواهی ثبت نام در ارزش افزوده، نامه معرفی شماره حساب را وارد نمایید. برای اضافه کردن هر یک از سندها از گزینه افزودن سند استفاده نمایید. فایل های آپلود شده باید در فرمت های (zip,rar,pdf,jpg,jpeg) بوده و حداکثر حجم هر یک از فایل ها یک مگابایت باشد و نام فایل نباید حاوی کاراکترهای فارسی باشد. در صورت نیاز به تغییر فایل هر کدام از مستندات از گزینه ضربدر کنار "دریافت فایل بارگزاری شده" استفاده و فایل جدید را دوباره بارگزاری نمایید و در صورت نیاز به حذف هر کدام از سند ها از گزینه ضربدر انتهای سمت چپ استفاده گردد.

 

در صورتی که شرکتی مستندات کامل در اختیار ندارد و مراحل اداری آن زمان­بر است؛ طی نامه رسمی به مدیرعامل صندوق نانو تعهد می­دهد تا قبل از برگزاری نمایشگاه مستندات ارسال و بازگذاری  می­گردد و همچنین مستندات اداری آن ضمیمیه نامه نیز ارسال شود. در غیر این صورت امکان حضور در نمایشگاه را نخواهد داشت.

 

در قسمت افراد کلیدی شرکت می بایست اطلاعات رابط، مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، دارندگان حق امضا، اعضای هیئت مدیره، رابط فنی برای شرکت ها، رییس مرکز، رابط مرکز ، مدیر یا معاون مالی مرکز برای موسسات و نهادها را وارد نمایید . جهت اضافه کردن فرد، از دکمه افزودن فرد استفاده نمایید. در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات هر کدام از افراد، از گزینه آبی رنگ سمت چپ و در صورت نیاز به حذف از دکمه قرمز رنگ ضربدر استفاده گردد. در این قسمت نیاز دارید تا از قبل، رشته، مقطع تحصیلی، شماره تلفن، شماره همراه، ایمیل، کد ملی را داشته باشید و تصویر کارت ملی و شناسنامه را نیز آپلود کنید (باید در فرمت zip یا rar و حدودحجم یک مگابایت آماده کنید)

فروشندگان قدیمی، دقت کنند که افراد تکراری را حذف کنند و به جای آن، نقش افراد را به درستی انتخاب کنند.

پس از این بخش، اطلاعات شما توسط کارگزار بررسی می شود. در صورتی که نقص داشته باشید از طریق ایمیل اطلاع داده می شود و باید مطابق توضیحات رفع نقص کنید. در غیر اینصورت وضعیت کارتابل شما تایید مرحله اول خواهد شد.

ج) تایید و امضای تعهدنامه حضور در نمایشگاه و تعهدنامه حراست

بعد از تایید مرحله اول، ابتدا باید وارد منوی ثبت اطلاعات محصول شوید و یکبار روی گزینه ثبت دستگاه کلیک کنید تا این تعهدنامه را مشاهده کنید. پس از تایید این تعهدنامه شما قادر به ثبت محصول خواهید بود. ارایه اصل تعهدنامه های مهر و امضا شده برای حضور در نمایشگاه الزامی است. (تعهدنامه مهر و امضا شده در سربرگ، بهمراه تعهد نامه حراست 15 روز قبل از برگزاری نمایشگاه به دبیرخانه نمایشگاه پست شود)

 

دانلود فـرم تعهــدنـامه حـراست (الزامی برای همه شرکت ها- شماره سالن و غرفه را خالی گذاشته شود و تا 15 روز  قبل از برگزاری نمایشگاه بصورت پستی به دبیرخانه اجرایی نمایشگاه ارسال شود)


دانلود فـرم تعهــدنـامه ثبت نام و حضور در نمایشگاه (این فرم در سربرگ شرکت پرینت گرفته شودو تمامی صفحات مهر و امضا گردد )

آدرس:  تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان شهید قندی(پالیزی)، پلاک 76 (روبروی کوچه بیستم)، واحد 6
کد پستی: 1554843417

 

با قبول تعهدنامه شما امکان ثبت اطلاعات محصولات خود را دارید.

د) پرداخت هزینه ارزیابی اولیه شرکت

پس از تایید مرحله اول و بصورت موازی با مرحله ثبت اطلاعات محصولات، متقاضی میبایست از طریق منوی "پرداخت آنلاین و ثبت فیش های واریزی" اقدام به واریز وجه ثبت نام اولیه نماید، مبلغ واریزی بر اساس شریط اعلام شده در بخش "هزینه ثبت نام" بصورت خودکار در بخش درگاه بانک محاسبه خواهد شد، در صورتی که قصد واریز هزینه از طریق فیش بانکی را دارید، مبلغ مربوطه را میتوانید براساس قوانین اعلام شده در بخش هزینه ثبت نام و یا کلیک بر روی اتصال به درگاه بانک سامان جهت پرداخت آنلاین مشاهده نمایید.

هزینه ثبت نام اولیه:

پس از ثبت نام در دوره جدید و تایید این اطلاعات (وضعیت کارتابل : تایید مرحله اول) متقاضیان میبایست از منوی پرداخت آنلاین و ثبت فیش های واریز از یکی از دو روش اعلام شده نسبت به هزینه اعلام شده در ذیل اقدام نمایند، شایان ذکر است هزینه ثبت نام اولیه پس مهلت اعلام شده در جدول تاریخ های مهم (1 آبان)، بعنوان ثبت نام دیرهنگام تلقی شده و مبالغ دو برابر می شود:

 الف) شرکت‎هایی که در دوره قبل نمایشگاه تاییدنهایی شده‌اند: مبلغ 7.500.000 ریال

ب) شرکت‌هایی که برای اولین بار در نمایشگاه ثبت نام می‌کنند یا در دوره گذشته تایید نهایی نشدند: مبلغ 10,000,000 ریال

 

ه) ثبت اطلاعات محصولات
مطابق فایل راهنمای ثبت محصولات، اطلاعات را ثبت کنید.

برای دریافت فایل دستورالعمل ارزیابی و سطح بندی محصولات به این صفحه مراجعه کنید (کلیک کنید)

برای تسهیل در ثبت اطلاعات محصولات، فروشنده هایی که سال گذشته محصول ثبت کرده اند، باید ابتدا به صفحه لیست محصولات ثبت شده رفته و از ستون آخر گزینه مشاهده را کلیک کرده و از انتهای صفحه هر محصول از گزینه «ثبت محصول جدید از روی این محصول»، محصول خود را برای دوره جدید بفرستند در صفحه جدید نیز پس از به روزکردن اطلاعات محصولات برای دوره جدید، آنها را ثبت نهایی کنند.

نکته : تا زمانی که هزینه ثبت نام اولیه توسط شرکت واریز نشده باشد محصولات ثبت نهایی شده برای بررسی به واحد بررسی و ارزیابی محصولات جهت تعیین وضعیت ارسال نخواهد شد، لذا حتما از منوی مربوطه در کارتابل با عنوان "پرداخت آنلاین و ثبت فیش های واریزی" از یکی از دو روش عنوان شده ثسبت به واریز مبلغ اقدام نمایید.


ز) ثبت اطلاعات تکمیلی شرکت
پس از تایید نهایی اولین محصول می بایست اطلاعات تکمیلی خود را از طریق منوی سمت راست تکمیل کرده و ارسال نمایید. در صورت اعلام نقص رفع نقص کنید. همچنین از این زمان تا زمان نمایشگاه نیز باید دائما وضعیت محصولات خود را چک کنید تا اگر اعلام نقصی شد، آنرا برطرف کنید. در صورت تایید  اطلاعات تکمیلی، وضعیت کارتابل شما تایید "مرحله دوم" خواهید شد و منوی "ثبت اطلاعات نمایشگاهی" مربوط به مرحله  بعد در کارتابل شما اضافه خواهد شد.

نکته : شرط بررسی اطلاعات تکمیلی و تایید در این مرحله  منوط به بررسی و تایید حداقل یکی از محصولات ثبت نهایی شده شرکت میباشد. 


 ح) تکمیل اطلاعات نمایشگاهی و پرداخت هزینه های حضور در نمایشگاه 

پس از تایید اطلاعات تکمیلی و ثبت وضعیت تایید مرحله دوم در کارتابل، متقاضی می بایست از منوی جدید "ثبت اطلاعات نمایشگاهی"اطلاعات مربوط به نوع غرفه و میزان متراژ  درخواستی،ثبت اطلاعات غرفه داران و ..... را ثبت کرده و پس از پرداخت هزینه های غرفه کل اطلاعات مربوطه را ثبت نهایی نماید. پس از بررسی اطلاعات در صورت عدم اعلام نقص اطلاعات نمایشگاهی وضعیت کارتابل تایید نهایی خواهد بود و متقاضی در جانمایی سالن ها قرار خواهد گرفت. جانمایی متقاضی در پلن نمایشگاه توسط دبیرخانه و براساس پارامترهای مختلف انجام خواهد شد.

 

ط) حضور در نمایشگاه

پس از تایید نهایی و پرداخت هزینه ها، شما مجوز حضور در نمایشگاه را خواهید داشت.
هر کدام از مراحل بالا توسط تیم های مربوطه تایید و یا رد می شوند. در صورتی که نقص مستندات یا اطلاعات وجود داشته باشد از طریق توضیحات بالای کارتابل و یا بخش های خاص مشاهده توضیحات، به اطلاع شما رسانده شده تا اقدام به رفع نقص نمایید. حتما به وضعیت ها و توضیحات بالای بخش کارتابل توجه نمایید.